Suikkarifantasioita

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Fantasioin koko ajan siitä, että joku imee, nuolee ja ottaa suihin kulliani. Kullin imeminen on parasta nautintoa jota olen saanut. Olen joitakin kertoja saanut suikkareita, mutta unelmoin siitä jatkuvasti. Olisiko täällä joku halukas fantasioimaan kanssani suihinotosta ja muista seksin nautinnoista?

vierailija
Antaisin mielelläni suuseksiä miehelleni mutta hän ei pidä siitä. Sanoo, että touhu on aivan yliarvostettua eikä tuota sellaista tyydytystä kun yhdynnässä tai käsin.

vierailija
Antaisin mielelläni suuseksiä miehelleni mutta hän ei pidä siitä. Sanoo, että touhu on aivan yliarvostettua eikä tuota sellaista tyydytystä kun yhdynnässä tai käsin.
voi kuinka tylsä mies

Ei se ole mitenkään yliarvostettua, se on vaan todella nautinnollista, mutta tylsä tylsä tyyppi

me aina aloitetaan suikkareilla ja lopetetaan big bangillä ykköseen, tietty

vierailija
Minun ihmissuhteissani suuseksi on ollut normi. Jopa se ainut tapaus, jonka mielestä suuseksi on omituista, lähes perverssiä, kostui siitä.. Se, viekö sen orgasmiin asti, ei ole ollut normi. Ehkä 30 %?

Oma suuseksifantasiani on se, että kumppanini hoitaisi toisen miehen ja minä katselisin. Ajatuksena kiihottava, mutta se on vain fantasia ja sellaiseksi jää.

vierailija
Minun ihmissuhteissani suuseksi on ollut normi. Jopa se ainut tapaus, jonka mielestä suuseksi on omituista, lähes perverssiä, kostui siitä.. Se, viekö sen orgasmiin asti, ei ole ollut normi. Ehkä 30 %?

Oma suuseksifantasiani on se, että kumppanini hoitaisi toisen miehen ja minä katselisin. Ajatuksena kiihottava, mutta se on vain fantasia ja sellaiseksi jää.
Ihana fantasia. Vaimosi imisi ahnaasti kulliani ja näkisit kuinka hän nauttisi ison posliinikullin imemisestä ja minä huokailisin kiimassa vaimosi ihanasta suusta. Vaimosi olisi niin innoissaan, että antaisi minun purkautua suuhun ja hän imisi loppuun saakka ja nuolisi kullini puhtaaksi. Miten fantasia jatkuisi?

vierailija
Olisi ihanaa, jos vaimosi imisi isoa posliinikulliani innoissaan ja sinä katselisit hänen imutustaan. Minä huokailisin ja nauttisin hänen suustaan. Hän antaisi luaeta suuhun ja imisi ja nuolisi loppuun saakka. Miten fantasia jatkuisi.

vierailija
Ihana fantasia. Vaimosi imisi ahnaasti kulliani ja näkisit kuinka hän nauttisi ison posliinikullin imemisestä ja minä huokailisin kiimassa vaimosi ihanasta suusta. Vaimosi olisi niin innoissaan, että antaisi minun purkautua suuhun ja hän imisi loppuun saakka ja nuolisi kullini puhtaaksi. Miten fantasia jatkuisi?
Totta kai rouva siivoaisi aiheuttamansa sotkun suullaan. Hän haluaisi tietysti myös eri asennoissa kokeilla miltä tuntuu, kun samaan aikaan yhtyy ja toinen kalu on suussa. Osa fantasiaani on aktien kuvaaminen.

vierailija
Totta kai rouva siivoaisi aiheuttamansa sotkun, viimeistä tippaa myöten. Hän haluaisi kokeilla myös miltä tuntuu olla yhdynnässä ja ottaa suihin samaan aikaan. Fantasiaani kuuluu myös kuvaaminen. Kaikki naisen, ja muidenkin, ehdoilla, tietysti.

Yhteistyössä