Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
täh nyt paavi laittaa sut nuhteeseen ei tuhmailla siellä ei ollenkaan. karttakeppi viuhuuJoseph on tosi mukava tyyppi, mutta Joseph ei sellaisenaan sovi suomalaiseen suuhun.
Siksi Jooseppi!
Ai kamala mitä kirjoittelen taas!
Echohan ei juo alkoholia, ottaa vaan jäxyt rauhottamaan vatsaa.täh nyt paavi laittaa sut nuhteeseen ei tuhmailla siellä ei ollenkaan. karttakeppi viuhuuhei oisko ideaa et echo vetää kännit ja sit on täällä höpöttelemässä
mitkä on jäxyt?Echohan ei juo alkoholia, ottaa vaan jäxyt rauhottamaan vatsaa.
Tiimarinvihko on ollu nyt kyllä aktiivisessa käytössäEchohan ei juo alkoholia, ottaa vaan jäxyt rauhottamaan vatsaa.![]()
Älä nyt sun panssariarmeija on 1 kaartin panssararmeija. Me lis vallotetaan tää maailma et oikeuden ja rakkauden mukaisuus voittaaOokkei, eiköhän sun ole aika laittaa korkki kiinni.![]()
Mulla on tiimarin valokuvamuisti.Tiimarinvihko on ollu nyt kyllä aktiivisessa käytössä![]()
![]()
korkkii ei oo ees aukastuOokkei, eiköhän sun ole aika laittaa korkki kiinni.
Erikoisia juttuja sulla ja vielä selvin päin.korkkii ei oo ees aukastu
tuotahann sinä haluaisit tehhä pjutlerinnsätkynukkena
Tasapainoiset kohtuulliset rinnat eivät roiku.Mullei ois kyllä saumoja tsainajätkien kanssa. Diggaavat olemattomista roikkolirutisseistä kaiketi.
Ainoat miehet jotka tsainaoravia Pohjolassa kiinnostaa, on varakkaat sugar-daddytAinoat aasialaiset jotka pohjolassa kiinnostaa (miehiä siis, ei niinkään palstamammoja sikäläiset miehet) niin on nuo kuvankauniit nuoret upeat säihkysääret, neidot jotka kaipaavat luotettavaa +30 v heitä vanhempaa miehekästä seuraa
olen yksi niistä onnellisista
terv the one and only setis
@Echo @m1es
Oletko tosissasi? Joku 2500 e/kk ois jo iso raha jossain Thaikuissa.Öhh kiitti
Tää tsainapimu on vaihtamassa liki 100K€ tienaavan bf:n meitsiin köyhään kun aika joskus koettaa (mulla bruttoeläke n. 3.200 €/kk)
onko ok?. Hyväksytkö?
kysyy setis
En tykkää koska on hindu.Nyt ketjun (rasisti)mammat pääsevät pohtimaan, kelpaako konservatiivinen pääministeri, jos hän on aasialaista syntyperää oleva mies?
![]()
Rishi Sunak on Britannian nuorin pääministeri yli kahteensataan vuoteen – Sunak: ”Britannialla on edessään merkittäviä taloudellisia haasteita”
Rishi Sunak ylitti ainoana ehdokkaana vaaditun sadan konservatiivikansanedustajan tuen rajan.yle.fi
![]()
Siellä elellään herroiksi asti näillä tuloilla ja kun vielä myyn +200K€ OK-taloni ym omaisuuteni täällä niin nou hätä. Autan hyväsydämisenä miehenä myös neidon lähisukulaisiaOletko tosissasi? Joku 2500 e/kk ois jo iso raha jossain Thaikuissa.
Jos oisit joku työttömyyskorvauksella elävä, niin se ei pierasiskaan sun suuntaan.
Ei jatkoon laulun perusteella.Tasapainoiset kohtuulliset rinnat eivät roiku.
Näky, jonka täytyy mammojen mielestä olla illuusio. Kauniita ja laulutaitoisia nuoria aasialaisnaisia.
Erikoistehtävä Kaikurouvalle: Kuka heistä on aito tsaina (kiinalainen)?
Ystävälläni oli huono kokemus taikusta. Tyttö oli pitkään mukava, mutta hänestä kuoriutui kyllä ihan kamala. Rahaa paloi todella ruhtinaallisesti koska kaiken päälle ystäväni sai maksaa nuo mainitsemasi kipurahat.Siellä elellään herroiksi asti näillä tuloilla ja kun vielä myyn +200K€ OK-taloni ym omaisuuteni täällä niin nou hätä. Autan hyväsydämisenä miehenä myös neidon lähisukulaisia
t. setis
Älä unohda poikaasi, saako hänkin jotakin?Siellä elellään herroiksi asti näillä tuloilla ja kun vielä myyn +200K€ OK-taloni ym omaisuuteni täällä niin nou hätä. Autan hyväsydämisenä miehenä myös neidon lähisukulaisia
t. setis
No, ei Echo kuitenkaan suostu vastaamaan, joten hyvä yritys sinulta. Oikea vastaus on kuitenkin 宁宁 (Ningning), vaalea tyttö pitkillä (poninhäntä)hiuksilla, se joka päättää videon silmäniskuun. Jos ihan sokkona olisi pitänyt arvata, olisin varmaan arvannut samoin kuin sinä.Ei jatkoon laulun perusteella.
Et kysynyt minulta mutta kysyn silti: oliko vaalea tyttö polkkatukalla aito tsainagirl?
Show on varmasti tosi hyvä jos pääsee sisälle näihin, mutta jotakin multa puuttuu kun minä en näistä innostu vaikka osa kavereista ovat ihan hurahtaneita!
Mikäs se show oli mihin liput maksoivat ihan älyttömiä?
Muistaakseni se oli joku muu show mikä maksoi ihan älyttömiä. Olisko se sitten ollut joku exclusive keikka tjtn. Latemerian kanssa siitä joskus puhuitte. En muista enempätä.No, ei Echo kuitenkaan suostu vastaamaan, joten hyvä yritys sinulta. Oikea vastaus on kuitenkin 宁宁 (Ningning), vaalea tyttö pitkillä (poninhäntä)hiuksilla, se joka päättää videon silmäniskuun. Jos ihan sokkona olisi pitänyt arvata, olisin varmaan arvannut samoin kuin sinä.
Ningning Pariisissa
![]()
Muistelemasi show on varmaankin Sunmin konsertti loppukesästä. Eivät ne liput mitenkään huippuhintaisia olleet, median jutuissa tietenkin kerrottiin VIP-lipuista (en ollut VIP). Olen ollut Helsingissä rock-konsertissa, jonka sisäänpääsystä maksoin huomattavasti enemmän. Sinä muuten linkitit jokin aika sitten tuohon bändiin musiikkiketjussa.
![]()
Korealainen supertähti Sunmi esiintyi Helsingissä ja toi mukanaan K-popin millintarkan koneiston: medialle kuvauskielto, lavaspiikit prompterista
K-popin ikoninen nimi Sunmi esiintyi sunnuntaina Helsingin Kulttuuritalolla. Konsertissa paljastui runsaasti Suomessakin yhä suurempaa suosiota niittävän K-popin mekanismeja.yle.fi
Sunmin tuoretta musiikkia pelimaailmaan (Tower of Fantasy)
Ehkä minä sitten olen "ikuinen teini", olen tuollaista joskus kuullut kotonakin...Muistaakseni se oli joku muu show mikä maksoi ihan älyttömiä. Olisko se sitten ollut joku exclusive keikka tjtn. Latemerian kanssa siitä joskus puhuitte. En muista enempätä.
Ehkä mulla ei mee enää tyttö tai poikapändit, se se varmaan on, koska nämä ei niin nappaa, teininä kyllä meni.