Komeiden aasialaismiesten ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
623116f410eae.jpeg

• Haha
Reactions: Lispetti
Viimeksi muokattu:
  • Haha
täh nyt paavi laittaa sut nuhteeseen ei tuhmailla siellä ei ollenkaan. karttakeppi viuhuu :D hei oisko ideaa et echo vetää kännit ja sit on täällä höpöttelemässä
Echohan ei juo alkoholia, ottaa vaan jäxyt rauhottamaan vatsaa.😁

Viimeksi muokattu:
Mullei ois kyllä saumoja tsainajätkien kanssa. Diggaavat olemattomista roikkolirutisseistä kaiketi.
Tasapainoiset kohtuulliset rinnat eivät roiku.

Näky, jonka täytyy mammojen mielestä olla illuusio. Kauniita ja laulutaitoisia nuoria aasialaisnaisia.
Erikoistehtävä Kaikurouvalle: Kuka heistä on aito tsaina (kiinalainen)?

Viimeksi muokattu:
Ainoat aasialaiset jotka pohjolassa kiinnostaa (miehiä siis, ei niinkään palstamammoja sikäläiset miehet) niin on nuo kuvankauniit nuoret upeat säihkysääret, neidot jotka kaipaavat luotettavaa +30 v heitä vanhempaa miehekästä seuraa

olen yksi niistä onnellisista

terv the one and only setis

@Echo @m1es

Ainoat aasialaiset jotka pohjolassa kiinnostaa (miehiä siis, ei niinkään palstamammoja sikäläiset miehet) niin on nuo kuvankauniit nuoret upeat säihkysääret, neidot jotka kaipaavat luotettavaa +30 v heitä vanhempaa miehekästä seuraa

olen yksi niistä onnellisista

terv the one and only setis

@Echo @m1es
Ainoat miehet jotka tsainaoravia Pohjolassa kiinnostaa, on varakkaat sugar-daddyt

Öhh kiitti

Tää tsainapimu on vaihtamassa liki 100K€ tienaavan bf:n meitsiin köyhään kun aika joskus koettaa (mulla bruttoeläke n. 3.200 €/kk)

onko ok?. Hyväksytkö?

kysyy setis
Oletko tosissasi? Joku 2500 e/kk ois jo iso raha jossain Thaikuissa.

Jos oisit joku työttömyyskorvauksella elävä, niin se ei pierasiskaan sun suuntaan.

Nyt ketjun (rasisti)mammat pääsevät pohtimaan, kelpaako konservatiivinen pääministeri, jos hän on aasialaista syntyperää oleva mies?
grossbritannien-rishi-sunak.jpg
En tykkää koska on hindu.

Ei mene Briteillä hyvin tän jälkeen.

Tasapainoiset kohtuulliset rinnat eivät roiku.

Näky, jonka täytyy mammojen mielestä olla illuusio. Kauniita ja laulutaitoisia nuoria aasialaisnaisia.
Erikoistehtävä Kaikurouvalle: Kuka heistä on aito tsaina (kiinalainen)?
Ei jatkoon laulun perusteella.
Et kysynyt minulta mutta kysyn silti: oliko vaalea tyttö polkkatukalla aito tsainagirl?

Show on varmasti tosi hyvä jos pääsee sisälle näihin, mutta jotakin multa puuttuu kun minä en näistä innostu vaikka osa kavereista ovat ihan hurahtaneita!
Mikäs se show oli mihin liput maksoivat ihan älyttömiä?

Siellä elellään herroiksi asti näillä tuloilla ja kun vielä myyn +200K€ OK-taloni ym omaisuuteni täällä niin nou hätä. Autan hyväsydämisenä miehenä myös neidon lähisukulaisia 👍

t. setis
Ystävälläni oli huono kokemus taikusta. Tyttö oli pitkään mukava, mutta hänestä kuoriutui kyllä ihan kamala. Rahaa paloi todella ruhtinaallisesti koska kaiken päälle ystäväni sai maksaa nuo mainitsemasi kipurahat.
Oletteko pitkään tunteneet?
Eikö jännitä kulttuuriset erot?

Siellä elellään herroiksi asti näillä tuloilla ja kun vielä myyn +200K€ OK-taloni ym omaisuuteni täällä niin nou hätä. Autan hyväsydämisenä miehenä myös neidon lähisukulaisia 👍

t. setis
Älä unohda poikaasi, saako hänkin jotakin?😬

Ei jatkoon laulun perusteella.
Et kysynyt minulta mutta kysyn silti: oliko vaalea tyttö polkkatukalla aito tsainagirl?

Show on varmasti tosi hyvä jos pääsee sisälle näihin, mutta jotakin multa puuttuu kun minä en näistä innostu vaikka osa kavereista ovat ihan hurahtaneita!
Mikäs se show oli mihin liput maksoivat ihan älyttömiä?
No, ei Echo kuitenkaan suostu vastaamaan, joten hyvä yritys sinulta. Oikea vastaus on kuitenkin 宁宁 (Ningning), vaalea tyttö pitkillä (poninhäntä)hiuksilla, se joka päättää videon silmäniskuun. Jos ihan sokkona olisi pitänyt arvata, olisin varmaan arvannut samoin kuin sinä.

Ningning Pariisissa
202210021740319856_2.jpg

Muistelemasi show on varmaankin Sunmin konsertti loppukesästä. Eivät ne liput mitenkään huippuhintaisia olleet, median jutuissa tietenkin kerrottiin VIP-lipuista (en ollut VIP). Olen ollut Helsingissä rock-konsertissa, jonka sisäänpääsystä maksoin huomattavasti enemmän. Sinä muuten linkitit jokin aika sitten tuohon bändiin musiikkiketjussa. :cool:

Sunmin tuoretta musiikkia pelimaailmaan (Tower of Fantasy)

• Tykkää
No, ei Echo kuitenkaan suostu vastaamaan, joten hyvä yritys sinulta. Oikea vastaus on kuitenkin 宁宁 (Ningning), vaalea tyttö pitkillä (poninhäntä)hiuksilla, se joka päättää videon silmäniskuun. Jos ihan sokkona olisi pitänyt arvata, olisin varmaan arvannut samoin kuin sinä.

Ningning Pariisissa
202210021740319856_2.jpg

Muistelemasi show on varmaankin Sunmin konsertti loppukesästä. Eivät ne liput mitenkään huippuhintaisia olleet, median jutuissa tietenkin kerrottiin VIP-lipuista (en ollut VIP). Olen ollut Helsingissä rock-konsertissa, jonka sisäänpääsystä maksoin huomattavasti enemmän. Sinä muuten linkitit jokin aika sitten tuohon bändiin musiikkiketjussa. :cool:

Sunmin tuoretta musiikkia pelimaailmaan (Tower of Fantasy)
Muistaakseni se oli joku muu show mikä maksoi ihan älyttömiä. Olisko se sitten ollut joku exclusive keikka tjtn. Latemerian kanssa siitä joskus puhuitte. En muista enempätä.

Ehkä mulla ei mee enää tyttö tai poikapändit, se se varmaan on, koska nämä ei niin nappaa, teininä kyllä meni.

Muistaakseni se oli joku muu show mikä maksoi ihan älyttömiä. Olisko se sitten ollut joku exclusive keikka tjtn. Latemerian kanssa siitä joskus puhuitte. En muista enempätä.

Ehkä mulla ei mee enää tyttö tai poikapändit, se se varmaan on, koska nämä ei niin nappaa, teininä kyllä meni.
Ehkä minä sitten olen "ikuinen teini", olen tuollaista joskus kuullut kotonakin...
c041.gif

Yhteistyössä