Seurueen naisten rahtihameet on kyllä tosi kätsyt 😆

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
”Kauppias oli täyttänyt suosikkituotteista notkuvan tekstiilihyllyn vain paria tuntia aiemmin.
Naiset veivät mennessään 14 pussilakanasettiä, 9 lakanapakettia, 11 tyynyliinaa, 8 kylpypyyhettä ja 9 käsipyyhettä. Arvoltaan merkkitekstiilit olivat liki 2 300 euroa.”

Mua naurattaa kun asia on kaikkiaan niin surkuhupaisa. Itse näkemäni mukaan on ihan yleistä, että rahtisamettiin livahtaa jotakin.
Ja me pidämme suut kiinni koska se olisi gamalaa jos joku olisi sitä mieltä, että ko toiminta näillä on enempi tapa kuin harvinaisuus.

(30.10. kääntyy tunti taakse päin)

vierailija
”Kauppias oli täyttänyt suosikkituotteista notkuvan tekstiilihyllyn vain paria tuntia aiemmin.
Naiset veivät mennessään 14 pussilakanasettiä, 9 lakanapakettia, 11 tyynyliinaa, 8 kylpypyyhettä ja 9 käsipyyhettä. Arvoltaan merkkitekstiilit olivat liki 2 300 euroa.”

Mua naurattaa kun asia on kaikkiaan niin surkuhupaisa. Itse näkemäni mukaan on ihan yleistä, että rahtisamettiin livahtaa jotakin.
Ja me pidämme suut kiinni koska se olisi gamalaa jos joku olisi sitä mieltä, että ko toiminta näillä on enempi tapa kuin harvinaisuus.

(30.10. kääntyy tunti taakse päin)
Melkoinen lasti kun suhteuttaa omaan käyttöön. Hyvä jos koko elämän aikana on noin montaa tarvinnut vaikka on ostanut niitä vähitellen.

Melkoinen lasti kun suhteuttaa omaan käyttöön. Hyvä jos koko elämän aikana on noin montaa tarvinnut vaikka on ostanut niitä vähitellen.
Mustalaiset ovat jälleenmyyjiä.😁

Ennen vanhaan mustalaisilla oli tapana kierrellä torpasta toiseen ja myydä ihmisille tavaraa.
Nykyään jatkavat vain perinteitä, mutta voi ”jälleenmyydä” netissä tai vaikka ohikulkeville kadulla.

Olisi kamalaa,jos paljastuisi romaniksi. Mulla on romani sukunimi, tosin sitä on myös muillakin,mutta ajattelin tehdä sukuselvityksen.
Mitä sitten?

Minäkin epäilen, että olen joku varttimanne. Lisäksi tiedän, että kaukaa toisen vanhemman puolelta ollaan Venäjältä päin ja toisen vanhemman puolelta Ruotsista päin.

Kelaa, oon hurri, manne ja vielä kaupan päälle igor idänihmeen jälkeläisiä.😁

Ilimankos oon Putinin trolli, kätyri ja seksiorja ja ja ja.😁
Ja, omaan hieman löyhän moraalin sekä äännän ruottia ja venajaa kuin orkkis svedu/venalainen

Nimeni ei myöskään ole mikään perussuomalainen. Jos olisin ottanut vielä lisäksi äitini sukunimen niin paketti olisi ollut täydellinen. Nimessäni ei olisi ollut mitään suomalaista.

Ainiin, romaanithan osaavat laulaa ja soittaa! Minä myös!😁

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä