Anna Kontula vihjaa suomalaisten naisten olevan horahtavia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap ei ole tainnut edes lukea laittamaansa artikkelia.
Tätä tämä on täällä palstalla.

Itse pidän Kontulasta, erittäin älykäs nainen ja monipuolisesti ja aina perustelee omat juttunsa hyvin.
Twitterissä olen tänään seurannut kirjoituksia.
Ristolla olisi ollu 6 kk aikaa isyytensä kumota eikä nyt 6 vuotta joka ikinen kuukausi tekisi sääliperformanssiesitystä elatusmaksuistaan.
Jos olisi hoitanut asiansa ajoissa kuten aikuinen ihminen, ei nyt olisi tuossa tilanteessa.
Eipä tyyppi hoitanut.
Tämä muksu on nyt ilm.8 vuotta ja lukee tätä kuukausittaista draamaesitystä, kuinka Risto oli 2v. hänen isänsä ja hylkäsi hänet kun geenit eivät olleet hänen.
Pentu taitaa tarvita vielä terapiaa ennen kuin täyttää 18 v.
Kontula ei ota kantaa siihen mitenkään aikuisten välisiin pettämisasioihin, se draama on näiden aikuisten välistä kusipäistä toimintaa. Mutta miksei tämä Risto yhtään mieti tätä lasta.
Arvatkaapa kuinka paljon sitä lasta kiusataan koulussa.
Anna Kontula on kommunisti, maailman verisimmän aatteen kannattaja, ja sinä pidät tälläisestä henkilöstä. Kertoo paljon sinusta...

Eli Ristolla ei ole enää perhettä, ei lasta, elatusmaksut joutuu kuitenkin maksamaan ja mahdollisesti vielä ehdollista vankeutta.

Aika järkyttävä tilanne sellaisen asian vuoksi, mikä ei ole järjellä ajateltuna kenenkään etu, mutta koska laki tämän sallii niin näin on toimittu. Surullinen keissi, todella surullinen.

Voi lapsi parka! Ja voi Risto parka.

Äiti on hirviö, hänet tulisi laittaa vähintäänkin häpeäpaaluun!
Feminististä oikeuskäytäntöä.

Luin jutun muutama minuutti sitten.
Sinulla ap. ja monella muulla tämän palstan kirjoittajalla on erikoinen käsityskyky luetun ymmärtämisessä.
Maailmamme eivät kohtaa oikeastaan missään asiassa.
Ehkä pelleilet ja kaipaat palstalle rähinää.
Kyseinen Risto katuu ehkä vanhoilla päivillään nostamaansa kohua. Suhde lapseen tuskin enää ikinä korjaantuu.

Miksi ajattelet että Risto haluaisi suhteen jonkun toisen lapseen? Ei sullakaan ole tietääkseni suhdetta mun lapseen. Ja miksi olisi? Aika perverssi näkemys, että toisten ihmisten lapsiin pitäisi olla joku suhde.

Miksi ajattelet että Risto haluaisi suhteen jonkun toisen lapseen? Ei sullakaan ole tietääkseni suhdetta mun lapseen. Ja miksi olisi? Aika perverssi näkemys, että toisten ihmisten lapsiin pitäisi olla joku suhde.
Sinä tietenkin provosit, mutta vastaan silti:
On minullakin suhde lapseen vaikka tämä täydellinen ihana lapsi ei minusta tullutkaan.
Hän on yksi lapsista siinä missä biologisetkin. Hän tosin muutti juuri asumaan tuohon melko lähelle poikaystävänsä kanssa. Kyllä suhde lapseen on ikuinen.❤️

Ja, olen tietenkin tarjonnut hänelle ihan samat asiat mitä biologisille lapsillenikin.

Risto piti tätä lasta biologisena omanaan 1.5 vuotta. Ei unohdeta tätä asiaa.
Joillekin ihmisille saattaa syntyä kiintymystä täll. ajassa. Ei toki sinulle tietenkään.

Anna Kontula on kommunisti, maailman verisimmän aatteen kannattaja, ja sinä pidät tälläisestä henkilöstä. Kertoo paljon sinusta...

Pidän älykkäistä ihmisistä.
En ota kantaa puolueeseen eikä se tähän asiaa edes kuulu.
Sinä et pysty ajattelemaan muuten kuin musta-valkoisesti kapeasti omasta pikkuvinkkelistä.
Entäpä jos Kontula edustaisi vaikkapa Perussuomalaisia, olisiko se sitten sinusta hyvä ja Kontula olisi silloin älykäs ja sopiva?

En viitsinyt lukea kakkilehden juttua ku faktahan on, että koko asia ei meille, ulkopuolisille, kuulu hippuakaan.
Tässä on äärimmäisen tärkeä asia taustalla josta kannattaa olla selvillä.
Aika iso vääryys on tapahtunut ja tämä vääryys on laillista. Lakiin on tehtävä muutos!

En viitsinyt lukea kakkilehden juttua ku faktahan on, että koko asia ei meille, ulkopuolisille, kuulu hippuakaan.

Miksi tämä Risto sitten haluaa jatkaa tätä julkista lapsen nöyryyttämistä, joka kuukausi?
Miksi Risto kuluttaa meidän verorahoja, poliisitutkintoja omasta pahasta olosta, on tv:ssä kertomassa kuinka häntä on petetty ja odottaa tyyppiä ilm. vielä vankeusrangaistuskin tästä oman lähiperheen asioiden kertomisesta lehdissä, facessa ja twitterissä.
Ei kuulukaan meille, ulkopuolisille.

Aika iso vääryys on tapahtunut ja tämä vääryys on laillista. Lakiin on tehtävä muutos!

Lakiin, joo, mutta turha mennä henkilöön/henkilöihin kohdistuviin olettauksiin koska ne eivät oikeasti meille muille kuulu.

Ton pitäisi olla faktojen perusteella selvä juttu mutta koska suuri osa sekoittaa siihen tunteet on tilanne tämä mikä nyt.

Miksi tämä Risto sitten haluaa jatkaa tätä julkista lapsen nöyryyttämistä, joka kuukausi?
Miksi Risto kuluttaa meidän verorahoja, poliisitutkintoja omasta pahasta olosta, on tv:ssä kertomassa kuinka häntä on petetty ja odottaa tyyppiä ilm. vielä vankeusrangaistuskin tästä oman lähiperheen asioiden kertomisesta lehdissä, facessa ja twitterissä.
Ei kuulukaan meille, ulkopuolisille.

Miksi luet ne jutut mitkä se kertoo?

Mä en lue. Ja jos kukaan ei lue ni miten se voi olla kenenkään nöryyttämistä?

Kannattakaa vaan p.askalehtiä, juu.

UUTISIA MUKA!

Millainen muutos? Esim. että avioliitossa isä voi kieltää lapsensa, kuinka monen vuoden kuluttua?
Esim. teini-ikä olisi aika hyvä lakimuutos, voisi sitten isyystestin tehtyä sano: mene sinä äpärä pois minun elämästäni. Et ole minun lapseni ollut enkä ole sinua rakastanut 14-16 vuoteen. Voit poistua.

Lakiin, joo, mutta turha mennä henkilöön/henkilöihin kohdistuviin olettauksiin koska ne eivät oikeasti meille muille kuulu.

Ton pitäisi olla faktojen perusteella selvä juttu mutta koska suuri osa sekoittaa siihen tunteet on tilanne tämä mikä nyt.
Väärin on - erittäin väärin, että henkilöllisyyksiä on paljastunut. Tämä ei ole lapsen etu.
Mutta on hyvä, että tämä asia sai erittäin laajan näkyvyyden koska lakiin tarvitaan muutos. Jos asia olisi jäänyt laajasti puimatta niin se oisi luultavasti painunut unholaan ja uhreja olisi saattanut tulla lisää. Tiedä vaikka on tullutkin!

Yhteistyössä