Tänään lähtee mun viimeiset säästöt

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo,puhelinmyyjänä olen ollutkin ,se ei ole taloudellisesti kannattavaa. Mielelläni menisin johonkin toimistotyö hommiin,mutta ne vaatii yleensä merkonomin tutkinnon.
Vaatii tai ei. Riippuu siitä, mitä meinaat siellä toimistossa tehdä.. Mut ei aina vaadi. Mut sehän ei ollu pointti. Huomaatko taas, mitä teet: poimit joukosta mahdottomat ja sivuutat mahdolliset. Se on ihan sama, mitä sulle huudellaan, ala vaan listaan niitä asioita, joita voit tehdä.
Ei sun miehen tartte sanoa sulle, ettet pysty tai ei kannata.. Sä teet sen ihan itse.
 
vierailija
Kiitos paskasti hoidetun taloutemme, ei meillä palkat ole kehittyneet, Suomeen ei ole investoitu ja talous laahaa. Tämä on sitä ihanaa sosialismia, missä kaikille jaetaan naminamia ja pusipusia. Se on sitä sosialismia missä korkeiden verojen takia tänne ei investoida ja vaikka investoitaisiinkin, se sosialisoidaan. Tämä ns. nälkä ja kylmä on peruskauraa sosiaalisten valtioden ihanuudessa. Nautitaan nyt tätä ”tasapuolistamista” oikein innolla. Ne multimiljardöörit keiden rahat piti sosiaalisin perustein varastaa, on jo vuosikaudet maanneet portugalin tai marbellan auringossa. Niitä ei vittujakaan suomen kylmä ja nälkä kiinnosta.
 
Alepa Nainen kirjoitti hyvin.❤

Ja, kukaan ei varmasti vähättele oloasi, koska emmehän me tiedä kuinka vaikeaa sinulla on.
Sen sijaan aika monet ovat kannustaneet asenteen muutokseen.
Sinä voit riutua pahassa olossa niin halutessasi, mutta eikö olisi ihanaa osata nauttia pienistäkin asioista.

Älä vertaa itseäsi tai perhettäsi muihin, tai mieti miten sinulla/teillä on joskus ollut jotakin enemmän. On asioita joihin emme voi vaikuttaa, sellaiset asiat kannattaa työntää pois eikä märehtiä niitä yhtään. Ne asiat eivät ole sinun ajan arvoisia. Märehtiminen on kurjuuden maksimointia, siitä ei tule hyvää oloa - vaan - siitä voi pidemmän päälle tulla paha tapa/kierre.
Sinä voit muuttaa asennettasi, aloita vaikka ajattelemalla pelkästään positiivisia asioita. Negat joutaa nyt romukoppaan, ne on nähty jo.💪

Tsemppiä ja koitetaan iloita arjen pienistä asioista.❤

Minä lähden nyt into pinkeenä keräilemään siemeniä elämänlangoista jotta ensi vuonna saan istuttaa niitä, että saadaan taas upeat vihreät valaistut obeliskit. Kahvitkin suhautan, jotta voin nautiskella ne ulkona!!!!🥳

Ja, kohta alkaa glögiaika! Joulu se tulla jolkottaa!!!!😍
 
Kiitos paskasti hoidetun taloutemme, ei meillä palkat ole kehittyneet, Suomeen ei ole investoitu ja talous laahaa. Tämä on sitä ihanaa sosialismia, missä kaikille jaetaan naminamia ja pusipusia. Se on sitä sosialismia missä korkeiden verojen takia tänne ei investoida ja vaikka investoitaisiinkin, se sosialisoidaan. Tämä ns. nälkä ja kylmä on peruskauraa sosiaalisten valtioden ihanuudessa. Nautitaan nyt tätä ”tasapuolistamista” oikein innolla. Ne multimiljardöörit keiden rahat piti sosiaalisin perustein varastaa, on jo vuosikaudet maanneet portugalin tai marbellan auringossa. Niitä ei vittujakaan suomen kylmä ja nälkä kiinnosta.
Ihan varovasti kysäisen….
puuttuuko sinulta jotakin?
 
vierailija
Alepa Nainen kirjoitti hyvin.❤

Kiitos kauniista sanoistasi.
Prismassa hyllytettiin joulusuklaita.
Vakiosuklaani ei ollut hyllyssä ja ostin tilalle Fazerin joulusuklaan karpaloilla ym.
Paloittelin suklaalevyn kulhoon ja tein netissä matkustusilmoitukset (usea matka).
Kurjuudessaan ei tosiaan kannata kieriskellä.
Heräsin outoon uneen. Olin unessa hövelillä tuulella ja lupasin ihmisille kaikkea hyvää.
Jos ap. on hoitanut neliraajahalvaantunutta ja hänestä ei ole enää fyysiseen työhön pelkkä toivominen hyvää muille on jo auttamista ja työn tekemistä.
Arvostan kotityötä. Ozzy Osborne kuulema muuttaa Lontooseen. Hän sanoo ip-lehden jutussa olevansa jo iäkäs ja hänen elämässä on arvokkainta aika.
Olen samaa mieltä. Ostin Prismasta lahjoja lapsenlapsilleni ja annan heille aikaani runsain määrin.
Elämässä pitää osata olla läsnä jopa netissä. Sanoistani on ehkä iloa vuosien päästä lukijalle, joka selaa tätä palstaa ajatuksensa sykkyrällä.
Alepa on minulke kuin majakka Helsingin lentokentällä. En olisi osannut kuvitella yli 20 vuotta sitten millaista elämää nykyään vietän. Uskokaa pois. Pieni ja vaatimaton elämä on kaikkein paras.
Vähälläkin pärjää hyvin. Elämässäni on ollut vaikeinta oppia olemaan jouten.
Olenhan kuulema työihminen erään naisen mukaan, joka tutki korvanlehteäni 1990-luvulla. Muistelen lämmöllä hörhöilyjäni muinaisuudessani.
Nyt alan perehtyä aamun uutisiin.
Kuuntelin ne jo radiosta toisella kotimaisella. De varnade on hård vind. Kaduilla tuulee asfaltti kiiltää laulaa Jari Sillanpää eli Siltsu…
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Alepa Nainen kirjoitti hyvin.

Kiitos kauniista sanoistasi.
Prismassa hyllytettiin joulusuklaita.
Vakiosuklaani ei ollut hyllyssä ja ostin tilalle Fazerin joulusuklaan karpaloilla ym.
Paloittelin suklaalevyn kulhoon ja tein netissä matkustusilmoitukset (usea matka).
Kurjuudessaan ei tosiaan kannata kieriskellä.
Heräsin outoon uneen. Olin unessa hövelillä tuulella ja lupasin ihmisille kaikkea hyvää.
Jos ap. on hoitanut neliraajahalvaantunutta ja hänestä ei ole enää fyysiseen työhön pelkkä toivominen hyvää muille on jo auttamista ja työn tekemistä.
Arvostan kotityötä. Ozzy Osborne kuulema muuttaa Lontooseen. Hän sanoo ip-lehden jutussa olevansa jo iäkäs ja hänen elämässä on arvokkainta aika.
Olen samaa mieltä. Ostin Prismasta lahjoja lapsenlapsilleni ja annan heille aikaani runsain määrin.
Elämässä pitää osata olla läsnä jopa netissä. Sanoistani on ehkä iloa vuosien päästä lukijalle, joka selaa tätä palstaa ajatuksensa sykkyrällä.
Alepa on minulke kuin majakka Helsingin lentokentällä. En olisi osannut kuvitella yli 20 vuotta sitten millaista elämää nykyään vietän. Uskokaa pois. Pieni ja vaatimaton elämä on kaikkein paras.
Vähälläkin pärjää hyvin. Elämässäni on ollut vaikeinta oppia olemaan jouten.
Olenhan kuulema työihminen erään naisen mukaan, joka tutki korvanlehteäni 1990-luvulla. Muistelen lämmöllä hörhöilyjäni muinaisuudessani.
Nyt alan perehtyä aamun uutisiin.
Kuuntelin ne jo radiosta toisella kotimaisella. De varnade on hård vind. Kaduilla tuulee asfaltti kiiltää laulaa Jari Sillanpää eli Siltsu…
Minä taas en viitsi uutisia kuunnella. Niistä tulee vain huonolle tuulelle.ap
 
vierailija
Alepa Nainen kirjoitti hyvin.

Kiitos kauniista sanoistasi.
Prismassa hyllytettiin joulusuklaita.
Vakiosuklaani ei ollut hyllyssä ja ostin tilalle Fazerin joulusuklaan karpaloilla ym.
Paloittelin suklaalevyn kulhoon ja tein netissä matkustusilmoitukset (usea matka).
Kurjuudessaan ei tosiaan kannata kieriskellä.
Heräsin outoon uneen. Olin unessa hövelillä tuulella ja lupasin ihmisille kaikkea hyvää.
Jos ap. on hoitanut neliraajahalvaantunutta ja hänestä ei ole enää fyysiseen työhön pelkkä toivominen hyvää muille on jo auttamista ja työn tekemistä.
Arvostan kotityötä. Ozzy Osborne kuulema muuttaa Lontooseen. Hän sanoo ip-lehden jutussa olevansa jo iäkäs ja hänen elämässä on arvokkainta aika.
Olen samaa mieltä. Ostin Prismasta lahjoja lapsenlapsilleni ja annan heille aikaani runsain määrin.
Elämässä pitää osata olla läsnä jopa netissä. Sanoistani on ehkä iloa vuosien päästä lukijalle, joka selaa tätä palstaa ajatuksensa sykkyrällä.
Alepa on minulke kuin majakka Helsingin lentokentällä. En olisi osannut kuvitella yli 20 vuotta sitten millaista elämää nykyään vietän. Uskokaa pois. Pieni ja vaatimaton elämä on kaikkein paras.
Vähälläkin pärjää hyvin. Elämässäni on ollut vaikeinta oppia olemaan jouten.
Olenhan kuulema työihminen erään naisen mukaan, joka tutki korvanlehteäni 1990-luvulla. Muistelen lämmöllä hörhöilyjäni muinaisuudessani.
Nyt alan perehtyä aamun uutisiin.
Kuuntelin ne jo radiosta toisella kotimaisella. De varnade on hård vind. Kaduilla tuulee asfaltti kiiltää laulaa Jari Sillanpää eli Siltsu…
👍
 

Yhteistyössä