Nega testattu äsken dpo11.. eipä tässä mitään voi aika turta olo, ei ollut yhtään sellainen olokaan että olisi tärpännyt mutta kai sitä aina vähän toivoo kuitenkin
Uskaltaakohan ottaa näitä luontaistuotteita jos on käytössä jokin tukilääke/hormooni? Mietin vaan sitä että jos gyne jostain ihmeen syystä kirjoittaisi esim.terolutia Epäilen suuresti että ei kirjoita koska on julkisen puolen gyne.Mäkin laitoin shatavarit tilaukseen, otan kuuriluontoisesti kun lokakuussa ei hoitoa, pakko katsoa tämäkin keino. Olivatkin parissa paikassa loppu, onko joku osto buumi
Ei aavistustakaan, varmasti parempi jos kysyt, mä otan riskin mulla marraskuu joka tapauksessa ihan viimeinen hoitokertaUskaltaakohan ottaa näitä luontaistuotteita jos on käytössä jokin tukilääke/hormooni? Mietin vaan sitä että jos gyne jostain ihmeen syystä kirjoittaisi esim.terolutia Epäilen suuresti että ei kirjoita koska on julkisen puolen gyne.
Imetys voi aiheuttaa lyhyttä kiertoa, usein myös lyhyttä luteaalivaihetta. Ja imetyksen jälkeen voi mennä vuosikin ennenkuin tasoittuu.Mä jotenkin uskon että itselläni on alkamassa vaihdevuodet. Viime kierto oli 18 pvä. Ja nyt näyttää siltä että on kierto 21 päivää. Tänään alkoi pieni punertava vuoto ja menkkakivut. Lopetin imetyksen joten luulisi kierron tasaantuvan kohta. Mutta jos on noin lyhyitä niin sopii vaihdevuosien lähestymiseen.
Tsemppiä kovastiTäällä kp1. Poistakaa kokonaan kiertolistalta. Nyt kun pudottiin jonoon odottamaan ivf:ää, en taida jaksaa ottaa vastaan muiden onnea enkä osaa nyt tsempata. Palaan kun voimat riittää.
Tsemppiä!Täällä kp1. Poistakaa kokonaan kiertolistalta. Nyt kun pudottiin jonoon odottamaan ivf:ää, en taida jaksaa ottaa vastaan muiden onnea enkä osaa nyt tsempata. Palaan kun voimat riittää.
Mun tappavan tylsä suora kesti 17 päivää. 🥱Jee jee, miten kaikki voi näin lokakuussa
itse tosiaan ensimmäistä kertaa ikinä (kolmatta yritän) käytän ovulaatiotestejä.
Käytössä CB advanved ja ihan perus liuskat.
Ihan hauskaa tää on, vaikkakin vähän stressaavaa..
Onko kenelläkään muulla näin tappavan tylsä suora? Eihän tuo viiva tummu mihinkään.
Hymy naama on vilkkunut perjantai illasta saakka (F merkintä), mutta muita ”oireita” ei vielä ole - mikä on jännä kun yleensä saan ovulaation hyvin aikaisessa vaiheessa (ainakin oireiden perusteella) ja kierto on suurimmaksi osaksi 24 päivää.. Ehkä se sieltä ilmestyy kohta
Eikä Kaikki app:t sanoo että ovulaation olisi pitänyt olla eilen, mutta ei sitten. Jatketaan tätä tylsää suoraa sitten hetkiMun tappavan tylsä suora kesti 17 päivää. 🥱
Niin ne minullekin sanoi samaa. Toki mulla sotki km kierron totaalisesti.Eikä Kaikki app:t sanoo että ovulaation olisi pitänyt olla eilen, mutta ei sitten. Jatketaan tätä tylsää suoraa sitten hetki
jos en ovuloi laisinkaan tässä kuussa - tummuuko viiva ikinä? Vai jatkuuko haaleana?
Okei, kiitos. Pitääpä sitten vaan seurailla Oon huomannut että about joka toinen kuukausi ovulaatio sattuu ja joka toinen ei. En tiedä mistä johtuu.Siksi myös nämä testit, että näkee vähän selkeämmin milloin tapahtuu ja mitä. Ainakin tuo CB alkoi vilkkumaan pe, eli ainakin kroppa yrittää kasvattaa munasoluaNiin ne minullekin sanoi samaa. Toki mulla sotki km kierron totaalisesti.
Mun mielestä se jatkuu vaaleana vaan.
Toivotaan että ovulaatio tulisi pian!Okei, kiitos. Pitääpä sitten vaan seurailla Oon huomannut että about joka toinen kuukausi ovulaatio sattuu ja joka toinen ei. En tiedä mistä johtuu.Siksi myös nämä testit, että näkee vähän selkeämmin milloin tapahtuu ja mitä. Ainakin tuo CB alkoi vilkkumaan pe, eli ainakin kroppa yrittää kasvattaa munasolua
Jänniä noi ovistestit, kun mulla on ihan selkeitä blancoja ollu ensin ja sit pari päivää vaaleita ja sit tosi selkeä plussa. Vahvistumisen pystyy selkeästi huomaamaan. Kolme tai neljä kiertoa oon nyt ovista testannut.Jee jee, miten kaikki voi näin lokakuussa
itse tosiaan ensimmäistä kertaa ikinä (kolmatta yritän) käytän ovulaatiotestejä.
Käytössä CB advanved ja ihan perus liuskat.
Ihan hauskaa tää on, vaikkakin vähän stressaavaa..
Onko kenelläkään muulla näin tappavan tylsä suora? Eihän tuo viiva tummu mihinkään.
Hymy naama on vilkkunut perjantai illasta saakka (F merkintä), mutta muita ”oireita” ei vielä ole - mikä on jännä kun yleensä saan ovulaation hyvin aikaisessa vaiheessa (ainakin oireiden perusteella) ja kierto on suurimmaksi osaksi 24 päivää.. Ehkä se sieltä ilmestyy kohta
Ai sulla on ihan blanccoja? mulla vaan sama viivaJänniä noi ovistestit, kun mulla on ihan selkeitä blancoja ollu ensin ja sit pari päivää vaaleita ja sit tosi selkeä plussa. Vahvistumisen pystyy selkeästi huomaamaan. Kolme tai neljä kiertoa oon nyt ovista testannut.
Lauantaina sain digiin vilkkuvan hymynaaman noin klo 12 ja silloin talleteltiin vähän ennen testin tekoa. Eilen päästiin kans illalla hommiin. Mitäs luulette, voiko vielä eilinen tallettelu lisätä mahiksia?
Kyllä vissiin vilkkuva voi näkyä useamman päivänAi sulla on ihan blanccoja? mulla vaan sama viiva
Hmm. Eikö se vilkkuva voi näkyä 2-7 päivää ennen pysyvää? Sehän mittaa estrogeenin nousua ja pysyvä LH hormonin nousua
joo, mulla on nyt 4 päivä… sais kyllä jo ovulaatio tulla niin pääsisi jatkamaan normaalia arkea, eikä tarttis miettiä mitään aikatauluja tmsKyllä vissiin vilkkuva voi näkyä useamman päivän