@Elena777 Elluuu! Ala pakata!Jos löytyisi mukava hellu niin lähtisin minäkin kanarialle.
Mitähän Elenalle kuuluu, jos saisin hänet viekoteltua mukaani.
@Elena777 Elluuu! Ala pakata!Jos löytyisi mukava hellu niin lähtisin minäkin kanarialle.
Mitähän Elenalle kuuluu, jos saisin hänet viekoteltua mukaani.
En tiiä vastaako. Ei Ellu osaa enää kirjoittaa.@Elena777 Elluuu! Ala pakata!
Kuka sinä olet?Huomenta
Ristus sentään!
Varasin lentoliput talven kotimatkalle. Lopulta ollaan yli kolme kuukautta kanarialla.
Boobis vaihtoi nikin kun ei entiseen nikkiin päässyt enää.Kuka sinä olet?
Olen varmasti jäänyt paljosta paitsi! Sivuja on tullut lisää niin paljon, että eihön näitö kerkiä lukea.
Nyt sattui ketju sopivasti olemaan hollilla niin tupsahdimpa sissään!
Erva? Onko se lyhenne jostain?Boobis vaihtoi nikin kun ei entiseen nikkiin päässyt enää.
EtunimiErva? Onko se lyhenne jostain?
Se on naisten nimi. En keksinyt muuta.Erva? Onko se lyhenne jostain?
No voi sentään. En oo koskaan kuullutkaan.Se on naisten nimi. En keksinyt muuta.
Välillä kurkkinut tänne. Ketju on hiljentynyt.No voi sentään. En oo koskaan kuullutkaan.
Vieläkö täällä on kaikki maisemissa?
Sekoillaanko täällä ketjussa edelleen?
Ellu oli äsken toisessa ketjussa, joko se perhana meni taas päikkäreille?!
No höh. Onko Aakoota muuten näkyny?Välillä kurkkinut tänne. Ketju on hiljentynyt.
Voimme pian kuulla kuolonkorinaa.Välillä kurkkinut tänne. Ketju on hiljentynyt.
Se on lyhenne Pervasta.Erva? Onko se lyhenne jostain?
Ei hitto sanoin äsken ääneen Perva ja nyt poika väittää että haukuin häntä pervoks.Se on lyhenne Pervasta.
Mulle ei oo kerrottu, mitä se tarkoittaa.
Ei ole.No höh. Onko Aakoota muuten näkyny?
Ei ehdi sekoilla. Sekoilu tarttee aikaa, päästä sellaisiin "tiloihin".No voi sentään. En oo koskaan kuullutkaan.
Vieläkö täällä on kaikki maisemissa?
Sekoillaanko täällä ketjussa edelleen?
Ellu oli äsken toisessa ketjussa, joko se perhana meni taas päikkäreille?!
Luetko sä ääneen muksuilles meidän viestit? Kiitos tietosuojastaEi hitto sanoin äsken ääneen Perva ja nyt poika väittää että haukuin häntä pervoks.
Oon huono mutsi.
Nyt se luulee, että olet löytänyt jälkiä hänen huoneestaan. CSI mutsi...Ei hitto sanoin äsken ääneen Perva ja nyt poika väittää että haukuin häntä pervoks.
Oon huono mutsi.
Pervo ErvaSe on lyhenne Pervasta.
Mulle ei oo kerrottu, mitä se tarkoittaa.
Tai Ellun suolen lorinaa?Voimme pian kuulla kuolonkorinaa.
Sit Itämeri näyttäisi Aurajoelta...Tai Ellun suolen lorinaa?
Ainakin se näkyy jos joku viitsii porata muutaman reijjän siihen kolmoseenkin…
Juu mua huvittaa ne sekunnit. Ihan kuin tällä palstalla ois aina ihan kauhee ryysisMode pistää mut näköjään odottelemaan useita sekkoja kaikkien tänne laittamieni viestien kohdalla.
Mode hei, comoon!
Sitten kun bannia ei voi enää kiertää ni pakko sanoo soronoo. Yli puolet viesteistä täytyy copy/pasteta. Vaikka en edes lainaa ketään.Juu mua huvittaa ne sekunnit. Ihan kuin tällä palstalla ois aina ihan kauhee ryysis