Haaveena vauva 2023

Tänään pitkin päivää alamahassa tuikkinut, epämukavasti mutta ei kipeästi... Menkat sieltä varmaan saapuu alkuviikolla 😒
Kävin parissa luontaistuote kaupassa kyselemässä shatavaria mutta ainoo minkä löysin oli niin kallis etten raaskinut ostaa 🤯 oottelen muutaman päivän että menkat alkaa tai testi näyttää yhä negaa ja pistän netistä tilaukseen. Kaveri uskoo vakaasti että shatavari auttoi hänellä raskaaksi tulemiseen, hänellä ikä alkoi tulla vastaan eikä vauvaa kuulunut niin söi pari kuukautta shatavaria ja alkoi odottaa kaksosia 🙈 kahdelle vauvakuumeiselle kaverille tästä kerroin joista molemmilla oli pitempää ollut yritys päällä niin molemmat kokeilivat ja kumpikin alkoi muutaman kuukauden sisällä odottaa 🤣 en tiie oliko sillä osuutta asiaan mut aattelin ettei siitä haittaamaan ole, etenkin kun luulen että se viime kuun korona tässä sotkee kiertoa niin jospa edes tasoittaisi 🙈
 
vierailija
Tänään pitkin päivää alamahassa tuikkinut, epämukavasti mutta ei kipeästi... Menkat sieltä varmaan saapuu alkuviikolla
Kävin parissa luontaistuote kaupassa kyselemässä shatavaria mutta ainoo minkä löysin oli niin kallis etten raaskinut ostaa oottelen muutaman päivän että menkat alkaa tai testi näyttää yhä negaa ja pistän netistä tilaukseen. Kaveri uskoo vakaasti että shatavari auttoi hänellä raskaaksi tulemiseen, hänellä ikä alkoi tulla vastaan eikä vauvaa kuulunut niin söi pari kuukautta shatavaria ja alkoi odottaa kaksosia kahdelle vauvakuumeiselle kaverille tästä kerroin joista molemmilla oli pitempää ollut yritys päällä niin molemmat kokeilivat ja kumpikin alkoi muutaman kuukauden sisällä odottaa en tiie oliko sillä osuutta asiaan mut aattelin ettei siitä haittaamaan ole, etenkin kun luulen että se viime kuun korona tässä sotkee kiertoa niin jospa edes tasoittaisi
Kiitos vinkistä! 👍 Täällä lähti shatavarit heti tilaukseen 😉

Nim. Reilusti yli 40-vuotias iltatähdestä haaveileva, joka on jo lähes kaiken muun "vippaskonstin' kokeillut 😄
 
Mä tässä en tiedä lopettaako noi terot vai ei. Periaatteessa niitä on enää täksi päiväksi (kaapista löytyy edelliskierron jämät viel huomiseksi). Mulla esikoisen raskaudessa oli siis terot tähän asti ja sit ku pakkaus loppui ne loppui ja samaa mieltä oli omalääkäri nytkin (mut nyt mulla oli just tän kierron inssissä joku toinen lääkäri joka määräsi toisenkin paketin niitä perään syötäväksi jos oon raskaana). Ku viel eilen ainakin testi oli positiivinen. No ehkä teen huomenna viikkodigin. Ja sit soitan klinikalle niiden mielipiteen. Luulis et jos se hormooni on nyt perjantaista laskenut nii viikkodigi olis huomenna jo nega.
Mä luulen että jos sulla kuitenkaan ei ole ensi kierrossa mahdollista yrittää niin voit varmaan syödä teroja pidemmälle. Koska vaikka ne vähän sekottaisi kiertoa niin sinne seuraavaan yritykseen se kyllä palautuu. Mutta hyvällä tuurilla siellä joku nyt pysyykin kyydissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Tota tein äsken clearbluen tuommoi puikkotestin 🤔 miten tää on näin selkeä. Live tuon plussan molemmat viivat on yhtä vahvat (ei niin vahvat ku tuo kontrolli tuossa toisessa ikkunassa)


Rfsu näyttää tältä on tummempi kun eilen mut tosi haalea kuitenkin. (Mut onko se rfsun ominaisuus? Mullahan vaihtui tosi "kriittisessä" kohtaa nää nyt pcstä rfsuhun, johon oon osittain perustanut mielipiteeni.// En siis siihen vaihtoon vaan testin haaleuteen ).

Ovistestikin oli tasavahva mitä se ei tähän mennessä oo ollut (oon satunnaisesti testaillut)

Edit. Yölliseltä vessareissulta. Pyyhkiessä tuli punaista. Eli turhaa taisin edes vähän innostua näistä testeistä.
 
Viimeksi muokattu:
KP 22, samalle päivälle tasavahvat viivat kuten myös edellisessä kierrossa. Tähän tuli tuo eka viiva ihan heti kun vaan tikun kastoin.. Kuitenkaan hymynaamaa en saanut koko kierron aikana vaikka niitäkin miljoona kohta tehty. Kuinka turhauttavaa. Noh, viikko suurinpiirtein uuteen kiertoon ja josko siinä aloittaisi ovulaation testaamisen hiukan myöhemmin ettei tarttee montaa viikkoa jahdata.

https://aijaa.com/lHvYbj
 
Täällä dpo10 ja ei mitään oireita, joten ei tainnut tärppiä tulla tästä ekasta OI-kierrosta. Esikoinen tarrasi mukaan heti ekasta niin nyt on kyllä pettynyt olo, vaikka toki tämän kierron lopullinen tuloskaan ei ole vielä tiedossa 😄 mulla on ollu etova olo joka päivä ovitrellen jälkeen, mutta laitan sen ovitrellen piikkiin. En oo uskaltanut testata vielä, jos ovitrelle näkyykin vielä testissä. Esikoisesta tein ekan raskaustestin dpo12 ja se oli selkeä positiivinen. Nyt aattelin odottaa ainakin sinne saakka eli keskiviikkoon. Virallinen testipäivä on vasta lauantaina... Jotenkin pelottaa testata, kun tiedän pettyväni niin nyt kun ei testaa, voi edes toivoa 😀
 
Moikka täältä hiljaiselon keskeltä. Oon oikeestaan vaan reagoinut teidän viesteihin ja hengessä kyllä vahvasti mukana 😃
Itellä on flunssa viidettä päivää ja onneks helpottamaan päin jo. Ovista alan testaamaan varmaan torstaina ja eiköhän se kp 14-16 taas ole, tähänkin asti ollut säännöllisesti. Tänään siis kp8. Nyt sormet ristissä toivon ettei mies saa tätä tautia minulta, että päästäis loppuviikosta hommiin.

Tsemppiä kaikille yritykseen ❤
 
Tee vielä viikko Digi jos vuoto ei runsastu. Kannattaa tosiaan olla klinikalle yhteydessä ja kysyä heidän mielipiteensä. Jos pääset verikokeeseen niin saa varmuuden mahdollisesta km.
Digi sanoi raskaana 1-2 (en oo viikkodigiä viel nyt aiemmin tehnyt), Rfsu näytti pikavilkaisulla jopa eilistä iltaa tummemmalle. Vuoto ei oo onneksi runsastunut ja on semmoisia vaaleaa. En ehkä raski mennä 50€ verikokeeseen mut täytyy vaikka tilata raskauskeijulta sellainen 2pack viikkodigejä ja testata tässä ajan kuluessa
 
Digi sanoi raskaana 1-2 (en oo viikkodigiä viel nyt aiemmin tehnyt), Rfsu näytti pikavilkaisulla jopa eilistä iltaa tummemmalle. Vuoto ei oo onneksi runsastunut ja on semmoisia vaaleaa. En ehkä raski mennä 50€ verikokeeseen mut täytyy vaikka tilata raskauskeijulta sellainen 2pack viikkodigejä ja testata tässä ajan kuluessa
Toivotaan parasta ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Digi sanoi raskaana 1-2 (en oo viikkodigiä viel nyt aiemmin tehnyt), Rfsu näytti pikavilkaisulla jopa eilistä iltaa tummemmalle. Vuoto ei oo onneksi runsastunut ja on semmoisia vaaleaa. En ehkä raski mennä 50€ verikokeeseen mut täytyy vaikka tilata raskauskeijulta sellainen 2pack viikkodigejä ja testata tässä ajan kuluessa
Voit soittaa neuvolaan ja selittää asian. Jos suostuisivat tekemään labralähetteen. Itse sain labralähetteen kun oli toinen km. Selitin että viivat ei vahvisti ja pelkään km.
Tuo raskaana 1-2 on hyvä merkki näillä viikoilla ♥
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna


Kävin viel hakee aamulla paketin Pcn liuskoja ja dippasin siihen samaan aamuvirtsaan (jonka säästin) ja siis onhan tuo nyt ihan sikana vahvistunut viikonloppuna. Vuotoa ei juuri tuu, muuta kun pyyhkiessä vähän väriä. En tiedä voisiko tästä olla vähän innoissaan. Pelottaa yhtään edes ajatella et jos oonkin raskaana, kun pelkään nii kovasti pettyväni heti kun alan luottaa. Näyttäähän tää jo paremmalta ku muutama päivä sitten, vaikka onkin päiviin nähden vaaleat (vs. Esikoisen raskaus).
 
Tänään pitkin päivää alamahassa tuikkinut, epämukavasti mutta ei kipeästi... Menkat sieltä varmaan saapuu alkuviikolla 😒
Kävin parissa luontaistuote kaupassa kyselemässä shatavaria mutta ainoo minkä löysin oli niin kallis etten raaskinut ostaa 🤯 oottelen muutaman päivän että menkat alkaa tai testi näyttää yhä negaa ja pistän netistä tilaukseen. Kaveri uskoo vakaasti että shatavari auttoi hänellä raskaaksi tulemiseen, hänellä ikä alkoi tulla vastaan eikä vauvaa kuulunut niin söi pari kuukautta shatavaria ja alkoi odottaa kaksosia 🙈 kahdelle vauvakuumeiselle kaverille tästä kerroin joista molemmilla oli pitempää ollut yritys päällä niin molemmat kokeilivat ja kumpikin alkoi muutaman kuukauden sisällä odottaa 🤣 en tiie oliko sillä osuutta asiaan mut aattelin ettei siitä haittaamaan ole, etenkin kun luulen että se viime kuun korona tässä sotkee kiertoa niin jospa edes tasoittaisi 🙈
Tää shatavari alko kiinnostaa sen verran että minäki haluan kokeilla! Mikähän valmiste/merkki olis paras? 😅
 
Kävin viel hakee aamulla paketin Pcn liuskoja ja dippasin siihen samaan aamuvirtsaan (jonka säästin) ja siis onhan tuo nyt ihan sikana vahvistunut viikonloppuna. Vuotoa ei juuri tuu, muuta kun pyyhkiessä vähän väriä. En tiedä voisiko tästä olla vähän innoissaan. Pelottaa yhtään edes ajatella et jos oonkin raskaana, kun pelkään nii kovasti pettyväni heti kun alan luottaa. Näyttäähän tää jo paremmalta ku muutama päivä sitten, vaikka onkin päiviin nähden vaaleat (vs. Esikoisen raskaus).
On hyvin vahvistunut 😊. Luottaisin siihen että olet raskaana kunnes toisin todistetaan. Mutta pyydä tosiaan neuvolasta lähete hcg mittaukseen.
 
Mä en oo koskaan kuullutkaan tosta shavatari vai mikä shatavari olikaan! Ihan uus juttu 😊

Kävin viel hakee aamulla paketin Pcn liuskoja ja dippasin siihen samaan aamuvirtsaan (jonka säästin) ja siis onhan tuo nyt ihan sikana vahvistunut viikonloppuna. Vuotoa ei juuri tuu, muuta kun pyyhkiessä vähän väriä. En tiedä voisiko tästä olla vähän innoissaan. Pelottaa yhtään edes ajatella et jos oonkin raskaana, kun pelkään nii kovasti pettyväni heti kun alan luottaa. Näyttäähän tää jo paremmalta ku muutama päivä sitten, vaikka onkin päiviin nähden vaaleat (vs. Esikoisen raskaus).
Mä kans kyllä luottaisin, että raskaana ollaan ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
vierailija
Tota tein äsken clearbluen tuommoi puikkotestin miten tää on näin selkeä. Live tuon plussan molemmat viivat on yhtä vahvat (ei niin vahvat ku tuo kontrolli tuossa toisessa ikkunassa)

Rfsu näyttää tältä on tummempi kun eilen mut tosi haalea kuitenkin. (Mut onko se rfsun ominaisuus? Mullahan vaihtui tosi "kriittisessä" kohtaa nää nyt pcstä rfsuhun, johon oon osittain perustanut mielipiteeni.// En siis siihen vaihtoon vaan testin haaleuteen ).

Ovistestikin oli tasavahva mitä se ei tähän mennessä oo ollut (oon satunnaisesti testaillut)

Edit. Yölliseltä vessareissulta. Pyyhkiessä tuli punaista. Eli turhaa taisin edes vähän innostua näistä testeistä.
Vaikuttaa vahvasti kemialliselta. CB:t näyttää herkästi sen raskaana, vaikka liuska lähes nega. Hcg:tä ehtinyt mudostua sen verran, että hetkellisesti testi saattaa vahvistua edellisestä, muttei päiviin nähden tarpeeksi, ja muutaman päivän sisään vuoto alkaakin. Itsellä jo parikin kertaa käynyt noin. Toivottavasti sinulla olisi poikkeus.
 
Täällä dpo10 ja ei mitään oireita, joten ei tainnut tärppiä tulla tästä ekasta OI-kierrosta. Esikoinen tarrasi mukaan heti ekasta niin nyt on kyllä pettynyt olo, vaikka toki tämän kierron lopullinen tuloskaan ei ole vielä tiedossa mulla on ollu etova olo joka päivä ovitrellen jälkeen, mutta laitan sen ovitrellen piikkiin. En oo uskaltanut testata vielä, jos ovitrelle näkyykin vielä testissä. Esikoisesta tein ekan raskaustestin dpo12 ja se oli selkeä positiivinen. Nyt aattelin odottaa ainakin sinne saakka eli keskiviikkoon. Virallinen testipäivä on vasta lauantaina... Jotenkin pelottaa testata, kun tiedän pettyväni niin nyt kun ei testaa, voi edes toivoa
Me ollaan oltu niin onnekkaita, et meidän kaikki lapset ovat tulleet luomusti tosi helposti (esikoinen yk 3, kakkonen ja kolmonen molemmat yk 1), ja mä huomaankin, et vaikka tietoinen mieli ymmärtää, että tää nelonen ei välttämättä tuu yhtä helposti ja et olis taas aikamoinen tuuri, jos heti ekasta kierrosta tärppää, ni alitajuisesti taidan odottaa, että eihän tässä oo ku tehdä se positiivinen testi. Ja se ärsyttää tosi paljon! Todennäköisesti aikamoinen pettymys luvassa
 
  • Tykkää
Reactions: Paatuska
Vaikuttaa vahvasti kemialliselta. CB:t näyttää herkästi sen raskaana, vaikka liuska lähes nega. Hcg:tä ehtinyt mudostua sen verran, että hetkellisesti testi saattaa vahvistua edellisestä, muttei päiviin nähden tarpeeksi, ja muutaman päivän sisään vuoto alkaakin. Itsellä jo parikin kertaa käynyt noin. Toivottavasti sinulla olisi poikkeus.
Tätä mä oon kokoajan pelännyt, mut nyt koitan hetkeksi rauhoittua ettei olisi jatkuva stressi päällä. Ei tee se stressikään hyvää 😅 Testi on aikaansa nähden vahvistunut tosi hyvin (kun testaa saman merkin testillä nii vahvistumista paljon muutaman päivän sisään). 😊 Dpoihin nähden hieman vaaleammat viivat ku esikoisesta tähän vaiheeseen (mut esikoisesta kaikki oli tosi ajoissa), mut se varmastikin voi olla raskauskohtaista. Viime kierron kemiallinen oli näillä päivillä jo nega eikä vahvistunut lähellekään näin tummaksi. Vaaleanpunainen vuotokin jo loppui.

Olkoon kumpi hyvänsä nii parempi nyt vaan antaa ajan kulua ja testata taas vaikka torstaina -perjantaina et onks viiva vahvistunut 😊. Tää nyt muutenkin on ollut mun mentaliteetti jo jokusen päivän.

Tän aamun testi oli kuitenkin selkeä positiivinen pregchekillä ja jos olisin tehnyt ekan testin vasta nyt nii olisin vain onnellisesti raskaana murehtimatta mitään.
 
Hellou! Sivusta seuranneena täältä ryömin vielä viimeisillä voimilla joukkoonne. Eli ya 1/21, tähän mennessä saatu kkm 4/21, tuulimuna 7/22 & 1 ivf hoito joka ei tärpännyt. Ivf:ssä tuli niin huono munasoluvaste että päätettiin jättää se sikseen. Nyt aloitamme luomukierrot kera tukilääkkeiden ja ilmottaudumme jos ei tärppi käy ennen vuodenvaihdetta, lahjasoluhoitoon ♡♡♡
 
vierailija
Hellou! Sivusta seuranneena täältä ryömin vielä viimeisillä voimilla joukkoonne. Eli ya 1/21, tähän mennessä saatu kkm 4/21, tuulimuna 7/22 & 1 ivf hoito joka ei tärpännyt. Ivf:ssä tuli niin huono munasoluvaste että päätettiin jättää se sikseen. Nyt aloitamme luomukierrot kera tukilääkkeiden ja ilmottaudumme jos ei tärppi käy ennen vuodenvaihdetta, lahjasoluhoitoon ♡♡♡
3+3 oli viimeksi, mikä punktion lopputulos oli? Kuusi follia on ikäisellesi ihan normaali. Ei kannata lannistua ekasta hoidosta.
 

Yhteistyössä