No en mä sit kuitenkaan jaksanu sitä tikkua kovin pitkään pyöritellä kyllä se ihan puhdas nega tais olla kuivuneenakin. En jaksanu kauheata tiirailua tehdä, kun mä kuulun kyllä enempi siihen koulukuntaan, joka saa ahkeralla tiirailulla kuviteltua hailakan viivan vaikka mihinMiltä näytti kuivana? Vai kommentoitko sitä jo, jäikö multa huomaamatta
Aina on toivoa olen nähnyt kuvia testiriveistä missä ensin parin päivän haamut ja sitten hurjasti haaleampi, kunnes alkaa vahvistua. Pidetään kaikki sormet ja varpaat ristissä
Mulla aamun CB onneton haamu tai sitten vaan viivanpaikka valmistautunut siihen että uusi kierto tulossa mutta koska lämmöt vielä koholla, saa kai toivoa
Mulla on varmaan kierron loppuun liittyvä ketutus, tai sit ärsyttää muuten vaan, mutta ihan ärsyttää itseäkin jo se, kun oon niin ärsyyntynyt koko ajan meidän taapero on aika touhukas, niin oon aivan kypsä kävelemään koko ajan hänen perässään ohjailemassa pois luvattomista puuhista. Tekis mieli lähteä vaikkq käymään jossakin, kirpparilla tms, mutta kun raha on nyt tiukassa, niin ei viitsi bensaa polttaa ilman oikeaa syytä. Eilinen viini-ilta meni myös ihan mönkään, kun olin onnistunut valitsemaan niin huonon viinin, että enhän mä sitä saanut edes juotua sekin rupesi ärsyttämään, kun oli tarkoitus oikein rentoutua ja nautiskella, ni juomattahan se jäi