En tiedä. Ainakin on sjögrenin syndrooma ja monta muuta sairautta.Fibromyalgia?
Sun ei saa syödä yhtään karkkiaEn tiedä. Ainakin on sjögrenin syndrooma ja monta muuta sairautta.
Vai niin.Sun ei saa syödä yhtään karkkia
Hiilarihumalan jälkeinen krapula?Mua väsyttää. Tälläistä se on ainaisen väsymyksen kanssa.
Onhan sulla housuvaippoja valmiina sängyn vieressä?tiedän tunteen. itsellä on niin hirveet kivut taas, ettei tahdo liikkeelle päästä niin paljoa että edes vessaan
koitan kyllä keppien kanssa mennä vessaan. en suostu tässä iässä mihinkään vaippoihin. ja kyllähän tää taas jossain vaiheessa helpottaa.Onhan sulla housuvaippoja valmiina sängyn vieressä?
kyllä se minulla juuri onFibromyalgia?
ja lisäksi vasen polvi odottaa nivelkierukan vaihtoakyllä se minulla juuri on
BTWja lisäksi vasen polvi odottaa nivelkierukan vaihtoa
Oliko isällä/äidillä?kyllä se minulla juuri on
ei ole, en oo ikinä harrastanut tuota.jalat koukussa takapuolen alla kylläkinBTW
Onko sulla tapana istua toinen jalka toisen polven päällä?
välittömästi fysioterapeutti kotiin 2x viikossakoitan kyllä keppien kanssa mennä vessaan. en suostu tässä iässä mihinkään vaippoihin. ja kyllähän tää taas jossain vaiheessa helpottaa.
siihen aikaan tuollaista tautia ei vielä tiedetty edes olevanOliko isällä/äidillä?
miksi?ei ole, en oo ikinä harrastanut tuota.jalat koukussa takapuolen alla kylläkin
no en enää nykyisin tuohon taivu. mutta joitakin vuosia sitten kyllämiksi?
Montako kertaa pääset omin voimin ylös tuolilta ilman tukea?
mannitoli jossakin mitä menee suuhun?Mua väsyttää. Tälläistä se on ainaisen väsymyksen kanssa.
Ei valitettavasti. Ei ole ku muutama tunti päivässä etten kärsi hirveestä väsymyksestä. Töiden teosta ei oikein mitään tuu kun ei jaksa keskittyä. Puol vuotta olin pois töistä mutta eipä se ohi näytä menevän. Onneksi sen verran iso firma ettei oma työpanos niin erotu.Hiilarihumalan jälkeinen krapula?
univelkaa ei ole?Ei valitettavasti. Ei ole ku muutama tunti päivässä etten kärsi hirveestä väsymyksestä. Töiden teosta ei oikein mitään tuu kun ei jaksa keskittyä. Puol vuotta olin pois töistä mutta eipä se ohi näytä menevän. Onneksi sen verran iso firma ettei oma työpanos niin erotu.
Mutta vieläkään ei kukaan etsi syytä siihensiihen aikaan tuollaista tautia ei vielä tiedetty edes olevan
ja johonkin aikaan sitä pidettiin mielisairautena. mutta nyt osataan jo kuitenkin tutkia, onko ihmisellä fibromyalkia vai eiMutta vieläkään ei kukaan etsi syytä siihen