@KKatariina & @Mammuzka Selviä haamulaisia, eikun viivan vahvistumista!
@Sipiriina Jee, toivo ei siis menetetty! Toivottavasti saatte ajan!
@Sipiriina Jee, toivo ei siis menetetty! Toivottavasti saatte ajan!
Mulla se on ollut aina välillä ja mulle ei oo tullu oireita. Mut siinähän on synteettistä hcgtä eli sitä istukkahormoonia (mitä raskaustestikin mittaa )et en yhtään ihmettele et jos joku saa noita oireita siitäPakko kysyä, kun täällä on muitakin ovitrellen käyttäjiä. Onko muilla tullut siitä jotain oireita? Mun pistämisestä on nyt kolme päivää ja oon siitä lähtien kärsinyt todella etovasta olosta ja ruokaa ei tee mieli lainkaan. Tänään lisänä vaivannut päänsärky koko päivän. Mietin, että voikohan olla kyse tuon piikin aiheuttamista asioista vai onkohan nyt joku muu asia vialla?
Mulle ei tainnut tulla Ovitrellesta mitään, mutta kannattaa lukea se pakkausseloste mitä haittavaikutuksia saattaa olla. Sen sijaan Bemfolasta mulle tuli lievä huono olo mutta se meni kyllä ohi.Pakko kysyä, kun täällä on muitakin ovitrellen käyttäjiä. Onko muilla tullut siitä jotain oireita? Mun pistämisestä on nyt kolme päivää ja oon siitä lähtien kärsinyt todella etovasta olosta ja ruokaa ei tee mieli lainkaan. Tänään lisänä vaivannut päänsärky koko päivän. Mietin, että voikohan olla kyse tuon piikin aiheuttamista asioista vai onkohan nyt joku muu asia vialla?
Mullakin tänään kummasti oireet kadonnut. Mulla myös on tuota menkkakipua, mutta jomotus ei kestä kauaa kerrallaan. Sama oli esikoisesta ja siitä jälkeenpäin tajusi, että oli erilaista kuin ennen menkkoja. TsemppiäIhanaa, että näin moni on saanut plussan. Onnittelut!
Mä siirryin herkistä testeistä normiin, digitesti näytti tänään Raskaana 1-2.
Nyt vain jännittää. Mun vähäiset oireet ovat hävinneet ja heti alkaa jännittämään et jotain on vialla. Menkkamaista kipua ja polttelua on aina silloin tällöin.
Kiinnittyminen ainakin voi tiputtaa lämpötilaa toivotaan todella, että johtuis siitä eikä menkoista!Kokemuksia lämpötiloista loppukierrossa? Nyt pelkään et ei tärpännyt. Lämmöt putosi vahvasti asteella alaspäin tänään niiden oltua tosi koholla tähän asti . Näinköhän tarvii edes testata. Nyt on vasta dpo9 ja mulla tippuu yleensä lämmöt kun uusi kierto alkaa. (terolut nyt pitää menkkoja poissa jos ei tärpännyt) ihan tosi aikaista kierron loppumiselle muutenkin
Kyllä mä uskaltaisin vuodot voi kuitenkin olla ihan normaaleja, ja kivutkin kuuluu asiaan. Ite ajattelisin, että vahvistuva viiva on hyvä merkki. Ja sanoisin varmaan neuvolaa varatessa, että on vähän vuodelle, ja kyselisin, että olisko mahkuja siksi päästä varhaisultraan julkisen kauttahttps://aijaa.com/pIPoGl
Tämän illan testi. Uskaltaakohan tästä iloita niiden verenvuotojen ja vatsakipujen takia? Oon testannut joka toinen päivä ja aina tulee vahvempaa viivaa.
Mä en uskalla mun haamuista vielä iloita. Viime kierrossa kävi miten kävi. Tosiaan vahvat plussat ja vahvistumisen, vaan silti vuoto alkoi joitain päiviä myöhässä.Täällähän selviä haamulaisia näkyvissä
Itse alotin tänään juomaan verigreippimehua, saa nähdä onko hyötyä.
Mullakin viimekierrossa (en muista dpo mutta 7-8 sanoisin) putosi lämmöt johonkin 35 asteeseen ja seuraavana päivänä nousi entistä korkeammalle. Googlettamalla löytyi implantation dip, paljon enemmän tietoa kun suomeksi hakemalla kiinnittymis dippi. Toivotaan että sulla kyse tästäKokemuksia lämpötiloista loppukierrossa? Nyt pelkään et ei tärpännyt. Lämmöt putosi vahvasti asteella alaspäin tänään niiden oltua tosi koholla tähän asti . Näinköhän tarvii edes testata. Nyt on vasta dpo9 ja mulla tippuu yleensä lämmöt kun uusi kierto alkaa. (terolut nyt pitää menkkoja poissa jos ei tärpännyt) ihan tosi aikaista kierron loppumiselle muutenkin
Illalla itseasiassa nousi takaisin sinne 37.3 missä se nyt on ollu. On vaan ehkä himpun myöhässä ku eilen oli jo Dpo9 mut toivotaan toivotaanMullakin viimekierrossa (en muista dpo mutta 7-8 sanoisin) putosi lämmöt johonkin 35 asteeseen ja seuraavana päivänä nousi entistä korkeammalle. Googlettamalla löytyi implantation dip, paljon enemmän tietoa kun suomeksi hakemalla kiinnittymis dippi. Toivotaan että sulla kyse tästä