Hei missä käytte varhaisultrassa ja minkä hintainen se on?
Mua on nyt mietityttänyt että pitäisikö itsekkin varata aika varhaisultraan, olen itse aika pieneltä paikkakunnalta ja mitä vähän googlettelin niin oli kyllä aika kalliita hintoja. Toki olisi ihana saada varmuus että kaikki on hyvin mutta samalla mietin onko järkeä maksaa montaa sataa euroa siitä.
Tuo ei kyllä ole pahanhintainen! Varmaan soiteltava eri paikkoja läpi minkä hintaista missäkin on Tällä paikkakunnalla vaan on aika rajalliset vaihtoehdot..No mä meen Helsinkiin perhe artelle ja muistaakseni oli joku 85-90€
Oulussa on sellainen kuin Meri-Oulun neuvola, jossa ultran tekee kätilö. Maksaa jotain 70€. Kävin edellisessä raskaudessa siellä alkuraskauden ultrassa, mutta en ole vielä päättänyt menenkö tässä raskaudessa.Hei missä käytte varhaisultrassa ja minkä hintainen se on?
Mua on nyt mietityttänyt että pitäisikö itsekkin varata aika varhaisultraan, olen itse aika pieneltä paikkakunnalta ja mitä vähän googlettelin niin oli kyllä aika kalliita hintoja. Toki olisi ihana saada varmuus että kaikki on hyvin mutta samalla mietin onko järkeä maksaa montaa sataa euroa siitä että sen saa selville muutamaa viikkoa aikaisemmin
Mä kävin ihan HUS:lla just tänään - tosin taustalla alkionsiirto niin automaattisesti tuli aika sinne.Hei missä käytte varhaisultrassa ja minkä hintainen se on?
Mua on nyt mietityttänyt että pitäisikö itsekkin varata aika varhaisultraan, olen itse aika pieneltä paikkakunnalta ja mitä vähän googlettelin niin oli kyllä aika kalliita hintoja. Toki olisi ihana saada varmuus että kaikki on hyvin mutta samalla mietin onko järkeä maksaa montaa sataa euroa siitä että sen saa selville muutamaa viikkoa aikaisemmin
voi ei, kamalia uutisia! Lämpimät ajatukset täältä teille.Valitettavasti joudun jättäytymään tästä keskustelusta. Eilen vu todettiin viikkoiltaan uskottua pidemmälle edennyt raskaus, ilman sykettä keskeytynyt keskenmeno. Olo on aivan kauhea, onneksi omaan kumppaniin ja parisuhteeseen voi tukeutua.
Toivon onnea teidän muiden tielle
Pahoittelut, ja voimia suruun.Valitettavasti joudun jättäytymään tästä keskustelusta. Eilen vu todettiin viikkoiltaan uskottua pidemmälle edennyt raskaus, ilman sykettä keskeytynyt keskenmeno. Olo on aivan kauhea, onneksi omaan kumppaniin ja parisuhteeseen voi tukeutua.
Ikävä kuulla, että näin kävi Voimia sinne teille, yhdessä eteenpäin!Valitettavasti joudun jättäytymään tästä keskustelusta. Eilen vu todettiin viikkoiltaan uskottua pidemmälle edennyt raskaus, ilman sykettä keskeytynyt keskenmeno. Olo on aivan kauhea, onneksi omaan kumppaniin ja parisuhteeseen voi tukeutua.
Voimia teille!Valitettavasti joudun jättäytymään tästä keskustelusta. Eilen vu todettiin viikkoiltaan uskottua pidemmälle edennyt raskaus, ilman sykettä keskeytynyt keskenmeno. Olo on aivan kauhea, onneksi omaan kumppaniin ja parisuhteeseen voi tukeutua.
Voi ei voimia sinneValitettavasti joudun jättäytymään tästä keskustelusta. Eilen vu todettiin viikkoiltaan uskottua pidemmälle edennyt raskaus, ilman sykettä keskeytynyt keskenmeno. Olo on aivan kauhea, onneksi omaan kumppaniin ja parisuhteeseen voi tukeutua.
Saittepa ikäviä uutisia voimia ja lämmin halaus onneksi teillä on toisenne tukena, se on niin tärkeää.Valitettavasti joudun jättäytymään tästä keskustelusta. Eilen vu todettiin viikkoiltaan uskottua pidemmälle edennyt raskaus, ilman sykettä keskeytynyt keskenmeno. Olo on aivan kauhea, onneksi omaan kumppaniin ja parisuhteeseen voi tukeutua.