Mulla alkoi todella hitaasti nää menkat mutta koska tulivat aikaisemmin kun odotinkaan niin toivottavasti ei oo mitkään jäätävän pitkät kuitenkaan.. mullakin ovis testi näytti plussaa ja siitä 4 päivää kun alkoi tää vuoto. Toivotaan molemmille normi kiertoa ja pikaista plussaa.@Kyfi mul oli vuodon määrä normaali mut vuoto oli tosi kirkkaan punasta ja on off menkat kesti 10 pv. Saa tosiaan nähdä et oisko tää kierto nyt ”normaalimpi” jäi meinaa ovislimatkin tulematta (epäilen ettei ees ollu ovista vaiks testi plussaa koska oon aina bongannu ovislimat)
Inssi numero kaks tänään taas kp1.
Olin tänään poikkeuksellisen toiveikas kun ei ollut ollut mitään oireita tässä kierron lopussa ja vuoto tuntui olevan niin eggistä. No sitten hanat aukesi tuttuun tyyliin. Myös kyyneleet. Vaikee ymmärtää, että miks ei vois olla jo meidän vuoro. Syyskuun ovis tulee luultavimmin viikonlopulle eli taas paskin mahdollinen. Anteeksi negatiivisuus, mutta nyt ei oikein irtoa muuta.
HalausInssi numero kaks tänään taas kp1.
Olin tänään poikkeuksellisen toiveikas kun ei ollut ollut mitään oireita tässä kierron lopussa ja vuoto tuntui olevan niin eggistä. No sitten hanat aukesi tuttuun tyyliin. Myös kyyneleet. Vaikee ymmärtää, että miks ei vois olla jo meidän vuoro. Syyskuun ovis tulee luultavimmin viikonlopulle eli taas paskin mahdollinen. Anteeksi negatiivisuus, mutta nyt ei oikein irtoa muuta.
Mä vähän luulen että ainakin täällä kun mulla on ikää ja aiemminkin tärppääminen kestänyt kauan ja lapsia jo on niin miestä ei samalla tavalla kiinnosta ollenkaan, mun mies on jo 50v että saattaa sekin valitettavasti vaikuttaaOnnea plussanneille
Tsempit uuteen kiertoon joutuneille
On kp24 ja tänään tuli jo ihan mahdotonta menkka kramppia Hikipuuska tuli myös edellis aamuna herätessä . Kierto jää jälleen lyhyeksi
Soitin maanantaina neuvolaan no siellä vaan vastaaja ja viesti että vasta ensi viikolla paikalla neuvolantäti Soitin sitten naapuri kuntaan ,kun on useampi neuvola samassa sairaanhoito piirissä.Siellä oli aivan ihana täti joka otti tosissaan ja lupasi laittaa lääkärille kannan otto pyynnön ja tää hoitaja lupasi soittaa mahdollisimman pian minulle.Vielä ei ole soittanut.Ymmärsi huoleni ja sen että haluan nopeasti tietää tuloksesta. Otti myös ylös mikä kp koe tehty.Lopuksi vielä lohdutti että kyllä kaikki järjestyy Tuntui siltä että tämä täti oli aidosti kiinnostunut ja empaattinen Samaa ei voi sanoa oman kunnan neuvolan tädistä.
@mamma41 tsemppiä Miehesi on kuin omani. Kun kerroin noista kokeista yms.. niin ihan kun häntä ei kiinnostaisi Ei kysele ei kommentoi vaikka kerron uudesta kierrosta yms..Ja itse hän on tähän yritykseen lähtenyt mukaan, kun kierukan poiston jälkeen ei ole kondomeja hankkinut tähän päivään mennessä.
Ehkä tää on meille meant to be ku ollaa aikalailla kiertokamuja taas toivottavasti tää kierto päätyis plussaryhmäänMulla alkoi todella hitaasti nää menkat mutta koska tulivat aikaisemmin kun odotinkaan niin toivottavasti ei oo mitkään jäätävän pitkät kuitenkaan.. mullakin ovis testi näytti plussaa ja siitä 4 päivää kun alkoi tää vuoto. Toivotaan molemmille normi kiertoa ja pikaista plussaa.
Näyttää todella hyvälle plussalle!Mitä sanoo raati? Tänään dpo 13 ja tällänen viiva jo
@Kyfi, mulla oli aivan jäätävät vuodot keskenmenojen jälkeen.
@Fazeriina82 hyvä että vihdoin joku ihana tyyppi kuunteli ja välitti ja homma menee eteenpäin
Halaus täältä myös!Inssi numero kaks tänään taas kp1.
Julkinen terveydenhuolto harvemmin määrää amh kokeen. Koska ei ole terveydentilaan vaikuttava veriarvo. Paitsi jos on lapsettomuus hoidoissa.Hoitaja soitti ja lääkärin viesti oli tämä " FSH arvo normaali kiertopäivään sopiva, hikoilu ennen kuukautisia normaalia johtuu estrogeeni tason laskemisesta" varattiin minulle gyne aika lokakuun alkuun, silloin kierron loppu, näkisi ainakin limakalvon paksuuden Sanotaanko nyt näin, että mitään uutta ei tullut mitä en jo tietäisi Gyne jo viimeksi joulukuussa sanoi saman syyksi hikoiluun kun tämä neuvola lääkäri.AMH arvon mittaukseen en saanut lähetettä.
Tänään alaselkää särkenyt, vuoto ei ole alkanut, joten kierto vähintään 25 päivää pitkä Tänään ei ole tullut yhtään menkka jomotuksia.
Mulla se tulppa tulee aina joku 5 päivää ennen ovista limatulpan jälkeen alkaa yleensä oviskivut ja kestää sen 5 päivää ja loppuu viimeisenä päivänä kun munasolu irtoaaLuulen, että on DPO1 menossa.
Toissailtana alkoi menkkamaiset kivut, eilen ne olivat todella kipeät koko päivän. Iltaa kohden kivut alkoivat hellittää, tänään on ihan pientä jomottelua ja aamulla irtosi todella selkeä ”ovis limatulppa”. Uskoisin että ovulaatio on ollut eilen.. tai yöllä.
Ainakin aikaisemmin olen käsittänyt että kipu tulee irtoamisesta, mutta en jotenkin enää ole mistään varma jos tästä kierrosta ei nappaa, aloitan ovistestit heti menkkojen jälkeen (kun on niin lyhyt kierto), jotta nään missä vaiheessa kivut tulevat minulla.
Miten teillä yleensä kivut ja tulpat menee ovulaatiossa? Jotkut sanoo että ensin irtoaa tulppa ja sitten ovulaatio, mutta mulla on selkeästi (eilen oli pahin kipu) se tulppa irtosi vasta ovulaation loputtua..
Mulla ainakin jossain vaiheessa on jääny kiertolistalta yksi päivä pois, pitäis olla kp 15/25. Dpo on oikein.Onkohan listaa päivittäessä käynyt jossain vaiheessa kämmi kun niin moni on kp 7?