Heippa! Varovaisesti täältä yksi lisää mukaan! Tänään olisi 4+5 ja LA asettuu 10.5, tänään soittelin neuvolaankin ja 12.10 sinne aika. Varhaisultraan varattu myös aika ja se on jo 29.9
Äsken tein. Negaa näyttää. Ihmettelen, että vaikka ois varhainen keskenmeno nii pitäiskö sen vielä näyttää kuitenkin positiivista? No, jokatapauksessa soittelen neuvolaan tänään. Liekö verikokeet jne tulossa.Ootko tehnyt testejä vielä?
Toivottavasti pääsisit verikokeisiin. Käsittääkseni hcg laskee hitaasti eli ei pitäisi heti negaa näyttääÄsken tein. Negaa näyttää. Ihmettelen, että vaikka ois varhainen keskenmeno nii pitäiskö sen vielä näyttää kuitenkin positiivista? No, jokatapauksessa soittelen neuvolaan tänään. Liekö verikokeet jne tulossa.
Just hyvä viiva noille päiville!https://aijaa.com/wtuwF7
Toimiikohan tuo linkki. Mutta mä nyt aloin epäilemään silmiäni. Eikös tuo ole aika selkeä plussa kuitenkin, jos tänään dpo 11
No huh tässä kun ollaan toisella kierroksella niin silti tuntuu että on yhtä pihalla kun ekallakin kerralla. Jotenkin sitä ei vaan uskalla mitenkään uskoa siihen raskauteen heti alkuun vaikka olis ihan selkeä plussa kai se on jonkinlaista alkushokkia ja panikointia vaikka haluttu lapsi onkin!Just hyvä viiva noille päiville!
Saitko kunnallisen kautta alkuraskauden ultran vai omakustanteisesti? mulla vu 7+2 (nla mukaan silloin 7+3) ja eka neuvola 8+5 (tai 8+6)Nyt on neuvola varattu! Meillä on alkuraskauden ultra 7+3 ja eka neuvola sitten 8+3. Hieman jännittää ja ahdistaa. Aamulla aloin heti googlaamaan perhevapaita ja huhhuijaa... No eipä pidä mennä asioiden edelle.
Hei kyllä sitä aurajuustoa saa syödä jos on kuumennettu kuplivaksi! Eli pizzassa ok! Nimimerkillä rakastan aurajuustoa ja nämä asiat selvitetty edellisen raskauden aikana no hätä siis! Mutta onhan niitä rajoituksia tosiaan aika paljon, itse aion kyllä ottaa hieman rennommin kuin edellisellä kerralla. Kunhan ei raakaa kalaa tai lihaa vedä eikä kovin montaa kahvikuppia päivässä ni hyvä tuleeJa minä myös ihan kujalla vaikka toinen lapsi onkin tulossa. Esikoinen on syntynyt tosin 10 vuotta sitten. Eli asiat muuttuneet paljon!
Ihan ravintosuosituksetkin ovat paljon tarkemmat nyt. Niissä koen välillä vaikeuksia, eilen söin vahingossa palan pizzaa missä oli aurajuustoa, keskityin vaan siihen ettei ole "raakaa" lihaa eli parman kinkkua siinä, niin unohdin kokonaan juustot. Kahvia olen saanut tosi hyvin rajoitettua, ennen sitä join kauheita määriä.
Mä sain samanlaisen dpo 10https://aijaa.com/wtuwF7
Toimiikohan tuo linkki. Mutta mä nyt aloin epäilemään silmiäni. Eikös tuo ole aika selkeä plussa kuitenkin, jos tänään dpo 11
Joo@Milaas omakustanteisesti mennään, perhe arteelle!
@kakkulapio juu tuon muistin, pizzassa se ei ollut läheskään sulanutta. Mutta en mä nyt niin kauhuissani näistä ole, juuri noin itsekin ajattelen että parhaansa kuin yrittää.
Olikohan kokonaishinta jotain 70-90e välillä? Aika edullinen joka tapauksessa.Joo
Paljonko siel Perhe-Artella kustantaa? Sinne itsekin, tai Kauniiseen Odotukseen, suunnittelin meneväni!
Onpa järkevän hintainen! Mä meen mehiläiselle, 143e + lääkärinpalkkioOlikohan kokonaishinta jotain 70-90e välillä? Aika edullinen joka tapauksessa.
Artella se on kätilön tekemä, lääkärin tekemät varmasti kalliimpia!Onpa järkevän hintainen! Mä meen mehiläiselle, 143e + lääkärinpalkkio