Moi!
Minäkin ilmottaudun nyt joukkoon!
Mulla ennestään neljä lasta, tyttö 16v, tyttö kohta 14v, tyttö 6v ja poika 4v. Viime syksynä raskausviikolla 10 keskenmeno.
Me asutaan Aasiassa, mutta tällä hetkellä Suomessa työjuttujen takia. Yrittäjiä olemme.
Mä oon just täyttänyt 42 ja tää oli nyt ajatuksissa vika "yritys". Oli vähän ristiriitaiset tunteet että yrittääkkö vaiko eikö, kun en halua kokea edellissyksyä uudelleen ja toisaalta meillä jo hyvä paketti kasassa. Mutta sit kuitenkin jäi uupumaan se yksi jota oltiin jo odoteltu.
Mulla oli eilen kiertopäivä 29, ja en ollut vielä aikeissa testiä tehdä. Mutta sit olin muista syistä päivystykseessä ja musta otettiin verikokeet ja sitten sanoivat katsovansa myös mahdollisesn raskauden kun tulin maininneeksi että sellainenkin mahdollisuus on. Tuli se sit aika puskista jotenkin kun lääkäri katsoi että hcg oli 160. Nyt olisi 4+2 ja LA 7.5.
No, näillä mennään nyt ja ehdottomasti aion varhaisultraan mennä. Viimeksi olisi selvinnyt jo silloin että kaikki ei ollut hyvin. Millä viikoilla sinne kannattaa mennä? Koskaan en ole ollut.
Mä aion Suomessa synnyttää vaikka meen kyllä kotona tässä välissä käymään. HUS on se mun paikka mitä todennäköisimmin. Riippuen nyt et tullaanko koko kööri Suomeen (Siinä tapauksessa oltais mökillä ja synnytys Joensuussa). Mut sen näkee sit.
Aika varovaisin mielin nyt koitan olla, en jaksa kauhean huolissani olla mutta toisaalta en uskalla uskoa vielä että joku olisi oikeasti tulossa...