onko tää nyt se pähkinänkuori?
Ei, tää on juuttisäkistä tehdyssä mekossa harmaanraidallisen kissan ja ranstakan välissä uuninpankolla lepäilevä pahamaineinen tyttönen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
onko tää nyt se pähkinänkuori?
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26434572:Ei, tää on juuttisäkistä tehdyssä mekossa harmaanraidallisen kissan ja ranstakan välissä uuninpankolla lepäilevä pahamaineinen tyttönen.
Tunnustan, että meidän taloudessa miehen ja naisen eron huomaa puhetavassa. Käytän passiivin konditionaalia kuten Viivi.
(Viivi & Wagner HS 18.5.2012)
Sua siis naisessa kiinnostaa pelkkä ulkonäkö ja miehet ei kiinnosta ollenkaan? Kenen kanssa keskustelet syvällisemmin vai keskusteletko ollenkaan? Tylsää olisi elämä, jos ei olisi fiksuja ystäviä ,joissa minua ainakin kiinnostaa enempi se, mitä on korvien välissä kuin se, mitä on jalkojen välissä.Naiset: viehkeys, naisellisuus, pimppi, tissit, kauniit kasvot, hymy hiukset, sääret, reidet ja peppu
Miehet: EVVK
T. setis
No et tietenkään halunnut ymmärtää mun seksuaalisiin eroihin keskittyvää provo-vitsailua ja naisten kehumista siinä samalla, huumori on elämän suolaSua siis naisessa kiinnostaa pelkkä ulkonäkö ja miehet ei kiinnosta ollenkaan? Kenen kanssa keskustelet syvällisemmin vai keskusteletko ollenkaan? Tylsää olisi elämä, jos ei olisi fiksuja ystäviä ,joissa minua ainakin kiinnostaa enempi se, mitä on korvien välissä kuin se, mitä on jalkojen välissä.
1+1=2 > 1+2=3 > 2+3=5 > 3+5=8 > jneHöpö höpö. Ei missään lukujärjestelmässä 1+1 ole kolme. Esim binäärissä se on 10.
![]()