T
Tukkajumala
Vieras
Miesten mielestä 1 plus 1 on 2 ja sillä sipuli. Naisten mielestä tässä yhtälössä on jotain henkevää ja se ei välttämättä edes pidä paikkansa. Siinä se meidän ero piilee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26433977:Ei vaan
Minä: "Minun pitää käydä hakemassa kesähesari parin kilometrin päästä postilaatikosta."
Nainen: "Mitä ihmettä oikein valitat?"
Minä: "En yhtään mitään. Mulla on nyt homma, joka pitää hoitaa. Goodbye hetkeksi! Tulen kohta takaisin."
Mies: "Ai minunko pitäisi hakea sulle se Hesari? Tässä olisi tärkeämpääkin tekemistä! Pitäisi korjata puhjennut autonrengas."
Minä: "Ei kun ilmoitin vain, että käväisen just nyt siellä postilaatikolla. Ettet ihmettele mihin olen äkillisesti häipynyt..."
Emmä tajunnu, ketkä tässä nyt keskustelee; Minä, Mies ja Nainen`? Mitä sukupuolta "Minä" on?
Emmä tajunnu, ketkä tässä nyt keskustelee; Minä, Mies ja Nainen`? Mitä sukupuolta "Minä" on?
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26434131:Tunnustan, että meidän taloudessa miehen ja naisen eron huomaa puhetavassa. Käytän passiivin konditionaalia kuten Viivi.
![]()
(Viivi & Wagner HS 18.5.2012)
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26434073:Arkipäiväinen tilanne ja kaksi eri tapaa reagoida..
Muoks. Pitänee vielä tarkentaa, että tilanne on kuviteltu eikä kenelläkään vuoropuhelun henkilöistä ole suhdetta toisiinsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26434131:Tunnustan, että meidän taloudessa miehen ja naisen eron huomaa puhetavassa. Käytän passiivin konditionaalia kuten Viivi.
![]()
(Viivi & Wagner HS 18.5.2012)
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellisen epätäydellinen;26434403:Ai niin, ihan ekaan eli Tukkajumalan väitteeseen... Jos naiselta kysytään paljon on 1+1 hän vastaa 2. Jos miheltä (joka on tutustunut esim. sähköalaan) kysytään hän kysyy käytetäänkö normia, binääriä vai mitä jolloin "1+1" saattaa ollakin 3![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellisen epätäydellinen;26434403:Ai niin, ihan ekaan eli Tukkajumalan väitteeseen... Jos naiselta kysytään paljon on 1+1 hän vastaa 2. Jos miheltä (joka on tutustunut esim. sähköalaan) kysytään hän kysyy käytetäänkö normia, binääriä vai mitä jolloin "1+1" saattaa ollakin 3![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26434520:3 on binäärilukuna 11 :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26434540:Älä huijaa.![]()