Toukokuiset 2023

Malttamattomana ajattelin jo toukokuisille tehdä oman ketjun. Pikkuhiljaa tulee lisää plussailijoita.😊

Täällä tehty peräkkäisinä päivinä kaksi Pregcheck-testiä, joissa molemmissa vaaleat viivat. Pidin päivän taukoa ja tänään tein Clearbluella ja positiivistahan se näytti. Kuukautisten mukaan la olisi 2.5. eli tänään olisi 4+3.
 
Viimeksi muokattu:
Jee ihanaa että toukokuisille oma ryhmä!

Tein ekan haamuplussan la 20.8. jolloin dpo 10. Tänään sitten tuli jo Onestepiinkin vahvat viivat. :) Tänään oli myös eka soitto neuvolaan - jotenkin tuntuu ihanan konkreettiselta! Neuvolan mukaan mulla viimeisistä kuukautisista laskettuna nyt 4+3 (itse sain 4+2), eli ei se paljoa heittänyt. Laskureiden mukaan la 3.5.2023, vähän riippuen laittaako minkä kierron niin osa näyttää 2.5.23 ja osa 4.5.23. Mutta toukokuun alkupuolella kuitenkin!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä yksi plussannut. La laskureiden mukaan 4.5.2023 ❤ Meillä esikoinen kyseessä. Oon tavattoman onnellinen plussasta ja aamuisin herään ajatukseen voiko tää olla totta 🥺 toki raskaus on tosi alussa ja pelottaa jos kaikki ei menisikään hyvin, yritän kuitenkin luottaa tähän ja olla turhaa panikoimatta.
 
vierailija
Täällä myös yksi onnellinen toukovauvan odottaja 🥰 Nyt on rv 4+5 eli laskettu aika 1.5.2023. Tosi jännät tunnelmat, mulla on taustalla pakastealkion siirto eli olin aika varma jo ennen virallista testipäivää että nyt tärppäsi kun vuoto ei alkanut kuten edellisillä kerroilla. Ekan haamun sain iltapissasta kp25 eli viime maanantaina, siitä se vain vahvistui koko ajan. ❤ Mulla on nyt jo pientä huonovointisuutta havaittavissa sekä väsymys on aika kova.
 
Täällä myös yksi onnellinen toukovauvan odottaja Nyt on rv 4+5 eli laskettu aika 1.5.2023. Tosi jännät tunnelmat, mulla on taustalla pakastealkion siirto eli olin aika varma jo ennen virallista testipäivää että nyt tärppäsi kun vuoto ei alkanut kuten edellisillä kerroilla. Ekan haamun sain iltapissasta kp25 eli viime maanantaina, siitä se vain vahvistui koko ajan. Mulla on nyt jo pientä huonovointisuutta havaittavissa sekä väsymys on aika kova.
Täällä siis nimimerkillä Nupsutin. Unohdin kirjautua sisään kun olin niin täpinöissä 😂
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Moi vaan kaikki! Ihana, et oli jo toukokuisten ryhmä tehty🥰
Itsellä menkat reilusti myöhässä ja haamu tuli toissailtana. Tänään voisi taas testailla. LA olisi menkkojen mukaan 1.5.
Mulla oli tarkoitus tulla syyskuinen tälle vuotta, mutta oli kohdun ulkopuolinen. Oli monen kk prosessi, joten nyt varovainen tervehdys täältä. :)
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: 4nniin4 ja Milaas
Kiinnostaa että minkälaisia raskausoireita teillä on? Itsellä suurin on syvä ja vakava väsymys. Kuitenkin yöllä valvon pari tuntia. Tänään olin 12h töissä ja olin aivan horroksessa suuren osan vuorosta. Huomenna sama edessä. 😒

Toinen oire on rintojen arkuus ja herkkyys. Hieman ovat kipeät. Ja vatsan turvotus on suuri. Yksi erikoinen on myös kellertävä valkovuoto, googlasin että johtuu keltarauhashormoonista. 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Fiafia
vierailija
Kiinnostaa että minkälaisia raskausoireita teillä on? Itsellä suurin on syvä ja vakava väsymys. Kuitenkin yöllä valvon pari tuntia. Tänään olin 12h töissä ja olin aivan horroksessa suuren osan vuorosta. Huomenna sama edessä.

Toinen oire on rintojen arkuus ja herkkyys. Hieman ovat kipeät. Ja vatsan turvotus on suuri. Yksi erikoinen on myös kellertävä valkovuoto, googlasin että johtuu keltarauhashormoonista.
Väsymys, levottomat yöt, viime yönä heräsin klo. 03.. Rinnat arat, alavatsalla ja nivusissa menkkajuilintaa.. Jatkuva pissahätä. Hiilihapolliset juomat ja lämpimät juomat etoo eikä oikein mitään tee mieli..
 
Ihanaa, meithän on tullut jo monta tänne ❤ oletteko varanneet vielä neuvolaa ja onko suunnitelmissa mennä varhaisultraan? Meillä eka neuvola 26.9 ja varhaisultra varattuna 15.9, jolloin pitäisi olla 7+0.
 
Ihanaa, meithän on tullut jo monta tänne oletteko varanneet vielä neuvolaa ja onko suunnitelmissa mennä varhaisultraan? Meillä eka neuvola 26.9 ja varhaisultra varattuna 15.9, jolloin pitäisi olla 7+0.
Meillä eka neuvola eli terveydenhoitajan tapaaminen myös 26.9.! Eka lääkäri eli ilmeisesti eka ultra(?) seuraavalla viikolla eli 4.10. 😊 varhaisultraa ei olla varattu, vielä pohditaan mennäänkö. Alan kallistumaan sen puolelle.
 
Kiinnostaa että minkälaisia raskausoireita teillä on? Itsellä suurin on syvä ja vakava väsymys. Kuitenkin yöllä valvon pari tuntia. Tänään olin 12h töissä ja olin aivan horroksessa suuren osan vuorosta. Huomenna sama edessä.

Toinen oire on rintojen arkuus ja herkkyys. Hieman ovat kipeät. Ja vatsan turvotus on suuri. Yksi erikoinen on myös kellertävä valkovuoto, googlasin että johtuu keltarauhashormoonista.
Rinnat turvoksissa, mutta ei vielä kovin kipeät - vähän arat. Valkovuodon määrä lisääntynyt, jonka mieskin on huomannut 😄 alavatsaa nippailee tasaiseen tahtiin, vähän menkkamaista kipua muttei ihan samanlaista. Voimakkuus vähän vaihtelee, mutta on siedettävää. Välillä iskee ihme väsymys, muttei kuitenkaan nukuta. Etova olo erityisesti jos verensokeri laskee! Ja karkkihirmuna mun ei tee juuri yhtään mieli makeaa mikä ihmetyttää suuresti 😂
 
Moi, mä nyt pompin vähän tässä huhtikuisten ja toukokuisten välillä, kärsimättömänä menin jo huhtikuisiin keskustelemaan kun la siinä kuun vaihteessa, ilmeisesti kuitenkin hinesti toukokuun puolella. Meillä tosiaan julkiselta ohjattiin varhaisultraan, joka syyskuun loppupuolella, eli sitäkin saa vielä ootella. Vatsa tuntuu pömpöttävän, mutta voi liittyä myös mun jatkuvaan syömiseen, millä yritän pitää etovaa oloa poissa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Fiafia
Hei! Tänään varmistui se, mitä olin jo muutaman päivän ehtinyt epäillä. Olen tosi aikaisessa (nyt vasta 10-11 DPO), mutta olen aika varma, että pieniä oireita jo ilmassa - vahvimpana väsymys ja lievä pahoinvointi. Nyt sopeudutaan ajatukseen, että meille olisi tulossa 4. lapsi, mikä tarkoittaa että meillä olisi sitten 4 alle 6-vuotiasta. Jännittävää!
 
  • Tykkää
Reactions: 4nniin4
Täällä maanantaina plussattu.
Menkkojen mukaan la ois 5.5.2023.
Vähän ristiriitasin fiiliksin. 😌😇 Miehen kanssa tunnettu reilu 2kk. Esikoinen 6v ja mä niin olin ajattelut, että ei enää. Aikansa kutakin niin sanotusti.. 😬
 
Moi! Täällä plussattu tällä viikolla ensimmäistä kertaa ikinä. Ollaan vuoden verran yritetty mieheni kanssa ensimmäistä ja nyt eka plussa ♥ ehti jo tulla sellainen olo, että mahtaako tästä mitään tulla, vaan niin se toinen viiva kuitenkin siihen testiin ilmestyi! Tietysti vielä vähän epäilevä olo, että onko ihan tottakaan, mutta kyllä se päivä päivältä todemmalta tuntuu.. LA olis ilmeisesti 3.5., rv 4+4 menossa, jos nyt laskureihin on luottaminen.

Mulla oireina alavatsan/nivusalueen juilintaa, en ihan menkkakivuiksi kutsuisi, mutta samankaltaista, väsymys on alkanut painaa, huomaan töissä haukottelvani jatkuvasti. Ja päätä särkee todella kevyesti melkein koko ajan, tulee ja menee. Rinnat on kipeät, mutta ne on aina olleet pari viikkoa ennen menkkojen alkua, nyt ei vaan ole loppunut, kun ei ole menkkoja tullut 😂
 
Moikka! Täällä kanssa perjantaina tein positiivisen testin, laskuri mukaan LA 2.5., jännittää kauheesti ❤ mulla ennestään kaksi ja pari vuotta sitten menetin pienen rv 14 💔

Mulla ollut vähän huonoa oloa ja kauhea väsymys sekä päänsärkyä ja jatkuva pissahätä sekä pientä juilintaa. Ajattelin huomenna soittaa neuvolaan 😊
 

Yhteistyössä