Relaatio 995

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikea yläkulma
Ap 11
Me 10 (olen Me wikisanakijraa taas selannu, mutta hermo menee niin monta vaihtoehtoa ja mikään ei sovi)
noiden edellisten mysteerien lisäksi

Kiva rellu, ja niin tahtoisin valmiiksi.
 
Oikea yläkulma
Ap 11 se numero kirjaimilla
Me 10 (olen Me wikisanakijraa taas selannu, mutta hermo menee niin monta vaihtoehtoa ja mikään ei sovi)
noiden edellisten mysteerien lisäksi Kirjoita Wikiin se sana, menee suoraan oikeaan sivuun. Vähän niinkuin Alias, Shakki, Kaninloikka....Mitä nämä ovat (L....P...)

Kiva rellu, ja niin tahtoisin valmiiksi.
Pystytkö jeesaamaan noissa minun kysymissä?
 
vierailija
Pystytkö jeesaamaan noissa minun kysymissä?
Kiitos! Mä sain ton yläkulman valmiiksi, se oli älytön jumitus ton ap kohdalla, suorastaan typerä. Sain sen ME 10, mutta en ton vinkin kautta, kun siinä taidettiin viitata toiseen.

En tiedä mitä kysyt? HE ja Du ? Vai mitä? Ja en näe noihin He ja Du vihjettä. JOtenkin sekava tämä ketju, kun en saa nimimerkkiä laitettua
 
vierailija
Täsät rellusta on jostain syystä kaksi ketju ja siinä toisedss ketjussa on vinkattu nuo kysytyt.
He 4-8: ei nainen vaan... + he essiivissä

duo 7 - suomalaiset huumoriyhtyeet -luokkka
 
vierailija
Lampulle!
Rellusi ovat ihan mukavia. Yhtä piirrettä en kuitenkaan rakasta. Leikkiminen suomi-englanti-suomi sanoilla on tarpeetonta. Tästä nimittäin tauti voi helposti pahentua ja muidenkin kielien sanat ilmestyvät relluihin.
Hyvää tänään alkanutta syksyä!
PS. Onko rellujen arvausten lukumäärälaskuri seonnut?
 
vierailija
Lampulle!
Rellusi ovat ihan mukavia. Yhtä piirrettä en kuitenkaan rakasta. Leikkiminen suomi-englanti-suomi sanoilla on tarpeetonta. Tästä nimittäin tauti voi helposti pahentua ja muidenkin kielien sanat ilmestyvät relluihin.
Hyvää tänään alkanutta syksyä!
PS. Onko rellujen arvausten lukumäärälaskuri seonnut?
Kiitos! En tahallani harrasta noita vieraskielisiä sanoja elleivät ne vahvasti liity johonkin muuhun. Oli vain englanti minulla lapsuudessa toinen äidinkieli ja oikeastaan vahvempi kuin suomi silloin, joten alitajunnnastani taitavat nuo väkisin välillä tulla :D Toivottavasti ei ihan hirveästi haittaa enkä usko usko ilmiön mitenkään laajentuvan kaiken maailman kieliin. Hyvää alkavaa syksyä sinnekin! (Ja kyllä minunkin mielestäni arvausten laskuri näyttää aivan mitä sattuu).
-lamppu-
 

Yhteistyössä