vierailija
NiinpäHäh? Miksei muka tulisi? Sairastat taudin saat samaa tautia vastaan immuniteetit. Toki jokin toinen variaatio voi tarttua, mutta ei sama.
NiinpäHäh? Miksei muka tulisi? Sairastat taudin saat samaa tautia vastaan immuniteetit. Toki jokin toinen variaatio voi tarttua, mutta ei sama.
Niin ja kuolinsyy on jotain muuta kuin rokotus, omaisetkaan ei tule saamaan oikeutta.
riskiryhmäläisiä ja yli 60 vuotiaita rokotetaan nytAnnetaanko muka neljättä rokotusta enään? Itsellä kolme rokotusta ja sairastettu tauti. Luulisi nyt elimistössä sen verran jotakin vastaaineita olevan, ettei nyt ainakaan vakavaa tautia enään saisi. Toki välillä tuntuu, ettei koko taudissa ole mitään järkeä. Kenelle tarttuu, kenelle ei ja kuka saa lievän kuka vakavan. Influenssa rokotuksen ainakin otan, niinkuin joka syksy.
jos se sulla on ollut nuhana, niin ei se kaikilla ole vain nuhaSehän tässä onkin hullua, ottaa rokotus taudin takia, mikä tekee nuhan.
No niinpä, itse olin 2 viikkoa sairaalassa koronan takia. Nyt vasta alkaa kaksi kuukautta taudin jälkeen olo olla normaali, tosin kunto ihan nollassa ja keuhkot ei varmaan ikinä palaudu normaaliksi. Nämä "ei koronaa ole olemassa"- ja "korona on vain nuha" -ääliöt ottaa kyllä päähän.jos se sulla on ollut nuhana, niin ei se kaikilla ole vain nuha
Unohdit kertoa että montako k-piikkiä olit ottanut ennen sairastumista?No niinpä, itse olin 2 viikkoa sairaalassa koronan takia. Nyt vasta alkaa kaksi kuukautta taudin jälkeen olo olla normaali, tosin kunto ihan nollassa ja keuhkot ei varmaan ikinä palaudu normaaliksi. Nämä "ei koronaa ole olemassa"- ja "korona on vain nuha" -ääliöt ottaa kyllä päähän.
Mitä ne sillä tekis?Niin ja kuolinsyy on jotain muuta kuin rokotus, omaisetkaan ei tule saamaan oikeutta.
Niin, valmistajat on pessyt kätensä eivätkä varmaan maksa mitään korvauksia omaisille rokotteiden aiheuttamista kuolemistaMitä ne sillä tekis?
Ei se kehtaa kertoa kun nolottaa niin pirusti tunnustaa ettei ne auta mitäänUnohdit kertoa että montako k-piikkiä olit ottanut ennen sairastumista?
Mutta miksi ihmeessä? Koronarokotteet eivät sinua estä sairastumasta eivätkä estä sinua levittämästä jos saat taudinJuuri tilasin ajan neljänteen koronarokotukseen.
Minulla on kolme enkä ole sairastunut koronaa ja rokotteiden ottamisesta huolimatta voin todella hyvin. En voi ottaa sitä riskiä, että sairastuisin.Mutta miksi ihmeessä? Koronarokotteet eivät sinua estä sairastumasta eivätkä estä sinua levittämästä jos saat taudin
Ja rokottamattomat jotka tunnen ovat selvinneet aika pienillä vaivoilla, itselle ja naapurillekaan ei ole vielä tullut tautia. Molemmat ollaan rokottamattomat
En yhtään. valitettavasti. Kaduttaa, että en ottanut.Unohdit kertoa että montako k-piikkiä olit ottanut ennen sairastumista?
Moni on kaduttanut että ovat ottaneet piikinEn yhtään. valitettavasti. Kaduttaa, että en ottanut.
No ehkä niin, minua mietityttää, että olisinko selvinnyt lievemmällä taudilla jos olisi ollut rokotus. No, turhahan sitä on jälkikäteen voivotella. Näiden oireiden kanssa on nyt vain opittava elämään.Moni on kaduttanut että ovat ottaneet piikin
Ei ollut edes nuhaa eikä piikkejä.Sehän tässä onkin hullua, ottaa rokotus taudin takia, mikä tekee nuhan.
ja varmaan moni on katunut, ettei ole sitä ottanut. nämä vaan ei tuo itseään julkiMoni on kaduttanut että ovat ottaneet piikin
Olimel?No niinpä, itse olin 2 viikkoa sairaalassa koronan takia. Nyt vasta alkaa kaksi kuukautta taudin jälkeen olo olla normaali, tosin kunto ihan nollassa ja keuhkot ei varmaan ikinä palaudu normaaliksi. Nämä "ei koronaa ole olemassa"- ja "korona on vain nuha" -ääliöt ottaa kyllä päähän.
Finomel?No ehkä niin, minua mietityttää, että olisinko selvinnyt lievemmällä taudilla jos olisi ollut rokotus. No, turhahan sitä on jälkikäteen voivotella. Näiden oireiden kanssa on nyt vain opittava elämään.
on saanut myyntiluvan sanoihin aikoihin kun korona alkoi....Finomel?
Tiiän mut mikä on riskiryhmään jos ei se jolla on 1 munuainen siedä sitä yhtäkään?riskiryhmäläisiä ja yli 60 vuotiaita rokotetaan nyt
Voi hyvät hyttyset sentään tuota tietämättömyyttä! Kuinka monta olet itse mahtanut tartuttaa vaikka olet piikitetty moneen kertaanKuinka monta muuta tartutit? Oletko varma, että kenelläkään heistä tauti ei aiheuttanut haittaa? Korona tarttuu jo kaksi päivää ennen oireita.
Tjyhhmät ottaameinaatteko ottaa sen neljännen piikin myös
Onneksi hulluus ei voittanut sillä myöhemmin selvisi ettei rokotteet estä tartuntaa, tartuttamista, uusintainfektioita(joka on uusimman tutkimuksen joka kerta vaarallisempaa), long covidia. Toukokuussa THL Sampo tilastojen mukaan jopa sairaalassa olevista 88% rokotettuja, tehohoidossa 83% ja koronakuolemista 84,5%. Rokotekattavuus 81%.
Ei saa unohtaa tuotaon saanut myyntiluvan sanoihin aikoihin kun korona alkoi....