joka on ottanut kolme koronarokotusta, niin

vierailija
Annetaanko muka neljättä rokotusta enään? Itsellä kolme rokotusta ja sairastettu tauti. Luulisi nyt elimistössä sen verran jotakin vastaaineita olevan, ettei nyt ainakaan vakavaa tautia enään saisi. Toki välillä tuntuu, ettei koko taudissa ole mitään järkeä. Kenelle tarttuu, kenelle ei ja kuka saa lievän kuka vakavan. Influenssa rokotuksen ainakin otan, niinkuin joka syksy.
riskiryhmäläisiä ja yli 60 vuotiaita rokotetaan nyt

vierailija
vierailija
No niinpä, itse olin 2 viikkoa sairaalassa koronan takia. Nyt vasta alkaa kaksi kuukautta taudin jälkeen olo olla normaali, tosin kunto ihan nollassa ja keuhkot ei varmaan ikinä palaudu normaaliksi. Nämä "ei koronaa ole olemassa"- ja "korona on vain nuha" -ääliöt ottaa kyllä päähän.
Unohdit kertoa että montako k-piikkiä olit ottanut ennen sairastumista?

vierailija
Mutta miksi ihmeessä? Koronarokotteet eivät sinua estä sairastumasta eivätkä estä sinua levittämästä jos saat taudin

Ja rokottamattomat jotka tunnen ovat selvinneet aika pienillä vaivoilla, itselle ja naapurillekaan ei ole vielä tullut tautia. Molemmat ollaan rokottamattomat
Minulla on kolme enkä ole sairastunut koronaa ja rokotteiden ottamisesta huolimatta voin todella hyvin. En voi ottaa sitä riskiä, että sairastuisin.

vierailija
meinaatteko ottaa sen neljännen piikin myös
Tjyhhmät ottaa

Onneksi hulluus ei voittanut sillä myöhemmin selvisi ettei rokotteet estä tartuntaa, tartuttamista, uusintainfektioita(joka on uusimman tutkimuksen joka kerta vaarallisempaa), long covidia. Toukokuussa THL Sampo tilastojen mukaan jopa sairaalassa olevista 88% rokotettuja, tehohoidossa 83% ja koronakuolemista 84,5%. Rokotekattavuus 81%.

Yhteistyössä