V
vierailija
Vieras
Huoh, olemme saaneet uudet naapurit jokin aika sitten.
Ongelmat mittavia jo nyt.
Ensinnäkin kannabiksen haju, voin fyysisesti pahoin sen vuoksi.
Milloin poltetaan sisällä (talvella, huono sää tms) ja milloin etu/takapihalla.
Tämä tarkoittaa sitä, ettei koskaan tiedä milloin kämppään tulee se saatanan katku.
Myöskään et voi olla varma, mihin päin kannattaa tuulettaa, koska idiootit kavereineen pössyttelevät molemmin puolin asuntoa.
Pariskunnan nainen on välillä (käyttö kausina) lähes kuin psykoosissa, vieraita ramppaa ja epämääräistä porukkaa.
Kaikenlaista on nähty ja koettu, negatiivista siis.
Poliiseille onnsoiteltu, valituksia tehty.
Näistä saat (rivitalo, arvaavat kerrostaloa helpommin helpommin kuka soitti) ongelmia ja uhkaavaa käytöstä osakseni.
Häätää noille ei näköjään saada ikinä!
Pakko kai itse muuttaa, vttu että tuollaiset saavat erityiskohtelua vaikka itse koitat elää n rauhallisesti ettei vaan kukaan häiriinny!
Onko kenelläkään vertaistukea, vinkkejä?
Huoh, pakko kai avautua johonkin vain
Ongelmat mittavia jo nyt.
Ensinnäkin kannabiksen haju, voin fyysisesti pahoin sen vuoksi.
Milloin poltetaan sisällä (talvella, huono sää tms) ja milloin etu/takapihalla.
Tämä tarkoittaa sitä, ettei koskaan tiedä milloin kämppään tulee se saatanan katku.
Myöskään et voi olla varma, mihin päin kannattaa tuulettaa, koska idiootit kavereineen pössyttelevät molemmin puolin asuntoa.
Pariskunnan nainen on välillä (käyttö kausina) lähes kuin psykoosissa, vieraita ramppaa ja epämääräistä porukkaa.
Kaikenlaista on nähty ja koettu, negatiivista siis.
Poliiseille onnsoiteltu, valituksia tehty.
Näistä saat (rivitalo, arvaavat kerrostaloa helpommin helpommin kuka soitti) ongelmia ja uhkaavaa käytöstä osakseni.
Häätää noille ei näköjään saada ikinä!
Pakko kai itse muuttaa, vttu että tuollaiset saavat erityiskohtelua vaikka itse koitat elää n rauhallisesti ettei vaan kukaan häiriinny!
Onko kenelläkään vertaistukea, vinkkejä?
Huoh, pakko kai avautua johonkin vain