En jaksa enää, en yhtään! Naapurin nisti polttelee taas, haju tulee meille sisään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Huoh, olemme saaneet uudet naapurit jokin aika sitten.

Ongelmat mittavia jo nyt.

Ensinnäkin kannabiksen haju, voin fyysisesti pahoin sen vuoksi.

Milloin poltetaan sisällä (talvella, huono sää tms) ja milloin etu/takapihalla.

Tämä tarkoittaa sitä, ettei koskaan tiedä milloin kämppään tulee se saatanan katku.

Myöskään et voi olla varma, mihin päin kannattaa tuulettaa, koska idiootit kavereineen pössyttelevät molemmin puolin asuntoa.

Pariskunnan nainen on välillä (käyttö kausina) lähes kuin psykoosissa, vieraita ramppaa ja epämääräistä porukkaa.

Kaikenlaista on nähty ja koettu, negatiivista siis.

Poliiseille onnsoiteltu, valituksia tehty.

Näistä saat (rivitalo, arvaavat kerrostaloa helpommin helpommin kuka soitti) ongelmia ja uhkaavaa käytöstä osakseni.

Häätää noille ei näköjään saada ikinä!

Pakko kai itse muuttaa, vttu että tuollaiset saavat erityiskohtelua vaikka itse koitat elää n rauhallisesti ettei vaan kukaan häiriinny!

Onko kenelläkään vertaistukea, vinkkejä?

Huoh, pakko kai avautua johonkin vain:(

Mulla on kans ollut kannabiksen polttelija naapurina. Nykyinen naapuri taasen polttaa tupakkaa. Kummastakin kärystä saan yhtä lailla päänsärkyä. Tosi inhottavaa. 😓 Tupakoitsijalle ei ainakaan tunnu voivan mitään jossei kyseisen huoneiston vuokraisäntä oo kieltänyt tupakoitsimasta, mut ärsyttää että miksi muiden pitää kärsiä siitä. Olen onneksi muuttamassa noin kuukauden päästä.

No, eipä naurata mikään jauhojengi vitsi kun omalle kohdalle osuu tuollaiset naapurit.

Sori vain.

Se saatanan pilven haju (joka tuntuu nytkin) oksettaa, sen lisäksi yleinen levottomuus yms on karmeaa.

Pariskunnan nainen(?) joka on siis päällepäin sekopäisempi noista hakkaili seinään äsken, kun soitin äsken pakollisen puhelun.

Kello puoli 11 päivällä, puhelun kesto alle 10 min....

Itse pössytelleet taas koko yön, asuntoon huoneilma haisee tuuletuksesta huolimatta ja voin pahoin.

Yö meni noilla hulluilla sekoillessa, että on todella kivaa.

Pakko saada uusi asunto, jos ei ole asunut tälläisen naapurissa niin ei tätä voi ymmärtää:(

Ap

No, eipä naurata mikään jauhojengi vitsi kun omalle kohdalle osuu tuollaiset naapurit.

Sori vain.

Se saatanan pilven haju (joka tuntuu nytkin) oksettaa, sen lisäksi yleinen levottomuus yms on karmeaa.

Pariskunnan nainen(?) joka on siis päällepäin sekopäisempi noista hakkaili seinään äsken, kun soitin äsken pakollisen puhelun.

Kello puoli 11 päivällä, puhelun kesto alle 10 min....

Itse pössytelleet taas koko yön, asuntoon huoneilma haisee tuuletuksesta huolimatta ja voin pahoin.

Yö meni noilla hulluilla sekoillessa, että on todella kivaa.

Pakko saada uusi asunto, jos ei ole asunut tälläisen naapurissa niin ei tätä voi ymmärtää

Ap
Hallituksemme haluaa laillistaa pössyttelyn. Eikö olekin kivaa?

Mulla on kans ollut kannabiksen polttelija naapurina. Nykyinen naapuri taasen polttaa tupakkaa. Kummastakin kärystä saan yhtä lailla päänsärkyä. Tosi inhottavaa. Tupakoitsijalle ei ainakaan tunnu voivan mitään jossei kyseisen huoneiston vuokraisäntä oo kieltänyt tupakoitsimasta, mut ärsyttää että miksi muiden pitää kärsiä siitä. Olen onneksi muuttamassa noin kuukauden päästä.

Inhottavaa, mutta hyvä kuulla etten ole yksin ainakaan.

Tekisin valituksen/soittaisin poliisit jos uskaltaisin, mutta todella arvaamattomat naapurit pössypäissään ja tiedä mitä muuta vetävät:(

Toivon vain, että joku muu tekisi sen, loppuisi toiminta poliisien ratsian jälkeen luulen.

Tupakan hajua lienee mahdotonta saada pois, jos taloyhtiö ei kiellä polttamista.

Sehän tässä hirvittää, että edes muutto ei takaa etten saa uusia naapureita joille kamankäyttö on arkea:(

Ap

Onko omistusasunto vai jotain kaupungin vuokrakämppiä (veikkaan jälkimmäistä).

Muakin vituttaa tupakanpoltto, mutta se ero on kannabikseen, että se kannabis on kuitekin (ainakin vielä laitonta). Että luulis poliisia kiinnostavan.

Mun puolesta kannabis saatais vaikka laillistaa. Mutta sitten paljon tiukemmat lait siihen, että siitä (tai tupakanpoltosta) ei tuu haittoja muille. Eli harrastaa sitä sitten jossain muualla jos kotioloissa haittaa naapureita.

Ite asuin kaupungin vuokrataloissa 5 vuotta. Aikamoista porukkaa sitä siellä oli. Suurimmat ongelmat aiheutti kyllä alkoholi. Ylivoimaisesti. Tupakka sittten tuli siinä ohessa. Kaipa sillä kannabistakin joku veti mutta yleensä noi on semmosta flegua harmitonta porukkaa. Toki mua sekin porukka vitutti, kun tiesi että verorahoilla se touhu kustannettiin.

Sun pitää mennä ”salakuvaamaan” tilanne , kiristät kohdetta. Jos et muuta muualle, lähetän videon ja kuvat tutkivalle journalistille Iltalehteen ja Seiska-lehteen. Kun oma naama uhkaa olla lehden kannessa, oppii nöyräksi. Ja aina naapurirakkaus kiinnostaa, sitä on näet kaikkialla. Oikein löyhkää.

Muakin vituttaa tupakanpoltto, mutta se ero on kannabikseen, että se kannabis on kuitekin (ainakin vielä laitonta). Että luulis poliisia kiinnostavan.

Mun puolesta kannabis saatais vaikka laillistaa. Mutta sitten paljon tiukemmat lait siihen, että siitä (tai tupakanpoltosta) ei tuu haittoja muille. Eli harrastaa sitä sitten jossain muualla jos kotioloissa haittaa naapureita.

Ite asuin kaupungin vuokrataloissa 5 vuotta. Aikamoista porukkaa sitä siellä oli. Suurimmat ongelmat aiheutti kyllä alkoholi. Ylivoimaisesti. Tupakka sittten tuli siinä ohessa. Kaipa sillä kannabistakin joku veti mutta yleensä noi on semmosta flegua harmitonta porukkaa. Toki mua sekin porukka vitutti, kun tiesi että verorahoilla se touhu kustannettiin.
Suomen hallitus siis rahoittaa verorahoilla rikollisten elämää.

Okei okei eli kannabis laillistettakoot tietty. Ja kannabis kahvilat jotka on auki 24/7 ja ulkona saa pössytellä. Mut jos jää kiinni kerrostalossa pössyttelystä ku se haittaa toista ni menettää oikeuden 1kk käydä kannabis kahvilassa. Ni ne ei kärsi jotka ei halua haistaa pössytelyä. Jokainen joutuisi piippaan aina kahvilaan mennessä korttia jos se väläyttää vihreetä valoa sille voi myydä jos tulee punainen henkilö poistetaan.

Itse ainakin sain aikoinani aineita käyttävät naapurit häädettyä pois. Vaati vain poliisien paikalle soittamisia ja isännöitsijälle valittamista. En tiedä sitten, miten vaikeaksi tuo on tehty tänä päivänä.

Tämä on vuokra-asunno, rivitalossa.

Eli helpottavaa, että vaihtaminen onnistuu paremmin.

Jahka vaan sopiva uusi asunto löytyisi.

Tuo idea kuvaamisesta on hyvä, ai että kun saisi nuo ulkona (nyt ovat vähentäneet sitä takapihan puolelle joka suojaisampi) kuvattua kannabiksen polttelussa!

Sitä kuvaa kyllä tarttisi, pitääpi alkaa olla kamera valmiina.

Toivon vain, että uusi asunto olisi rauhallisempi jahka sen löytää.

Häätää/seuraamuksia noille ei tunnu tulevan.

Ilmeisesti sosku maksaa vuokran, eli isännöitsijää ei kiinnosta koska varmat tulot?

Asunto tuntuu vain ihan asuinkelvottomalta jo pelkän hajuhaitan takia:(

Tämä on vuokra-asunno, rivitalossa.

Eli helpottavaa, että vaihtaminen onnistuu paremmin.

Jahka vaan sopiva uusi asunto löytyisi.

Tuo idea kuvaamisesta on hyvä, ai että kun saisi nuo ulkona (nyt ovat vähentäneet sitä takapihan puolelle joka suojaisampi) kuvattua kannabiksen polttelussa!

Sitä kuvaa kyllä tarttisi, pitääpi alkaa olla kamera valmiina.

Toivon vain, että uusi asunto olisi rauhallisempi jahka sen löytää.

Häätää/seuraamuksia noille ei tunnu tulevan.

Ilmeisesti sosku maksaa vuokran, eli isännöitsijää ei kiinnosta koska varmat tulot?

Asunto tuntuu vain ihan asuinkelvottomalta jo pelkän hajuhaitan takia

Yhteistyössä