Haaveena vauva 2023

Gelee kokeiltu. Vehnänalkioöljy ei, en siedä oikein vehnää, ei ole keliakiaa kuitenkaan löydetty . En tiedä voiko gluteeni herkkä käyttää vehnänalkio öljyä.Osaako joku kertoa? Tuo inositol myöskin kokeilematta.

Miehellä monivitamiinit, ottaa kun muistaa eli ei jatkuvasti.

Verikokeista otettu kilpparit ja ferritiini joka aina vaan matala.En saa ferritiiniä nousemaan😕

Sen hedelllisyystestin teen kp3 ja kp10 ja mikäli molemmat positiivisia niin aion soittaa meidän neuvolaan ja pyytää gynen aikaa.

Saas nähdä minkälaiset menkat nyt on, mutta harmittavan lyhyt oli kierto. Edellinen oli kumminkin 27 päivää nyt 24. Luteliaali oli 12 päivää, yleensä 12-14.

Kehenkään ei voi eikä kannata verrata ,mutta yksi ystäväni sai lapsensa vasta +40v , toki en tiedä montako vuotta yrittivät ensimmäistään 🤔
En osaa sanoa vehnänalkioöljystä sopiiko gluteeniherkälle. Maca on yks mikä vahvistaa kummankin hedelmällisyyttä. Samoin se inositol sopii molemmille 👍😊

Pidetään peukkuja että se testi näyttäis hyvää hedelmällisyyttä👍
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Gelee kokeiltu. Vehnänalkioöljy ei, en siedä oikein vehnää, ei ole keliakiaa kuitenkaan löydetty . En tiedä voiko gluteeni herkkä käyttää vehnänalkio öljyä.Osaako joku kertoa? Tuo inositol myöskin kokeilematta.

Miehellä monivitamiinit, ottaa kun muistaa eli ei jatkuvasti.

Verikokeista otettu kilpparit ja ferritiini joka aina vaan matala.En saa ferritiiniä nousemaan

Sen hedelllisyystestin teen kp3 ja kp10 ja mikäli molemmat positiivisia niin aion soittaa meidän neuvolaan ja pyytää gynen aikaa.

Saas nähdä minkälaiset menkat nyt on, mutta harmittavan lyhyt oli kierto. Edellinen oli kumminkin 27 päivää nyt 24. Luteliaali oli 12 päivää, yleensä 12-14.

Kehenkään ei voi eikä kannata verrata ,mutta yksi ystäväni sai lapsensa vasta +40v , toki en tiedä montako vuotta yrittivät ensimmäistään
Toivottavasti teille se plussa tulisi. ♥. Kannattaa miettiä jos jotain pieniä apuja saisi. Ei välttämättä tarvitsisi kuin pienen keltarauhas kuurin. Se voisi jo auttaa. Jos kuitenkin ovuloit niin se on hyvä merkki.

Itse sain esikoisen 39 vuotiaana. Ja kuopuksen 42 . Kyllä sulla vielä toivoa on. Älä menetä toivoa.
 
@Wintersun mäki nään molemmissa!! Toivottavasti ois nyt plussan alku ❤
Tein hetki sit cb earlyn ja siinä jotain näkyi, mutta kyllä sitäkin sai vähän käännellä. Huomenna sitten taas pc ja edelleen se mahis että ois km:stä johtuvaa, joten en usko uuteen raskauteen täysin ennenkuin pc tulee viiva 🤭 edelleen on kyllä vaimeet menkkajomot päällä, että toivoa on 😇 jos vanhat merkit pitää paikkansa ni ylihuomenna pc pitäis näyttää jo 🙊
 
@Wintersun mäki nään molemmissa!! Toivottavasti ois nyt plussan alku ❤
Tein hetki sit cb earlyn ja siinä jotain näkyi, mutta kyllä sitäkin sai vähän käännellä. Huomenna sitten taas pc ja edelleen se mahis että ois km:stä johtuvaa, joten en usko uuteen raskauteen täysin ennenkuin pc tulee viiva 🤭 edelleen on kyllä vaimeet menkkajomot päällä, että toivoa on 😇 jos vanhat merkit pitää paikkansa ni ylihuomenna pc pitäis näyttää jo 🙊
Millon sulla on km tullut? Mietin itsekkin että miten kauan testit pos.näyttää, pitäs varmaan testailla että sen negan saisi. jossain vaiheessa pitäs sitten ovulaatiota ruveta metsästämään. 😩
 
Millon sulla on km tullut? Mietin itsekkin että miten kauan testit pos.näyttää, pitäs varmaan testailla että sen negan saisi. jossain vaiheessa pitäs sitten ovulaatiota ruveta metsästämään.
Tyhjennys oli 20.7. Ja negan tein viikko sit sunnuntaina 😊 mut siis vaihteluväli on aika suurta mitä oon kuullu, joillakin testi on nega tyylii viikon jälkeen ja joillakin menee 4 viikkoo, jopa yli. Kait se riippuu siitäkin, että miten pitkällä raskaus on ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi
@Wintersun mäki nään molemmissa!! Toivottavasti ois nyt plussan alku ❤
Tein hetki sit cb earlyn ja siinä jotain näkyi, mutta kyllä sitäkin sai vähän käännellä. Huomenna sitten taas pc ja edelleen se mahis että ois km:stä johtuvaa, joten en usko uuteen raskauteen täysin ennenkuin pc tulee viiva 🤭 edelleen on kyllä vaimeet menkkajomot päällä, että toivoa on 😇 jos vanhat merkit pitää paikkansa ni ylihuomenna pc pitäis näyttää jo 🙊
Tyhjennys oli 20.7. Ja negan tein viikko sit sunnuntaina 😊 mut siis vaihteluväli on aika suurta mitä oon kuullu, joillakin testi on nega tyylii viikon jälkeen ja joillakin menee 4 viikkoo, jopa yli. Kait se riippuu siitäkin, että miten pitkällä raskaus on ollut.
Kiitos. 😘
Hyvä viiva jo tossa testissä. ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirkkuli26
Kyllä se kp 1 on jo tänään , siteeseen asti tulee jo rusehtavaa vuotoa Aivan kamala hiki myös päällä, kun vähän jotain touhuaa.Menkka kivut vielä puuttuu. Milloin teillä muilla tulee menkka kivut? Minulla monesti enteilee jo useamman päivän mutta vasta kp2 yleensä pahimmat krampit

Todella ristiriitainen olo tällä hetkellä. Ollaan yhdessä puhuttu ettei mihinkään hoitoihin mennä ja toivoisin niin kovin että se plussa vielä tulisi ilman apuja, mutta totuushan se on ,että aika epätodennäköistä tai jopa mahdotonta se on, kun kohta 2,5 v oltu ilman ehkäisyä ja ovulaation aikaan yrittämälläkin yritetty eikä mitään plussaan viittaavaa ole tullut Julkiselta puolelta on ihan turha kuvitella saavansa mitään apua kun lapsia 4. Johonkin vaan pitäisi päättää se milloin lopettaa yrittäminen Mitkään "kevyet" avutkaan, kun ei ole tae onnistumiselle ja sille että kaikki menisi loppuun asti hyvin .Täytyisi löytää elämään jotain muuta mieleistä haavetta/ päämäärää jotta luovuttaminen olisi helpompaa.
Yksityinen gyne minulle sanoi silloin vuoden yrittämisen jälkeen että 42-vuotiaaksi asti kannattaa yrittää omilla munasoluilla jonka jälkeen enää hyvin pieni mahdollisuus raskautua. Siihen itsellä se 2v. Mietin, että miten toiset jaksaa yrittää useita vuosia, käydä läpi kaikki mahdolliset hoidot ja niistäkään huolimatta eivät raskaudu Itse raskautunut ilman hoitoja joten en voi samaistua niihin jotka hoitoja ovat saaneet.

Anteeksi hyvin omanapainen viesti mutta johonkin täytyi nämä ajatukset purkaa
Ihan samoja mietteitä että miten sen päätöksen yrittämisen lopettamisesta pystyy tekemään ☹ aika varmasti tekee tehtävänsä ja mä olen kovasti miettinyt kestäisikö mulla kunto raskauden ja varsinkin synnytyksen mutta suru luultavasti jatkuisi muutaman vuodenkin päätöksen jälkeen.
Toisaalta oli ihanan helpottavaa aloittaa vielä pistoshoito mutta pelkään hirveästi että joko ei tapahdu mitään tai tulee jälleen keskenmeno.

Vaikeita päätöksiä nämä ovat, tsemppiä ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Toivottavasti teille se plussa tulisi. . Kannattaa miettiä jos jotain pieniä apuja saisi. Ei välttämättä tarvitsisi kuin pienen keltarauhas kuurin. Se voisi jo auttaa. Jos kuitenkin ovuloit niin se on hyvä merkki.

Itse sain esikoisen 39 vuotiaana. Ja kuopuksen 42 . Kyllä sulla vielä toivoa on. Älä menetä toivoa.
Alkoivatko sulla nuo raskaudet spontaanisti? Ehkä mullakin on vielä toivoa, edes siihen yhteen…
 
Alkoivatko sulla nuo raskaudet spontaanisti? Ehkä mullakin on vielä toivoa, edes siihen yhteen…
Täysin spontaanisti. Esikoinen tärppäsi ekasta kierrosta. Kuopus 8 kk yrittämisen jälkeen. Lasken yrityksen alkaneen km jälkeen. Söin pari kuukautta terolutia kuopuksen yrityksen aikana. Mutta kun aloin odottaa kuopusta niin en syönyt sitä olin pari kuukautta ennen lopettanut sen. En usko että sillä ois ollut vaikutusta asiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: nobelius ja Niisq
Mä kävin äsken hakemassa lisää testejä ja investoin myös yhteen tällaiseen cb herkkään digiin, sen mukaan olisin raskaana


Voi tää jäädä kemialliseksikin niin en vielä siirry plussanneisiin, ootetaan nyt ainakin että menkat on myöhässä ennen kun uskallan iloita enempää. Vielä ei vaan pysty uskomaan

Tuli eilen kans töissä juotua pari lasia skumppaa kun kilisteltiin yhen onnistuneen projektin kunniaksi ja olin aivan varma etten raskaana ole, toivottavasti en aiheuttanut vahinkoa mahdolliselle vauvalle..
Tämä ei kyllä jätä arvailujen varaan, varovaiset onnittelut ja tarrasukkia!


Tässä ihan tuore pc! Ja uskomatonta miten herkkä tää on ku antaa parempaa viivaa ku cb early. Kyllä se taitaa olla kyse uudesta raskaudesta
On kyllä selvä haamu! Varovaiset onnittelut! Ei kai testi enää KM plussaa näyttäisi, jos kerran oli nega jo välissä.

@Mamiks on ei ne kyllä näy. Tai ehkä toi reippaasti yli testiajan.

Tää oli siis testiajalla, mut avasin


Ja testiajan jälkeen, kuivana
Selvä haamu tämäkin! Toivottavasti siitä vahvistuu!

Täällä vielä odottelua että pääsee testaan. Harmillisesti mitään oireita ei kyllä ole ollut, muuten kuin väsymystä ja naamassa aknea.
 
Viimeksi muokattu:
Mä osallistun kans testauskeskusteluun! Ajattelin testata lauantaina jolloin ”vasta” dpo10, sillä ollaan tosiaan lähdössä mökille. Ja tulee enemmän kuin tarpeeseen, sillä kaksi viikonloppua kiinni töissä yötä myöden minimaalisilla yöunilla arkiviikon normituntien lisäksi alkaa pikkuhiljaa tuntumaan 😅
Saatiin eilen riitakin pitkästä aikaa aikaiseksi, mutta onneksi myös sovittua 😊
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja toivottavasti kohta on taas plussa-aalto! 😍
 
@Mirkkuli26 selkeä viiva ja noin aikaisin vieläpä 😍 Onnea! ❤

@Wintersun minäkin näen jotain, toivotaan parasta! 🤞❤


Mut voi siirtää plussanneisiin, tuun sitte takaisin jos jotain käy. Tuntuu etten oo vielä kunnolla sisäistänyt tätä asiaa että oikeasti oon raskaana mut sit myös samalla sellanen pieni paniikkikin iskee välillä että mitä oon mennyt tekemään 😂

Tässä vielä tän aamun pc, viiva onneksi vahvistunut lauantaista: https://aijaa.com/RmuqH2
 
Mulla tänään DPO 7. Pohdin odottelenko sunnuntaihin ja testaan jos kuukautisia ei ole alkanut vai josko tekstaisin DPO 10 aikoihin. Eli odotellako kuukautisia vai testata.. Pohtinut että kummassakin hyvät ja huonot puolensa. Mutta jotenkin tuntuu että kestän kummatkin hyvin eli en usko että muhun vaikuttaa hirveesti alkaako kuukautiset vai näyttääkö testi negaa. Seuraavaa kiertoa kohti vain 👌🏻

Raskausoireira on joitakin ollut mutta voi olla myös PMS. Alapäässä välillä outoa vihlontaa ja vatsassa sivulla ”kipua” välillä. Väsymys, ärtymys yms myös läsnä.. 😴
 

Yhteistyössä