Täällä kanssa arkea kohti ja vitsit mikä määrä keskustelua täällä on ollut! Tervetuloa uusille mukaan!
Vitamiinien kanssa mulla olisi selvästikin parannettavaa kun vertaan muihin. Ite syön vaan d-vitamiinia ja foolihappoa, ja näitäkin oikeasti ehkä 4 kertaa viikossa, kun lopun ajasta ne unohtuu pöydälle ja sit löytyy aina lattialta.
Täällä piinaillaan nyt kovasti, ens viikon ke-to alkaa vuoto, jos ei nyt tärppää. Eniten stressaa, kun mulla tulee lähes varmuudella vuotopäivänä migreeni ja torstaina alkaa myös koulut ekaa päivää. Opena ikävintä on olla pois just se alku. Toisaalta mulla on nyt kaks edellistä kiertoa pidentynyt (23->25 ja sit heti 25-27), joten tsänssejä on, että vasta viikonloppuna alkaa.
@peanut_butter meinasin ehdottaa just, että auttaisko kemiallisten pettymyksiin se, että malttaisi testata vasta reilummin myöhässä, mutta edellisen viestin perustella ei oo ehkä paras idea sulle
Meidän plussattomuutta voi selittää mun testaaamattomuus. Kysyin viimeksi klinikalla, että auttaako se selvittämään syitä meidän lapsettomuuteen, että jos testais aiemmin ja "seulois" kemiallisia, mutta eivät suositelleet, ettei lisää stressiä entisestään. Musta testaaminen on edelleen ahdistavaa ja siks taas varaudun henkisesti sunnuntaina testaamaan, jos tarvii, että saadaan maanantaina sit heti ilmoittautua uuteen hoitokiertoon. Jos tarvitsee. Toistaiseksi ei yhtään mitään oireita (nimim. painelen maanisesti rintoja, mutta ei ne ole arat )