Haaveena vauva 2023

Noniin, se ois tänään kp 1. Eli niin vain oli tääkin kemiallinen, huoh. Kaikista raskaimpia mulle on nää yrityskierrot jotka päättyy kemiallisiin ja kyllä vähän mietityttää miten mä jaksan järjissäni tulevat kuukaudet.

Voisin kans nyt liittyä listalle, eli ya 07/2022, 2.lapsi ja yk2, kp1/28-30.

Esikoisen yrittämisestä on jo aikaa, niin mitäs vitskuja yritysaikana ois hyvä syödä? Ja mistä tilaatte ovis- ja raskaustestit?
 
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@Mamtobe 3/2020 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kkm x 2
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@Tibitii 7/2021 2.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Mimmimami 8/2021 5.
@Hellu__ 9/2021 2.
@jekkis87 9/2021 3.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis★ 11/2021 ★4.
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Niisq ★ 1/2022 ★ 1.
@Mamiks 2/2022 4.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Wintersun 4/2022 PAS tulossa
@Earhart 4/2022 2.
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@Poiski 5/2022 1.
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Kvize 5/2022 1.
@Emzy 5/2022 1.
@eeveon 6/2022 2.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Milaas 7/2022 1.
@Kiemura ★ 7/2022 2.
@Quesadilla 7/2022 1.
@Rönsyleinikki 7/2022 5.
@peanut_butter 7/2022 2.
@Tiukuna 8/2022 2.
@helmikorvakoru 8/2022 2.
@KKatariina 8/2022 2.
@Tiutau13 8/2022 jatkuu

★★★★★★★★★★★★★★★★

7.8.2022 Sunnuntai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Earhart kp 30/28-30
@~SeaWind KP 28/29-31
@eeveon kp 25/32
@Selis kp 24/28-33
@Quesadilla kp 23/30
@Sipiriina kp 22/25
@Wintersun kp 21/25-27
@Laurenzia kp 19/31
@Mirkkuli26 kp 18/22-25
@Eadni1992 kp 18/26-28
@Kiemura kp 17/28-31
@nobelius kp 15/28-30
@Salasauma kp 14/25
@Tiutau13 kp 13/28-31
@Milaas 12/27
@Tiukuna 12/28-30
@Niisq kp 10/25
@Mamiks kp 9/24-28
@Sanelma_ kp 8/28
@Jossu_95 kp 7/28-30
@Poiski kp 5/36-39
@tätimoonika kp 3/29-31
@peanut_butter kp1/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@~SeaWind DPO 12
@Sipiriina DPO 10
@Selis DPO 9
@eeveon DPO 8
@Quesadilla DPO 6
@Laurenzia DPO 3
@Wintersun DPO 2
@Mirkkuli26 DPO 1
@Tiutau13 DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu123 11/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/22 4. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Owlet 2/21 2. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
Voisitko vielä lisätä mut piinailijoihin 🙂 eilen oli positiivinen ovistesti
 
Noniin, se ois tänään kp 1. Eli niin vain oli tääkin kemiallinen, huoh. Kaikista raskaimpia mulle on nää yrityskierrot jotka päättyy kemiallisiin ja kyllä vähän mietityttää miten mä jaksan järjissäni tulevat kuukaudet.

Voisin kans nyt liittyä listalle, eli ya 07/2022, 2.lapsi ja yk2, kp1/28-30.

Esikoisen yrittämisestä on jo aikaa, niin mitäs vitskuja yritysaikana ois hyvä syödä? Ja mistä tilaatte ovis- ja raskaustestit?
Harmi, että jäi kemialliseksi... Tsemppiä kovasti uuteen kiertoon ❤
Ja tervetuloa listoille 👍🏻

Mä oon syöny multivitan mama vitskuja nyt viikon verran ja foolihappoa koko yrityksen ajan.
Testit oon tilannut raskauskeijulta, nyt viimeks kesti viikon ennen kuin tuli perille 😳
 
  • Tykkää
Reactions: peanut_butter
Pahoittelut @peanut_butter kemiallisesta 😔

Kiitos kauniista sanoistasi @Tiutau13 ❤😍 Toivottavasti tämä on plussa kiertosi 💕

Tänä aamuna heräsin asento huimaukseen 🤢 Todella pelottavakin tunne kun kaikki pyörii eikä meinaa uskaltaa nousta sängystä 😥 Liittyy nyt varmaan siihen jäsen korjaukseen ja eilen niskat taisi saada vetoa, oli niin kova tuuli ulkona 🤔

Tsemppiä piinailijoille 💕 Pakko sieltä jonkun on plussakin saada 😍Itsellä taitaa olla tänään dpo 6.
 
@Tiutau13 lisätty piinailijoihin Toivottavasti tämä inssi tuo plussan! Kiva piinailla samaan aikaan
Aiotko aloittaa testauksen aiemmin vai odotatko kiltisti alkaako vuoto?
Kaikista todennäköisyyksistä huolimatta tilasin muutaman herkän testin niin voin aloittaa sit viikon päästä negojen katselun
Nauroin ääneen tälle 😂😂 olisihan se hienoa kun voisi rehellisesti sanoa, että juu vuotoja / virallista testipäivää odottelen .. vaan ei. Jos maltan EDES dpo11 odottaa niin on jo voittajaolo. 😂🙏 testasin JO sofin 25miu testillä miten pregnyl näkyy testissä. Seuraavan kerran testaan ~dpo7 onko pregnylin vaikutus kadonnut 😅 kun sen (väli)negan saan niin alkaa olla tulet persuuksen alla, että malttais sinne kaksnumeroisille dpoille odotella 😂
Ja on todellakin kiva piinailla yhtäaikaa! Nyt kaikille plussat TUOSTA NOIN VAAN! 😅❤🙏😂

@peanut_butter mulla apteekin ultra näytti varmimmin varhaisen posin , pregcheckissä hailuraisempi mutta näytti sekin. Predictor early sekä raskauskeijun onestepit (herkinkään) ei näyttänyt mitään joten ne skippaan ja hamstraat pregcheckejä pakettitolkulla (heh, missä järki?!😅) plus pari pakettia noita ultria (kalliita, muuten santsaisin vaan niihin).. Viikkodigi jäi edellisestä km-raskaudesta, se odottelee sitten virallista testipäivää ( 21.8 ) 😍
ovistesteinä käytin ennen onesteppiä, ei toimi mulla . Valitsisin sofit liuskoina (kerkesin yhden tehdä kp11 ja selkeä toinenkin viiva vaikkakin nega silti) ja sit clearbluen digin 😊
 
Onpa ollut aktiivista keskustelua, ihanaa lukea muiden kuulumisia! 😍
Ja piinailijoitakin iso liuta, toivotaan paljon plussia ja hyviä uutisia 🙏🏼

Täällä odotellaan ovista. Ollaan viikon nyt lomareissussa, nappasin ovistestit mukaan josko saisi taas plussat näkyviin. Tää on ihan meidän parisuhde reissu, joten aikaa on 😁

Vitamiineista, mulla on aina ollut käytössä omegat, sinkki ja D. Nyt aloittanut myös foolihapon sekä raudan.
Vähän huolettanut, kun tuntuu että hiuksia irtoo jotenkin kauheen paljon! Etenkin suihkun jälkeen. Vois olla aiheellista käydä mittauttamassa kilpparit, olen niitä aiemminkin miettinyt olisiko jotakin vähän vinksallaan 🤔

Tsemppiä kaikille tähän kiertoon, ihanaa kun päivittelette niin aktiivisesti - täältä oppii ja saa niin paljon vinkkejä 😍
 
@Wintersun Mä voisin kanssa liittyä nyt piinailioihin DPO 0. Tämä kierto vielä luomusti ja seuraavassa inssi. Mutta toivotaan nyt isoa plussa-aaltoa tähän loppukesään. :love:

Pahoittelut @peanut_butter kemiallisesta. Toivottavasti seuraava pysyy kyydissä. ❤

Vitamiineista pitäisi syödä ainakin foolihappoa ja D-vitamiinia. Mulla ne on Mamma-vitassa. Testit oon ostanut ihan perus Prismasta, kun Pregcheck on vaikuttanut ihan luotettavalta merkiltä.
 
Kiitokset onnitteluista! :) Häitä ei ole tarkoitus juhlia vielä pariin vuoteen, tästä oltiin yhtä mieltä (vielä tässä vaiheessa) :D

@peanut_butter suuret pahoittelut kemiallisesta! On rankkaa kun toiveet ehtii nousta ja sit joutuu uuteen kiertoon :(

Vitamiineista oli puhetta. Mä oon nyt syönyt multivitan raskaus ja imetys -monivitskua maaliskuusta saakka. Viimeksi söin foolihappoa erikseen ja D-vitamiinia erikseen mutta toi on tuntunut kyllä helpommalta tuo yksi pilleri.

Menkkoja ei vielä näy, mikä vähän ärsyttää kun on pari edellistä kiertoa ollutkin alle 28 päivää. Heti miettii et tuleeko tästä tosi pitkä ja kuinka sekaisin kierto sit menee. Jos eivät ala alkuviikosta niin kai se on testattavakin uudestaan, tosin ovis ei tuntemusten mukaan ole voinut olla kovin paljon myöhemmin, eli raskaudesta tää viivytys ei oikein voi johtua.
 
Ovistesti täysin negatiivinen ..... Eikä ovikseen viittaavaa oirettakaan minkäänlaista. Kyllä voi ihmistä sapettaa.
No höh. Ootko kokeillu testata iltapäivästä? Kuulin sen vinkin kanssa joskus täältä ja mulla on toiminut paljon paremmin! Aamulla oli testi nega mutta iltapäivästä/alkuillasta kun testasin niin olikin jo positiivinen. Nykyään testaan pelkästään iltapäivästä (heti töiden jälkeen :ROFLMAO:).
Jotkut taitaa arvioituna ovuilaatiopäivinä testata varmuuden vuoksi aamulla ja illalla. Mulle on riittänyt se yksi iltapäivä.
 
  • Tykkää
Reactions: nobelius
No höh. Ootko kokeillu testata iltapäivästä? Kuulin sen vinkin kanssa joskus täältä ja mulla on toiminut paljon paremmin! Aamulla oli testi nega mutta iltapäivästä/alkuillasta kun testasin niin olikin jo positiivinen. Nykyään testaan pelkästään iltapäivästä (heti töiden jälkeen :ROFLMAO:).
Eilen testasin kolme kertaa. Aamulla, päivällä ja illalla. 😂🥱 Tänään varmasti sama kaava. 👍
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Vitamiineista menee : rauta, magnesium, sinkki, B+foolihappo, D-vitamiini.
Söin kuurin omegaa ja biotiinia .Pitkään oli käytössä mama vitamiinit, mutta ne olen jättänyt pois.Gelee royalia söin yhden kuurin.Vitex välillä helpottamassa PMS oireita.
 
Täällä uusi ilmoittautuu keskusteluun mukaan . Seuraillut olen jo tovin taustalla, mutta nyt rohkenin luoda nimimerkin ja liittyä mukaan keskusteluun.

Ollaan miehen kanssa oltu jo useampi vuosi yhdessä. Lapsista puhuttu pari vuotta, mutta viime kuussa mies näytti vihreää valoa. Itselleni lapsi olisi ensimmäinen, miehellä on jo ennestään kaksi.

Tällä hetkellä ootellaan kuukautisia, joiden olisi pitänyt jo alkaa, mutta r-testi(t) on näyttää negatiivista. Saattaa olla että ovis oli oletettua myöhemmin, en testaillut kun vihreä valo tuli vasta sen jälkeen . Kp nyt 30/27 ja kierto on ollut suht säännöllinen. Ootellaan ja katsellaan..

Listalle minut voisi lisätä ya 7/2022, 1. lapsi
 
Vitamiineista: syön mamma-vitamiinia, B12&foolihappoa, maitohappobakteereja ja d-vitamiinia 😊 kalkkia pitäisi kai kans mut en oo muistanut ostaa sen jälkeen kun edellinen loppui.

Testeistä. Mä käytän pregchekin ovistestejä kunnes alkaa tummentua, nii sit ainakin varmistan oviksen clearbluen vaaleanpunaisella digillä (tää on inssejä varten tarpeen). Raskaustesteistä: viime raskautta yrittäessä parhaat oli pc:n liuskat sit se early response? Ja CB Digi. Apteekin ultralla, onestepillö ja rfsulla tuli räikeitä viivanpaikkoja negakierrissa.

Mä myös testasin ovitrelleä viime kerralla ja se ei näkynyt enää dpo5 jälkeen (eli hävisi mulla ihmeen nopeaa)

Huomenna aamulla ultra. Jännittää kun ovisoireita ei oikein oo vieläkään vaikka oviksen pitäisi pian tulla. Ajattelin kysyä et jos follikkelit on kypsiä jo nii pistäisi ovitrellen/ pregnylin? Ja tekisi inssin tiistaina ku todennäköisin ovispäivä on tosiaan ke jolloin on töitä 8-20, nii tiistai olis helpompi sumplia töiden osalta. (Tosin ke olis meidän hääpäivä ja miten söpöä olis jos tärppäisi hääpäivän inssistä).

Tässä ovista odotellessa harmittaa et Flo oli raskauden aikana jostain syystä nollautunu nii en nää tarkkaan miten se meni viimeksi :/
 
Kiitos kun ootte vastaillut vitsku- ja testiasioihin :) Mä muistelen et viimeksi käytin one stepin ovistestejä, pitää kai tilata niitä. Ja käytin silloin (kaiken muun lisäksi) niitä one stepin puikko r-testejä, musta ne oli kyl hyviä toisin ku liuskat, tilaan varmaan niitäkin. Mä kyl tosin meinasin että lupaisin itelleni etten oikeesti saa testata kun aikaisintaan dpo11 mutten vielä tiedä pystynkö lupaa tällästä itelleni.

Plussatuulia ja voimia itse kullekin!
 
Täällä kanssa arkea kohti ja vitsit mikä määrä keskustelua täällä on ollut! Tervetuloa uusille mukaan!
Vitamiinien kanssa mulla olisi selvästikin parannettavaa kun vertaan muihin. Ite syön vaan d-vitamiinia ja foolihappoa, ja näitäkin oikeasti ehkä 4 kertaa viikossa, kun lopun ajasta ne unohtuu pöydälle ja sit löytyy aina lattialta.

Täällä piinaillaan nyt kovasti, ens viikon ke-to alkaa vuoto, jos ei nyt tärppää. Eniten stressaa, kun mulla tulee lähes varmuudella vuotopäivänä migreeni ja torstaina alkaa myös koulut ekaa päivää. Opena ikävintä on olla pois just se alku. Toisaalta mulla on nyt kaks edellistä kiertoa pidentynyt (23->25 ja sit heti 25-27), joten tsänssejä on, että vasta viikonloppuna alkaa.

@peanut_butter meinasin ehdottaa just, että auttaisko kemiallisten pettymyksiin se, että malttaisi testata vasta reilummin myöhässä, mutta edellisen viestin perustella ei oo ehkä paras idea sulle 🤭😁

Meidän plussattomuutta voi selittää mun testaaamattomuus. Kysyin viimeksi klinikalla, että auttaako se selvittämään syitä meidän lapsettomuuteen, että jos testais aiemmin ja "seulois" kemiallisia, mutta eivät suositelleet, ettei lisää stressiä entisestään. Musta testaaminen on edelleen ahdistavaa ja siks taas varaudun henkisesti sunnuntaina testaamaan, jos tarvii, että saadaan maanantaina sit heti ilmoittautua uuteen hoitokiertoon. Jos tarvitsee. Toistaiseksi ei yhtään mitään oireita (nimim. painelen maanisesti rintoja, mutta ei ne ole arat 😂)
 
vierailija
Täällä kanssa arkea kohti ja vitsit mikä määrä keskustelua täällä on ollut! Tervetuloa uusille mukaan!
Vitamiinien kanssa mulla olisi selvästikin parannettavaa kun vertaan muihin. Ite syön vaan d-vitamiinia ja foolihappoa, ja näitäkin oikeasti ehkä 4 kertaa viikossa, kun lopun ajasta ne unohtuu pöydälle ja sit löytyy aina lattialta.

Täällä piinaillaan nyt kovasti, ens viikon ke-to alkaa vuoto, jos ei nyt tärppää. Eniten stressaa, kun mulla tulee lähes varmuudella vuotopäivänä migreeni ja torstaina alkaa myös koulut ekaa päivää. Opena ikävintä on olla pois just se alku. Toisaalta mulla on nyt kaks edellistä kiertoa pidentynyt (23->25 ja sit heti 25-27), joten tsänssejä on, että vasta viikonloppuna alkaa.

@peanut_butter meinasin ehdottaa just, että auttaisko kemiallisten pettymyksiin se, että malttaisi testata vasta reilummin myöhässä, mutta edellisen viestin perustella ei oo ehkä paras idea sulle

Meidän plussattomuutta voi selittää mun testaaamattomuus. Kysyin viimeksi klinikalla, että auttaako se selvittämään syitä meidän lapsettomuuteen, että jos testais aiemmin ja "seulois" kemiallisia, mutta eivät suositelleet, ettei lisää stressiä entisestään. Musta testaaminen on edelleen ahdistavaa ja siks taas varaudun henkisesti sunnuntaina testaamaan, jos tarvii, että saadaan maanantaina sit heti ilmoittautua uuteen hoitokiertoon. Jos tarvitsee. Toistaiseksi ei yhtään mitään oireita (nimim. painelen maanisesti rintoja, mutta ei ne ole arat )
Ei ole sinulla petrattavaa. Enemminkin tuntuu, että niitä käytetään liikaa. Varsinkin raskaana olevat luulevat usein suositusten vastaisesti, että monivitamiini- ja kivennäisainelisää tulisi käyttää raskauden aikana.
 
  • Tykkää
Reactions: Sipiriina
Vitamiineista: Itse käytän säännölisesti sinkkiä (etenkin lenssuaikaan), deetä, rautaa (kuureina, varastot usein tyhjät) ja maitohappobakteereita. Nyt oon vajaa pari kuukautta ottanut myös foolihappoa. Ja pari viikkoa wild nutritionin fertilityä, saa nähdä mitä tuo tekee.
Itse huomaan ainakin olotilani olevan parempi, kun syön vitamiineja.
 
  • Tykkää
Reactions: peanut_butter

Yhteistyössä