Jassoo jaahas. No nyt syttyy sota palstamammojen ja varttuneiden palstaorhien kesken 😱 Mut tää on niin totta mitä heppu puhuu s*x-suhteista!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole rakkautta jos pettää. Taitaa se ukko olla rikkaampi kuin sinä
On se luvallista nuorelle seksinnälkäiselle ja 5 v puutteessa eläneelle hotille neitokaiselle, kun kieltämättä erittäin rikas partneri on lopullisest kyvytön, sellainen Spadde-deeku. Me molemmat tiedetään se 😅

mutta mun eläke on muuten nettona yli sun bruton/kk, ja siis hänen kotimaassaan tienaan saman per kk kuin vaikkapa 30 tuttuaan yht. Revi siitä 😏

ihan varma juttu
t. setis (pahoitellen)

On se luvallista nuorelle seksinnälkäiselle ja 5 v puutteessa eläneelle hotille neitokaiselle, kun kieltämättä erittäin rikas partneri on lopullisest kyvytön, sellainen Spadde-deeku. Me molemmat tiedetään se 😅

mutta mun eläke on muuten nettona yli sun bruton/kk, ja siis hänen kotimaassaan tienaan saman per kk kuin vaikkapa 30 tuttuaan yht. Revi siitä 😏

ihan varma juttu
t. setis (pahoitellen)
Eli sä panet jonkun liikemiehen Thaikuista hakemaa tuliaista?

Tai jonkun muun köyhän maan kansalaista joka on vaan onnessaan kun näkee rahaa, ja sen takia kestää pervoja suomalaisia rahamiehiä.

So sad. :(

Viimeksi muokattu:
vierailija
Eli sä panet jonkun liikemiehen Thaikuista hakemaa tuliaista?

Tai jonkun muun köyhän maan kansalaista joka on vaan onnessaan kun näkee rahaa, ja sen takia kestää pervoja suomalaisia rahamiehiä.

So sad.
So glad, että tavattiin!

Mies (erittäin huonokuntoinen) toi itselleen käytännössä omaishoitajan Aasiasta
Muissa asioissa olet väärässä. Meidän ystävyys kasvoi ihan luonnollisella tavalla kun opittiin tuntemaan toisemme ensin yhteisillä kävelyretkillä, joskus 5 kk ensitapaamisesta hän halusi tulla kotiini tekemään salaa pihiltä avokiltaan nettitilauksen omilla taskurahoillaan
Sillä reissulla hän antautui hyväiltäväksi heittäytymällä selälleen sohvalleni. Hän piti siitä kuten minäkin. Hän alkoi tulla useammin ja edettiin pikkuhiljaa aina vaan pidemmälle,, b-jobehin asti hänen ollessa aloitteentekijä. yhdyntä oli ehdottomasti kiellettyä. Mutta niin vaan suhteemme syvetessä hän lopulta itse halusi sitä tammikuussa (oltuaan ilman seksiä 5 v miehen kyvyttömyyden takia)

Nyt sitä kaikkein kauneinta tapahtuu viikottain joskus useammankin kerran molempien halusta, kaunista Ekko, eikö totta? On siis naisia jotka tykkää seksistä toisin kuin sinä :( (tietänet sen)

Dissaat taas nuorta naista tapasi mukaan. En anna hänelle rahaa, on jopa kieltäytynyt kun hän lähetti avullani rahaa kummitytölleen kotimaahansa, olisin hyvää hyvyyttäni halunnut antaa 20€ Se ei käynyt, hän sanoi.
Ja en ole todellakaan pervo, ihan normaali viriili ja seksistä tykkäävä aikuinen herrasmies, onko nainen sitten pervo mielestäsi?

Ilokseni nainen alkoi suunnittelemaan yhteistä tulevaisuuttamme nyt kesällä sitten joskus kun hän on sinkku. Olin itse ajatellut mielessäni että haluaisin ottaa hänet huomaani ja omakseni jos olisi vapaa joku pv

Eli vielä selvennän että nykyiselle miehelle hän on niin sanottu kataloginainen, netistä poimittu. Nainen haki valkoihoisen miehen seuraa, pettyi kun paikallinen ensimmäinen poikaystävä petti häntä. Toinen amerikkalainen oli umpipervo, halusi 2 naista aina kerrallaan kadulla kainaloonsa ja sänkyynkin (yhdyntöjä hänellä ei ollut oman tyttöystävän kanssa koskaan, outoa kieltämättä) ja suhde loppui kun punkkaan ilmestyi ladyboy Mutta meidän suhteemme on syntynyt mitä luonnollisinmalla tavalla pikkuhiljaa toisiimme paremmin ja paremmin tutustuessamme. Ymmärrätkö/allekirjoitatko nyt?

(nyt taas oottelen uutta lyttäystä Ekolta) 😅

vierailija
Miksi sitten tilasit tytölle mekkoja halpakaupasta etkä laatua?
Siksi koska hän halusi, olenhan herrasmies, ostoslista oli valmiina kotiini tullessaan. Rikkaan mutta pihin avokin takia hän on ostellut kirppiksiltä vaatteita. Kotoa nettitilaukset ei ole -päällikön- mukaan sallittua (koska ne on tuhlausta)

Nuo nettivaatteet on kyllä uskomattoman halpoja ja kauniitakin, eikä mitään sekundaa. Hyvin on kestäneet pesut

vierailija
Tän naisen hartioilla lepää Suomen tulevaisuus. Sanna näyttää naamasta aina hyvältä, mutta muutoin kuvasta tulee tunne: Ei hyvältä näytä.

Kavereina jotain tyhjäkkeitä eli Sabina Särkkää jne. Valtion johtajilla yleensä on vakavastiotettavampia kavereita kulttuuripiireissä, eikä jotain influenssereita - ja influenssereista vielä tyhjimpiä.
Ja musalajina kaikista imb*sillein eli rap.

Mutta kun ei Sanna välitä muista sukupolvista välitä, vaikka ne ovat viisaudella rakentaneet tän yhteiskunnan.
Onks toi se kuva, jota katselit, kun haaveilit, että iskä-Niinistö kurittaa?

vierailija
Mistä sinä tiedät, mitä ihmiset täällä tienaavat ja mikä tarve on kerskailla tuloilla/eläkkeen suuruudella? Se on vähän outoa, tarpeetinta ja ikävä piirre sinussa.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta olet minulle kirjoittanut samalla tavalla.
Kyllähän minä nyt tiedän ihmisten keskitulot.

Itsehän sinä aloitit ja siksi haluan näpäyttää sinua, muistatko vielä mitä kirjoitit

-”Taitaa se ukko olla rikkaampi kuin sinä”

setis

vierailija
Nuo nettivaatteet on kyllä uskomattoman halpoja ja kauniitakin, eikä mitään sekundaa. Hyvin on kestäneet pesut

vierailija

vierailija
Ihan herättävä artikkeli, mutta mitä tehdä kun money talks? Isot muotitalot saastuttaa maapalloa ja kansa ostaa kun ei tiedä taustoja

ajattelen kyllä vihreästi vaikken heitä äänestäkään

setis

Yhteistyössä