Antakaa mulle tätimäinen Kiuru mieluummin, kuin teinipissis Marin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puoluesihteerin luulisi myös tietävän, jos on tehtäviensä tasalla, kuka sijaistaa pm:iä lomansa aikana. Osoittakoon hänelle mahdolliset kysymyksensä. Pm palaa töidensä pariin lomansa jälkeen.
Ehkäpä puoluesihteerin kannattaisi myös lomailla..

Usein vaikuttaa, että nuo eivät ole tehtäviensä tasalla, mutta toisaalta heillä on myös tapana räksyttää ja hämätä kannattajia tai mahdollisia kannattajia, joista useat nielevät sellaisenaan tietyt väitteet ja moitteet.

Ja vaikka Marin olisi pukeutunutkin johonkin kivaan kesämekkoon säädyllisesti, niin kyllä Echolta olisi kuitenkin jotain valitusta siitäkin tullut. Jos ei asusta, niin ainakin nyt festareille osallistumisesta.
Milloin olen valittanu jos joku nainen on pukeutunu _kivaan kesämekkoon säädyllisesti_?

Siihen, tarvitseeko pääministerin olla Ruisrockissa, on mulla kahdenlaista ajatusta:
-uskiksen ajattelu: kaikki örvellysfestarit tulis kieltää ja muuttaa ne kristillisiksi rukouskokouksiksi, niin Sannan ei tartteis kuin johtaa Suomea pilkurillillään, koska Jumala siunais Suomea :sneaky:
-konservatiivisen tavis-Pirkon ajatus: jos pääministeri osallistuu festareille, niin pukeutukoot asemansa mukaisesti, eli ottakoon Sanna mallia edellisistä pääministereistä.

Ja mua ei tavis-Pirkon ajattelun mukaisesti ärsyttäis jos vaikka joku Annika Saarikko jorais festareilla, mutta kun Sannalla on myös tarve näyttäytyä, saada huomiota ja maireita ylistyssanoja naistenlehdiltä.

On kuin kattelis kahta ihmistä, alkkista ja tavista kiskomassa viiniä. Alkkiksen kanssa tulee ajatus "älä ruoki addiktiota", taviksen kans voi olla rauhallisemmin koska on kohtuukäyttäjä.

Viimeksi muokattu:
Ja pitää muistaa että se Ruisrockin järjestäjien julkaisema kuva on sarjaa "harkittu ja sovittu posetus".

Se ei ole sarjaa vahinko-kuva "haluan sulautua vapaa-ajallani joukkoon, älkää kuvatko liikoja", vaan siinä kuvassa Sanna on yksin ja kävelee hymyillen kameraa kohti = huomiota, imagonrakentamista.

Tietää siis pukevansa nyt somenräjäyttäjäpöksyt, ja posettaa niissä.

Jos se muija vielä joskus itkee että älkää kuvatko häntä vapaa-aikana, niin voin sanoa että haistakoon :poop:

Mitähän muusikot tuumaavat ajatuksesta, että festarit Suomessa kielletään yhden hurskadtelijan takia?
Ai, ollaanko niitä kieltämässä? Ihanaa. :D

Tai jos Suomen kaikki festarit muutettaisiin rukousviikonlopuiksi, niin kun joku 50-70 000 ihmistä rukoilis vaikka 4-5 kesäfestareilla viikonlopun ajan, niin voin sanoa että Suomella ei ois "härän päivää" poliittisesti, taloudellisesti ja puolustuksen kannalta.

Mutta varmin tapa kansalla saada valtakunnassa asiat päin peetä, on luopua ensin Jumalasta. Suomi ei ole kokonaan sillä tiellä, mutta suunta on selvä. :unsure:

Ai, ollaanko niitä kieltämässä? Ihanaa.

Tai jos Suomen kaikki festarit muutettaisiin rukousviikonlopuiksi, niin kun joku 50-70 000 ihmistä rukoilis vaikka 4-5 kesäfestareilla viikonlopun ajan, niin voin sanoa että Suomella ei ois "härän päivää" poliittisesti, taloudellisesti ja puolustuksen kannalta.

Mutta varmin tapa kansalla saada valtakunnassa asiat päin peetä, on luopua ensin Jumalasta. Suomi ei ole kokonaan sillä tiellä, mutta suunta on selvä.

Sä olet kyllä kipeä ihminen.

Ja pitää muistaa että se Ruisrockin järjestäjien julkaisema kuva on sarjaa "harkittu ja sovittu posetus".

Se ei ole sarjaa vahinko-kuva "haluan sulautua vapaa-ajallani joukkoon, älkää kuvatko liikoja", vaan siinä kuvassa Sanna on yksin ja kävelee hymyillen kameraa kohti = huomiota, imagonrakentamista.

Tietää siis pukevansa nyt somenräjäyttäjäpöksyt, ja posettaa niissä.

Jos se muija vielä joskus itkee että älkää kuvatko häntä vapaa-aikana, niin voin sanoa että haistakoon
Näki Sannan kävelyasennostakin kuvan olleen tarkkaan harkittu otos.

• Tykkää
Reactions: Echo
Milloin olen valittanu jos joku nainen on pukeutunu _kivaan kesämekkoon säädyllisesti_?

Siihen, tarvitseeko pääministerin olla Ruisrockissa, on mulla kahdenlaista ajatusta:
-uskiksen ajattelu: kaikki örvellysfestarit tulis kieltää ja muuttaa ne kristillisiksi rukouskokouksiksi, niin Sannan ei tartteis kuin johtaa Suomea pilkurillillään, koska Jumala siunais Suomea
-konservatiivisen tavis-Pirkon ajatus: jos pääministeri osallistuu festareille, niin pukeutukoot asemansa mukaisesti, eli ottakoon Sanna mallia edellisistä pääministereistä.

Ja mua ei tavis-Pirkon ajattelun mukaisesti ärsyttäis jos vaikka joku Annika Saarikko jorais festareilla, mutta kun Sannalla on myös tarve näyttäytyä, saada huomiota ja maireita ylistyssanoja naistenlehdiltä.

On kuin kattelis kahta ihmistä, alkkista ja tavista kiskomassa viiniä. Alkkiksen kanssa tulee ajatus "älä ruoki addiktiota", taviksen kans voi olla rauhallisemmin koska on kohtuukäyttäjä.
Sä valitat ihan kaikesta. Jos olis kiva kesämekko, niin hiukset olis huonosti tai väärät kengät. Tai väärä tilaisuus. Sä valitat vanhuksista ja niiden olemassaolosta. Sä valitat tavallisten ihmisten tavallisista pukeutumisista. Ylenkatsot itsesi. Liika on liikaa hurskastelullakin. Et ole likimainkaan valmis jeesuksesi tulemiseen.

Sä valitat ihan kaikesta. Jos olis kiva kesämekko, niin hiukset olis huonosti tai väärät kengät. Tai väärä tilaisuus. Sä valitat vanhuksista ja niiden olemassaolosta. Sä valitat tavallisten ihmisten tavallisista pukeutumisista. Ylenkatsot itsesi. Liika on liikaa hurskastelullakin. Et ole likimainkaan valmis jeesuksesi tulemiseen.
Enpä muuten valita ihan kaikesta, älä vääristele.

En ole kertaakaan valittanut kenenkään hiuksista. Boris Johnsonin tukasta naureskelin mutta sympatiseerasin samalla ko.tyyppiä, vaikka ryssi asiansa jälkikäteen.

Prisma-pukeutuminen on läpileikkaus Suomen kansasta, ja kyllä, kauniit vaatteet on vaihtunu paljastaviin trikoorytkyihin.

Ja tatskat on aina rumat. Kaunista tatuointia ei ole olemassa, jos vertailukohtana on tatuoimattomuus.

Mutta tiedätkö mitä: mulla on kavereissa tatskattuja trikoonaisia?

Enpä muuten valita ihan kaikesta, älä vääristele.

En ole kertaakaan valittanut kenenkään hiuksista. Boris Johnsonin tukasta naureskelin mutta sympatiseerasin samalla ko.tyyppiä, vaikka ryssi asiansa jälkikäteen.

Prisma-pukeutuminen on läpileikkaus Suomen kansasta, ja kyllä, kauniit vaatteet on vaihtunu paljastaviin trikoorytkyihin.

Ja tatskat on aina rumat. Kaunista tatuointia ei ole olemassa, jos vertailukohtana on tatuoimattomuus.

Mutta tiedätkö mitä: mulla on kavereissa tatskattuja trikoonaisia?
Jatka itsellesi selittämistä, jos helpottaa.

Kyllä mä ainakin muistan, miten Echo on mm. rouva Haukion hiuksia haukkunu arkisiksi ja kuinka kaikilla 60-vuotiailla naisilla on tanttahiukset. Jos ei itse tehtailee ulkonäkökeskeisiä aloituksia niin on hanakasti niihin osallistumassa ja pääosin lyttäämässä ihmisten pukeutumistyylejä sekä ulkonäköjä. Itse kait nuo sanomisensa luulis muistavan, kyllähän ne ton vastauksista löytää.

On kyllä sellainen umpimielinen pikkuporvari-uskis tämä Echo, että en suosittelisi, että kukaan hänen kanssaan viittisi väitellä. Taputelkoot sitten selkiään niiden suviseura-porukkojen kanssa.

Kyllä mä ainakin muistan, miten Echo on mm. rouva Haukion hiuksia haukkunu arkisiksi ja kuinka kaikilla 60-vuotiailla naisilla on tanttahiukset. Jos ei itse tehtailee ulkonäkökeskeisiä aloituksia niin on hanakasti niihin osallistumassa ja pääosin lyttäämässä ihmisten pukeutumistyylejä sekä ulkonäköjä. Itse kait nuo sanomisensa luulis muistavan, kyllähän ne ton vastauksista löytää.
No jaa, hyvin muistat. Mut en mä Haukion hiuksista varsinaisesti ärsyynny, hän sentään yrittää olla asiallinen, vaikka leikkaus ei oo aina onnistunein.

Parempi se kuin teinimeininki pääministerillä. :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä