Mikä norjalaisia oikein vaivaa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ok, uutinen oli vajaa, ei mainittu mitään oleellista varmana tietona. Mainittiin kuitenkin epäoleellinen, homobaari ja Oslo.
No nyt Ylekin on joutunut myöntämään teon olleen islamistinen viharikos.

 
Mikä tuossa uutisessa on oleellista ja tärkeää tietää?

Niin varmasti.
Onko se tärkeää, että se tapahtui Oslossa ja se, että tapahtui homobaarissa , vai ehkä se, että tapahtui kesällä? Mikä uutisessa on tärkeää tietää?
Eri ihmisille on tärkeää tietää eri asiat. Minua kiinnostaa kuka on ampunut ja ketä ja miksi on ammuttu. Tiedossa on, että ampuja on kurdimuslimi ja ammutut homoja. Vielä olisi mielenkiintoista tietää, miksi on ammuttu, mutta veikkaan syyksi syvää homofobiaa ja länsimaisen ja vapaan demokratian halveksumista.
 
No nyt Ylekin on joutunut myöntämään teon olleen islamistinen viharikos.

Hmm..
 
vierailija
Eri ihmisille on tärkeää tietää eri asiat. Minua kiinnostaa kuka on ampunut ja ketä ja miksi on ammuttu. Tiedossa on, että ampuja on kurdimuslimi ja ammutut homoja. Vielä olisi mielenkiintoista tietää, miksi on ammuttu, mutta veikkaan syyksi syvää homofobiaa ja länsimaisen ja vapaan demokratian halveksumista.
Nämä kurdithan ovat vihervasemmistolle niin tärkeitä, että menevät Suomen ja Ruotsin Nato-jäsenyydenkin edelle.
 
Eri ihmisille on tärkeää tietää eri asiat. Minua kiinnostaa kuka on ampunut ja ketä ja miksi on ammuttu. Tiedossa on, että ampuja on kurdimuslimi ja ammutut homoja. Vielä olisi mielenkiintoista tietää, miksi on ammuttu, mutta veikkaan syyksi syvää homofobiaa ja länsimaisen ja vapaan demokratian halveksumista.
Hyvä. Tuo täytyy mielestäni muistaa kun moittii, että media valehtelee. Media uutisoi, mikä median mielestä on uutisarvoista
 
Hyvä. Tuo täytyy mielestäni muistaa kun moittii, että media valehtelee. Media uutisoi, mikä median mielestä on uutisarvoista
Sekin näyttää vaihtelevan eri mediataloilla. Joidenkin mediatalojen on vaikea käsitellä muslimien rikoksia, etenkin kun muslimeita halutaan suvaita. Ongelmia tulee, kun muslimit eivät suvaitse tiettyjen mediatalojen toista suosikkia eli seksuaalivähemmistöjä, josta seuraa mediatalolle kiperä ongelma. Asiasta ei saa esim. Vauvalla keskustella.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Vihervasemmiston lempilapset, hømøt ja muslimit, eivät oikein tule juttuun keskenään.
Niin, olen usein miettinyt, että miksi seksuaalivähemmistöt haluavat maahan sellaisen uskonnon edustajia, joissa homoja hyvin yleisesti tapetaan tai vähintään joutuu vankilaan. Sitten ei pitäisi yllättyä, jos tällainen henkilö ottaa aseen ja ampuu homobaarissa.
 
"Kukaan ei voinut tietää!"
Niinpä. Itse en yllättynyt ollenkaan. En tässä terrori-iskusta, enkä median reaktiosta. Kävin muuten katsomassa, mitä asiasta puhutaan Silakkaliikkeessä ja en yllättynyt, kun asiasta ei keskustella ollenkaan. Ainoa, joka vähän yllätti, oli maa. Odotin, että tämä tapahtuisi Ruotsissa tai Suomessa.
 
Miksi sinä et hyökkää homojen kimppuun, mutta kurdi hyökkää? Tai oletan ainakin, että et hyökkäisi.
En käy käsiksi homoihin, enkä ammuskele ihmisiä.
Jodenkin mielestä homot ansaitsee kuoleman,
Trump sanoi tammikuun kuudentena avain sanan ihmisten tappamisesta. Kun kansa huusi varapresidentin hirttämisestä niin Trump sanoi, että hän ansaitsee sen.
Usein syynä tappoon on ”hän ansaitsi” sen.
Joidenkin mielestä homot ”ansaitsee” kuoleman, Trumpin mielestä varapresidentti ”ansaitsee” kuoleman.
 

Yhteistyössä