EU on hankkinut jokaiselle kansalaiselle 9 (yhdeksän) koronarokoteannosta. Lykkyä pyttyyn vaan teille lampaille, että elimistönne kestää ne 👍

vierailija
....a, post: 33981984, member: 144717"]
Tiedän tapauksen jossa tuolla laskettelemassa ollut henkilö meni Suomeen palattuaan ulkosalla paiskaamaan kättä ja juttelemaan noin 7kymppisen miehen kanssa, ja tartutti tietysti. Onneksi mies selvisi hyvin koronaflunssasta iästään huolimatta.

Melkoinen juntti tuo laskettelija oli, koska tuossa vaiheessa jo kaikkien piti tietää ja osata olla varovaisempi muita tavatessa.
[/QUOTE]
Sydänlääkkeitä oli myös ja suoraan meni töihin reissun jälkeen luki jossakin!
 
vierailija
....a, post: 33981984, member: 144717"]
Tiedän tapauksen jossa tuolla laskettelemassa ollut henkilö meni Suomeen palattuaan ulkosalla paiskaamaan kättä ja juttelemaan noin 7kymppisen miehen kanssa, ja tartutti tietysti. Onneksi mies selvisi hyvin koronaflunssasta iästään huolimatta.

Melkoinen juntti tuo laskettelija oli, koska tuossa vaiheessa jo kaikkien piti tietää ja osata olla varovaisempi muita tavatessa.
Sydänlääkkeitä oli myös ja suoraan meni töihin reissun jälkeen luki jossakin!
[/QUOTE]
Kirjoitin sydänlääkäreitä
 
vierailija
Viides tulossa
Riittääkö edes se?

@Lispetti liitti toiseen ketjuun videon jossa Puopolo haastatteli Teemu Keskisarjaa, siinä kyllä nauratti kun Teemu sanoi että eihän kukaan kestä näitä jatkuvia rokoteuutisia ja otti esimerkin että ”seitsemäs rokote kyllä auttaa koronaan”

eikä täällä palstallakaan enemmistö vieläkään herää tähän rokotehuijaukseen 😅
 
vierailija
Olen rokottamaton. Olen jättänyt rokotteet ottamatta puhtaasti itsekkäistä syistä. Olen perusterve 40v, joten en kuulu mihinkään riskiryhmään. Toki maskit sun muut mulla käytössä ja töissä olen suoraan sanoen valehdellut ottaneeni rokotteen. Työni kun ei sinällään vaadi mitään todisteita tästä, Pakkotilanteessa olisin kyllä ottanut, niin rokotevastainen en oo.

Sitä mitä mä en tajua, että miksi tästä pitää tämmöstä sotaa käydä. Olkaamme hiljaa rokottomattomat suuuressa viisaudessamme. Sitäpaitti tää alkaa kohta olla ohi, en usko että kellekkään ainakaan 4 rokotetta enempää tuputetaan.
Meilläkin oli viimein korona: lievä kuume pari päivää, ei nuhaa ei kipuja.
 
vierailija
....a, post: 33981984, member: 144717"]
Tiedän tapauksen jossa tuolla laskettelemassa ollut henkilö meni Suomeen palattuaan ulkosalla paiskaamaan kättä ja juttelemaan noin 7kymppisen miehen kanssa, ja tartutti tietysti. Onneksi mies selvisi hyvin koronaflunssasta iästään huolimatta.

Melkoinen juntti tuo laskettelija oli, koska tuossa vaiheessa jo kaikkien piti tietää ja osata olla varovaisempi muita tavatessa.
Sydänlääkkeitä oli myös ja suoraan meni töihin reissun jälkeen luki jossakin!
[/QUOTE]
Sydänlääkäreitä he olivat.
 

Yhteistyössä