Marin ei kertonu Washingtonin matkan syytä instassa, mikäs löytyikään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 933
19 190
113
...Bilderbergin huippukokous.
Miksi JUST TOI piti esittää niin salamyhkäisesti, niin että vasta tänään kerrottiin syy?
Jos se ois normi kokous, niin oltais kerrottu se avoimesti.

Mä veikkaan että Marinille kerrotaan tulevat maailman tapahtumat siellä, kuten ko.kokouksista on kerrottu. Esitellään jokanen tuleva rutto, jokanen sota, tekninen sovellus jne.

Ja just kun olin aattelemassa että ehkä näihin poliitikkoihin voi luottaa, niin salamyhkäinen reissu sit - just Bilderbergiin.

No voi voi.. Mitä sitte?

" Bilderberg-ryhmä on vuosittain järjestettävä ulkopuolisilta suljettu epävirallinen kokous, johon kutsutaan eri aloilta osittain vaihtuvia vaikutusvaltaisia vieraita. "

Some kuvittelee olevansa kuin tutka, jonka kentästä ei saa hetkeksikään kadota.
Minua huvittaa tämän palstan rekisteröityneet kirjoittajat. Ei täällä tarvitse olla tilivelvollinen kirjoituksistaan. Minulla on aikaa googlettaa taustatietoa.
Moni elää hektistä elämää ja ehkä vain ahdistuu palstan kirjoituksista.
Kirjoitan jatkossa niin neutraalisti, että joskus myöhemmin en enää tunnista tekstiäni.

Moni ehti jo ajatella, että matka liittyy Natoon. No eipä liittynytkään, vaan kokoukseen, jonka toiminta ei ole kyllä ihan täysin demokratian mukaista. Mielestäni Suomesta ei pitäisi osallistua tällaisiin salakokouksiin ollenkaan.

Ompa tosi salainen kokous kun osallistujatkin tiedetään
Osaa palstalaisista ärsyttää, kun Sanna sai kutsun mkelenkiitoiselta vaikuttavaan kokoukseen.
Hän on kutsun perusteella päässyt arvovaltaiseen joukkoon.
Mielenrauhaani ei vaikuta pätkääkään vaikka Sanna olisi mennyt jenkkeihin kauneusleikkaukseen. Hänen kohdalla tosin pitäisi puhua rumuusleikkauksesta.
Hänella olisi taatusti helpompaa vähemmän näyttävällä habituksella.

Osaa palstalaisista ärsyttää, kun Sanna sai kutsun kiinnostavalta vaikuttavaan kokoukseen.
Mielenrauhaani ei vaikuta pätkääkään vaikka Sanna olisi mennyt jenkkeihin kauneusleikkaukseen. Hänen kohdalla tosin pitäisi puhua rumuusleikkauksesta.
korjasin yhden sanan

Osaa palstalaisista ärsyttää, kun Sanna sai kutsun mkelenkiitoiselta vaikuttavaan kokoukseen.
Mitä näyttävää Sannassa on?

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä