No on kieltämättä outoa ja jännää tietää päivä etukäteen, ja siksi varmaan myös päivät matelee Sektio on sovittu rv 37+6. Toivon että vauva on silloin riittävän valmis syntymään ja että kaikki menisi muutenkin hyvin nyt sinne asti ja toki sen jälkeenkin, ja samaa toivon tietysti meille kaikille
Mietittävänä mulla olisi vielä yksi asia; nimittäin strelisaatio sektion yhteydessä. Lääkäri suositteli mulle sitä, sillä terveysriskien vuoksi enempää raskauksia ei suositella. Toki 3 lasta on muutenkin meille jo unelmien täyttymys ja sellainen määrä mihin ollaan tyytyväisiä ja onnellisia. Ikää mulla on 37 ja miehellä 41, saatiin pojat reilusti parinkympin puolella, joten iänkin puolesta tuntuu että tämä vauva kun vielä syliin saadaan, niin on hyvä ja ollaan täysin tyytyväisiä ja onnellisia . Lisäksi hormonaalinen ehkäisy ei sovi mulle, ei edes kierukka, joten senkin puolesta olisi hyvä vaihtoehto. Mutta silti! Veivaan ja veivaan asiaa enkä osaa päättää! En tiedä miksi se ajatus ei kuitenkaan tunnu täysin hyvältä vaikka järkisyyt puoltaakin. Jotenkin niin lopullista. No, vielä ehtii miettiä, sektioaamuna pitää olla lappu allekirjoitettu jos sterilisaatioon päädyn. Mut nyt ihan fifty-fifty fiilis, en tiedä mitä tekis