vierailija
Todellakin!Monet saa siitä lisänä diabeteksen. Kuolemiakin on raportoitu. Kannattaa lopettaa.
Todellakin!Monet saa siitä lisänä diabeteksen. Kuolemiakin on raportoitu. Kannattaa lopettaa.
Eikö sanonu ennen ku määräsi?mä lopetin lääkärin luvalla kyseisen lääkkeen kun alkoi paino nousta.
Kai tuo on sarkasmia?Kiva, että nuoresta ihmisestä tulee fyysisestikin sairas...
Olen syönyt Ketipinoria nyt 2 kuukautta 300mg päivässä. Tänään kävin ensimmäistä kertaa kuurin aloittamisen jälkeen vaa`alla, ja olen lihonut 7 kiloa!!! Ruokahalu on kasvanut hieman, mutta korkeintaankin pluskaloreita on tullut viikossa muutamia kymmeniä ((( Olo on ihan hirveä. Onko muilla kokemuksia samanlaisesta? Auttoiko lääkkeen vaihtaminen painonpudotukseen?
olen siis syönyt annoksella 75 mg-100mgitse lihoin 47 kiloa. olen 172cm pitkä ja painoin ennen 68 kiloa ja nyt jo 6-7 vuotta oon painanut 115 kiloa.. syön öisin kuin riivattu enkä pysty lopettamaan yösyömistä ollenkaan.. oon syönyt tota lääkettä jo ainakin 8vuotta ja oon yrittänyt lopettaa lääkkeen syömistä monta kertaa onnistumatta siinä. kauhee unettomuus tulee heti ku vähänkin vähentää lääkettä. laihduttaminenkaan ei ole ikinä onnistunut. mahdotonta. en suosittele kellekään tota lääkettä.
OhhohMonet saa siitä lisänä diabeteksen. Kuolemiakin on raportoitu. Kannattaa lopettaa.
Sentään niinkinmä lopetin lääkärin luvalla kyseisen lääkkeen kun alkoi paino nousta.
ihmiset ovat yksilöitä. Ei oo pakko nukkuaEn koskekaan siihen paskaan, mieluummin valvon yöt.
Sarkasmia ei kannata käyttää missäänKiva, että nuoresta ihmisestä tulee fyysisestikin sairas...
WauItse syön ketipinoria nukkumiseen 300mg vrk ja olen lihonnut puolenvuodensisällä 50kg
Tämä. Sen tarkoitus on lamaannuttaa ylikierroksilla käyvää hermostoa, samalla se hidastaa myös aineenvaihduntaa.Tuo lääke kyllä vaikuttaa hidastavasti aineenvaihduntaa. Se yhdessä lisääntyneen ruokahalun kanssa kyllä nostaa pinoa.
Mikä vika valvomisessa?En koskekaan siihen paskaan, mieluummin valvon yöt.
Pidemmän päälle elimistölle vaarallista. Nukkuminen huuhtelee aivoja (tutkimustulos) ja antaa kehon levätä. On myös tutkimustuloksia siitä, että valvominen saattaa laukaista diabeteksen koska väsymys vaikuttaa haitallisesti aineenvaihduntaan.Mikä vika valvomisessa?
7 kiloa on ämpärillinen vettäOlen syönyt Ketipinoria nyt 2 kuukautta 300mg päivässä. Tänään kävin ensimmäistä kertaa kuurin aloittamisen jälkeen vaa`alla, ja olen lihonut 7 kiloa!!! Ruokahalu on kasvanut hieman, mutta korkeintaankin pluskaloreita on tullut viikossa muutamia kymmeniä ((( Olo on ihan hirveä. Onko muilla kokemuksia samanlaisesta? Auttoiko lääkkeen vaihtaminen painonpudotukseen?
Ketkä tuommosta ovat määränneet?Kiinnostuneena katselin mitä muut kirjoittavat Ketipinorista. Olen syönyt lääkettä pari vuotta 600mg/ilta. Lihonut 15 kg ja en juuri nuku. Olen itse päättänyt lopettaa lääkkeen käytön hitaasti. Lääkäreiltä ei saa mitään apua. Tänään aloitan ja otan 450mg jne... erittäin harmillinen lääke!!
Kyllä tuossa on nyt sellainen ikiliikkuja keksitty et kate nousee vaan hyvin lyhyessä ajassa?Ei se ole vain se ruokahalun muutos, joka sitä lihomista aiheuttaa. Se on paljon monimutkaisempi prosessi, ja jopa niillä, joilla itse ruokailutottumukset pysyy samana tai tiukentuvat saattavat lihota.
Sarkasmia ei kannata käyttääKiva, että nuoresta ihmisestä tulee fyysisestikin sairas...
Ei ne sitä erota onko vai eiSarkasmia ei kannata käyttää
"CMC:tä valmistetaan Äänekoskella muun muassa koivusta tehdyistä selluarkeista. Jauhettuihin arkkeihin lisätään kemikaaleja ja lämmitetään seosta.saatana mikä lääke olen lihonut 20kg 5kk nyt loppu tämä lääkä turvottaa ja särkee nilkkoja
Missä sitä on määrätty ja millä perusteella?Olen syönyt Ketipinoria nyt 2 kuukautta 300mg päivässä. Tänään kävin ensimmäistä kertaa kuurin aloittamisen jälkeen vaa`alla, ja olen lihonut 7 kiloa!!! Ruokahalu on kasvanut hieman, mutta korkeintaankin pluskaloreita on tullut viikossa muutamia kymmeniä ((( Olo on ihan hirveä. Onko muilla kokemuksia samanlaisesta? Auttoiko lääkkeen vaihtaminen painonpudotukseen?