vierailija
Olen upseeri ja herrasmies ja olen löytänyt ihanan Mimosan . Maailman paras pillu, tiukka ja märkä. En halua suhdetta mutta ikuisen seksi suhteen kyllä.
Jyväskylässä En tiedä osoitetta ja vaikka tietäisin niin en jakaisi tietenkään. Hän ajelee aina luokseni ja pidemmittä puheita aletaan naimaan ja 3 tuntia menee kyllä Mimosan kanssa rakastellessa. Ihanin pillu maailmassa. Muutenkin kuin luotu antamaan pilluaMissäpäin tämä Mimosa vaikuttaa? Jyväskylässä vai Tampereella!
Se taisi olla se minun toinen persoona sitten mutta hyvä kun kerroitAp jos olisit upseeri ja herrasmies et kirjoittelisi täällä.
Mimosa on maanpäälle lähetetty rakkauden enkeli joka parantaa puutteessa olevien elämää. Tiedättekö mitä hel…tiä on elää puutteessa. Näitä enkeleitä saisi lähettää ympäri maailmaa. Sitä paitsi lukekaa tämä https://www.terve.fi/artikkelit/40-syyta-harrastaa-seksiaKerrankin normi kalustolle kysyntää, Mimosan kannattaisi vaihtaa ammattia. Kyllä mä ainakin voisin maksaa hänen tiukan pillun käsittelystä. Monella parikypäsellä on löysä ja Mimosa on kuin neitsyen kanssa rajastelisi.
Ei kaikkien aivotoiminta ole jalkojen välissä.Sais Mimosa men antaa Putinille ni loppuis tää järjetö tappaminen. Mimosan kaltasii rakkaude lähettei ja enkeleit aletaa kaipaamaa tähä sekasorro maailmaa ja kiireel
Kerran häneltä saanut mutta toistamiseen en. Olisin minäkin valmis maksamaan jos saisin kokea uudelleen tuon taivaallisen pillunKerrankin normi kalustolle kysyntää, Mimosan kannattaisi vaihtaa ammattia. Kyllä mä ainakin voisin maksaa hänen tiukan pillun käsittelystä. Monella parikypäsellä on löysä ja Mimosa on kuin neitsyen kanssa rajastelisi.
Siis kuka nainen tämä on, antaa siis ilmaiseksi???Kerran häneltä saanut mutta toistamiseen en. Olisin minäkin valmis maksamaan jos saisin kokea uudelleen tuon taivaallisen pillun