No miksi ei?Miksi kolesteroliarvoa pitäisi pienentää?
No miksi ei?
Kolesteroli on kuona-aine, jota on runsaasti esim sapessa ja on vaikeasti veteen liukeneva, suostuva ja muodostaa mm sappikiviä. Veriplasman jatkuva runsas rasvapitoisuus on kaikkea muuta kun terveellistä.Venäläisestä lääkäristä tuli supertartuttaja Espanjan loman jälkeen, saattaa joutua parannuttuaan vankilaan
Hänen uskotaan tartuttaneen ainakin 11 ihmistä, todennököisesti huomattavasti enemmän.www.iltalehti.fi
joilla on kovin matala, paraneminen on hitaampaa.
Käy lääkärissä ja pyydä lääke ennen kun tulee tukoksia.Minulla on aina ollu korkea kolesteroli. Ei laske ei sitten millään. En jaksa enempää liikkua taikka muuttaa ruokavaliota mahottomaksi.
Minulla on aina ollu korkea kolesteroli. Ei laske ei sitten millään. En jaksa enempää liikkua taikka muuttaa ruokavaliota mahottomaksi.
Uffe kertooNo miksi ei?
Kun itse en voi tai pysty?Uffe kertoo
Ei lääkäreitä ole tähän mennessä kiinnostanut valitettavasti.Mee oikeasti lääkäriin. Ensimmäinen tukos voi jäädä myös viimeiseksi.
MaissiglukoosistaKäy lääkärissä ja pyydä lääke ennen kun tulee tukoksia.
Mikä ei ole kiinnostanut ja ketä???Ei lääkäreitä ole tähän mennessä kiinnostanut valitettavasti.
Nostin muita ketjuja kun ei tähän onnistunut.Kun itse en voi tai pysty?
Ruokavaliomuutokset. Laihalla voi olla korkeat kolesterolit, ei liity välttämättä mitenkään ylipainoon.
Kolesterolilääkityksella saa arvot alas.
Tässä on sydänliiton sivuille linkki:
Kolesteroli kohdalleen ruokavalinnoilla - Sydänliitto
Ruokavalinnoilla voidaan alentaa veren kolesterolia tehokkaasti. Kolesterolia alentavan ruokavalion vaikutukset näkyvät jo muutamassa viikossa.sydan.fi
Kannabis!Mitä kaikkia tiedät?
Ehkä en käyttäisi kolesteroli alentamiseen ja vähentämään infarktiriskiä.Kannabis!