Onko muita alkoholikoukussa olleita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Kertokaas omia kokemuksianne miten ajauduitte siihen, miten pääsitte irti ja mitkä on parhaat keinot selvitä vieroista? Parhaat hivenaineet, vitamiinit, unilääkkeet yms.

Eipä siinä paljon poppakonstit auta.Sinnikkäästi pari viikkoa vain ilman alkoholia niin kyllä se sitten alkaa helpottaan.Kuukauden kun onnistuu olemaan ilman niin elämänlaatu paranee huomattavasti,eikä välttämättä tee enään mielikään ottaa.

Ei ole ollut alkoholiongelmaa, mutta tiedän paljon näitä tapauksia.

Se mitä suosittelen sinulle, niin kääntymään ammattiauttajan puoleen tuolta sairaanhoidon piiristä.. :) ne kartoittaa mikä hoito on sulle kaikista parhain päästäksesi alkoholiriippuvuudesta eroon! veikkaan katkaisuhoitoa ja sitten jotakin terapiaa. Ehkä lääkkeitä helpottamaan hetkellisesti oloa? :) kannattaa kokeilla. Uskon että noilla oikeilla hoitokonsteilla saadaan paljon pitävämmät tulokset, kuin itse lopetuksilla joista voi myös helposti taas itse uudestaan retkahtaa...

[QUOTE="marika";27799045]Ei ole ollut alkoholiongelmaa, mutta tiedän paljon näitä tapauksia.

Se mitä suosittelen sinulle, niin kääntymään ammattiauttajan puoleen tuolta sairaanhoidon piiristä.. :) ne kartoittaa mikä hoito on sulle kaikista parhain päästäksesi alkoholiriippuvuudesta eroon! veikkaan katkaisuhoitoa ja sitten jotakin terapiaa. Ehkä lääkkeitä helpottamaan hetkellisesti oloa? :) kannattaa kokeilla. Uskon että noilla oikeilla hoitokonsteilla saadaan paljon pitävämmät tulokset, kuin itse lopetuksilla joista voi myös helposti taas itse uudestaan retkahtaa...[/QUOTE]

Kyllä se täytyy itse haluta olla ilman.Jos tahto/sisu puuttuu niin ei siinä kukaan voi auttaa.

Vertaistukea saat hyvin täältä ainakin: http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/
Voi helpottaa lopetusta kun voi purkaa tuntojaan ja saada tukea muilta samassa tilanteessa olevilta. Tsemppiä!

Katkon kautta terapiaan, jos omin voimin ei kykene irtautua pullosta ja pahimmat voi saada lisäksi esim. Antabusta.

Mut kyllä se Mitä tarvii yli kaiken on oma tahto ja sisu, ilman sitä ei mitkään poppakonstitkaan tepsi.

Yhteistyössä