Raskaana vai ei?

Moi!
Tilanne on siis se, että oon yrittänyt viikon verran tikuttaa ovulaatiota, kuitenkin jokainen testi ollut selkästi nega.
Tänään aamulla sit löysin kaapista raskaustestin ja aattelin tehdä samalla sen, koska ovulaatiota ei näy ja edelliset kuukautiset oli 8 päivää myöhässä ja joku kumma tunne tuli. (ennen edellisten menkkojen alkamista oli kaikki testit nega) Ja raskaustestiin ilmestyikin selkeä haleea viiva, selvästi nähtävä. Ovulaatiotestiin jälleen kerran vain todella haalea viiva.
Onko siis mahdollista että oon raskaana vai mitä tässä nyt tapahtuu?
Käyn hakemassa uuden testin ja teen aamulla, mutta onko kellekkään käynyt näin?😅
 
vierailija
Moi!
Tilanne on siis se, että oon yrittänyt viikon verran tikuttaa ovulaatiota, kuitenkin jokainen testi ollut selkästi nega.
Tänään aamulla sit löysin kaapista raskaustestin ja aattelin tehdä samalla sen, koska ovulaatiota ei näy ja edelliset kuukautiset oli 8 päivää myöhässä ja joku kumma tunne tuli. (ennen edellisten menkkojen alkamista oli kaikki testit nega) Ja raskaustestiin ilmestyikin selkeä haleea viiva, selvästi nähtävä. Ovulaatiotestiin jälleen kerran vain todella haalea viiva.
Onko siis mahdollista että oon raskaana vai mitä tässä nyt tapahtuu?
Käyn hakemassa uuden testin ja teen aamulla, mutta onko kellekkään käynyt näin?
Eihän tässä ole mitään epäselvää, raskaana olet, onnea!
 
  • Tykkää
Reactions: Ceee
Luin että raskaustestit voi näyttää joskus ovulaation, mutta ei se varmaan nyt siitä johdu ko se ovulaatiotesti oli tosiaan negatiivinen.😅 Jospa tää nyt olis se vauva vihdoin. On vaan kummallisesti "kesken kierron" positiivinen, nyt pitäis tosiaan olla ovulaatio. Mut ehkä edelliset kuukautiset sit ei ollutkaa oikeet tai ovulaatio on tapahtunut "väärään" aikaan viime kierrossa. Edellinen oli ainoa kierto viime syksyn jälkeen kun en tikuttanut ovulaatiota, niin se on voinut olla miten sattuu.
 
vierailija
Luin että raskaustestit voi näyttää joskus ovulaation, mutta ei se varmaan nyt siitä johdu ko se ovulaatiotesti oli tosiaan negatiivinen. Jospa tää nyt olis se vauva vihdoin. On vaan kummallisesti "kesken kierron" positiivinen, nyt pitäis tosiaan olla ovulaatio. Mut ehkä edelliset kuukautiset sit ei ollutkaa oikeet tai ovulaatio on tapahtunut "väärään" aikaan viime kierrossa. Edellinen oli ainoa kierto viime syksyn jälkeen kun en tikuttanut ovulaatiota, niin se on voinut olla miten sattuu.
Onko kuvaa testistä?
Ovulaatiotesti voi näyttää raskauden (plussa) ja sama toistepäin.
 
Onko kuvaa testistä?
Ovulaatiotesti voi näyttää raskauden (plussa) ja sama toistepäin.
Voin yrittää ottaa kuvan ko meen kotiin. Mut jokainen ovulaatiotesti on ollut koko viikon ihan selvä nega, tositosi haalee viiva siis. Edellisissä kierroissa on viivat vahvistunut ja tummunut selkeesti ovulaation aikaan niikö kuuluu. Raskaustestiin tuli vahvempi viiva ko ovulaatiotestiin.
 

Yhteistyössä