Siis normaalia. Perustelen sillä että oon itse n. puheenaolevan ikäinen. Ja seurustellut aina itseäni nuorempien, myös pienempien, siis lyhyempienkin naisten kanssa. Esim exä oli 19vee, n. 165 cm ja meni ihan kivasti kunnes Hän joutui muuttamaan.. nyyh.. Siis ei ihan "hiippakuntaa", vaan kuitenkin liian kauas.
Vaan tuntuu jotenkin kivalta että voi jakaa elämänkokemuksiaan, ja oppimiaan asioita, siis joka mielessä. (Ja niitähän kun piisaa musiikilla koko ikänsä elättäneellä miehellä.. ) +tuntuu myös että on luontevampaa tarjota ns (vaikka onkin "klishee") turvallinen olkapää kuin myös kainalo. Ja täs iässä mielestäni osaa myös kuunnella. Kas kun elämä opettaa "hiljaa kävelemään", vaikka juoksemas käynkin. Nuoremmat pysyy paremmin perässäki..
Nojoo.. ;>
Vaikka oletan että tää ei varmaan oo mikään varsinainen seuranhakupalsta, laitoin useassa paikassa käyttämäni nimimerkin lähettäjäksi, vaan jos ei sitä välttämättä hyväksytä, paan sen myös tähän, elikkä musicman1042, sillä pääsee osaava (ja toiv. kiinnostunut..) nainen pitkälle. Mulla mm Fb:ssä, Ircissä, muusikkopalstoilla ym jo duuninkin takia paitsi yhteystiedot, myös fotoja. Oon markkakahekskyt/75kg ( siinäsnäette, mummonmarkkoja..), vaan ikääni enpäs sanokaan.. tarpeeksi kiinnostuneet voipi kuvista arvailla with phone/sähköpostilla. Kuvat alle 2v. vanhoja.
Enyway, suukko vasemman korvan taakse kaikenikäisille naisille..
Post Scriptum: Ikä myös opettanut kokkaamaan.. Ja sytyttämään kynttilöitä.. Ja yhden naisen mies oon aina ollut, ulkomaankiertueillakin.
Ehkä sittenkin myos oikeen korvan taakse, noinniinku varoiks..