onneks löytyy myös sokeritonta mehua

Mikä siihen fiilikseen ajoi?. Tällä palstalla on paljon mustanhuumorin ystäviä. Ootko sie määräilevä persoona vai huomioonottava keskustelia ja et yhdesdä ratkotaanbjutut?

Berta saa rauhassa ottaa päikkärit työnantajansa sängyssä. Kohdellaan kuin perheenjäsentä. Saa isoja tippejä ettei ota lopputiliä. Berta kertoo mitä töitä tekee ja mitä ei tee.

Olen esikoinen, joten saatan olla määräilevä luonne kotioloissa. Puolisot ovat hyvin pärjänneet minulle, en voisi katsoa tyyppiä pitkään joka tekee aina niin kuin pyydän siis "käsken". Keskustelen mielelläni ja olen aina valmis valitsemaan kuitenkin parhaan ajatuksen vaikka se ei olisi minun päästäni tullut.
Työssäni melko paljon päätän yksin asioista ja olen vastuussa, mutta olen joustava keskustelija ja sitä teen myös työkseni asiakkaiden kanssa.

M
Meillä on omatekoista heinävettä: fenkolia, vadelmanlehtiä ja suklaapiparminttua. Ei tarvi sokeria eikä hunajaakaan. Mut haudutuspusseja menee syksyllä kun koko vuoden annokset tekee valmiiksi.
Mistä ostat haudutuspusseja? Niitä on vaikea löytää mistään.

Mitä tulee aloitukseen, yök sokerittomat tuotteet. Vähemmän pelkään sokeria kuin noita keino aineita, toki niissäkin eroja mut en luota edes steviaan juurikaan (ellei ole kyseessä se ihan kasvi). Jos tarvitsee limua esim mahatautiin tai migreeniin niin valitsen aina sokerillisen mieluummin.

Berta saa rauhassa ottaa päikkärit työnantajansa sängyssä. Kohdellaan kuin perheenjäsentä. Saa isoja tippejä ettei ota lopputiliä. Berta kertoo mitä töitä tekee ja mitä ei tee.

Olen esikoinen, joten saatan olla määräilevä luonne kotioloissa. Puolisot ovat hyvin pärjänneet minulle, en voisi katsoa tyyppiä pitkään joka tekee aina niin kuin pyydän siis "käsken". Keskustelen mielelläni ja olen aina valmis valitsemaan kuitenkin parhaan ajatuksen vaikka se ei olisi minun päästäni tullut.
Työssäni melko paljon päätän yksin asioista ja olen vastuussa, mutta olen joustava keskustelija ja sitä teen myös työkseni asiakkaiden kanssa.
Etkä tunne kateutta siitä et se paras ajatus tuli joltain muulta kuin sulta? Tai siis et miksi mä en ajatellut noin. Jännittikö sua treffeillä käynti ja kävitkö miljoona asiaa mielessä ennenkuin menit? Vai tapasitko miehesi sattumalta ilman valmistautumista?. Mut mitä jos te ootte samaa mieltä ni sun "käskys" vaan sattuu tulee ensimmäisinä mieleen mut ne onkin toimivia?.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Ihminen on enemmän nautinnonhaluinen kuin kärsijäluonne... ehkä.. sokeri humahduttaa hyvän olon nopeasti.

sorry.. tää mun juttu leviää kuten aina.. ja pitäisi pysyä mehussa.

Pitäisi enemmän ns kuunnella omaa kehoa muutenkin esim. stressi. Jos tulee fyysisiä oireita, ei nuku, päänsärkyä, sydän tykyttää, verenpaine koholla ja ahdistaa, ehkä olisi parasta ruveta poistamaan/lieventämään kyseisiä oireita aiheuttavat syyt elämästä. Eikä vain hoitaa oireita lääkkeillä pois.
Totta mut eikö "hoito" tue tuota?

M

Mistä ostat haudutuspusseja? Niitä on vaikea löytää mistään.

Mitä tulee aloitukseen, yök sokerittomat tuotteet. Vähemmän pelkään sokeria kuin noita keino aineita, toki niissäkin eroja mut en luota edes steviaan juurikaan (ellei ole kyseessä se ihan kasvi). Jos tarvitsee limua esim mahatautiin tai migreeniin niin valitsen aina sokerillisen mieluummin.
Ei ole mahatautia eikä migreeniä kun tietää mitä tekee. Kamomilla viihtyy kasvihuoneessa mut niitä siemeniä en raaski käyttää vaan kylvän ulos. Nythän meillä on oman alueen siemeniä🌼🍃🌼

Etkä tunne kateutta siitä et se paras ajatus tuli joltain muulta kuin sulta? Tai siis et miksi mä en ajatellut noin. Jännittikö sua treffeillä käynti ja kävitkö miljoona asiaa mielessä ennenkuin menit? Vai tapasitko miehesi sattumalta ilman valmistautumista?. Mut mitä jos te ootte samaa mieltä ni sun "käskys" vaan sattuu tulee ensimmäisinä mieleen mut ne onkin toimivia?.

Piti käydä. nukkumassa välillä, työpäivä on edessä.
En mielestäni koe kateutta toisten hyvistä ajatuksista, koska sitä ajatusta voi aina kehittää yhdessä paremmaksi ja hyödyllisemmäksi. Mieheni on joutunut usein sanomaan; ai jaa... olitkin oikeassa asiassa. ( kun en ole viitsinyt ruveta älyttömästi vänkäämään vastaan) Ja silloin minä: niin... taidan olla.. mumisen perää... olisit vaan uskonut minua.
Olen käynyt treffeillä, oltiin vaan kirjoiteltu toisillemme. Jännitti toki. Kirjoittelut ja tapaaminen/tyyppi eivät sitten välttämättä ollenkaan kohtaa eikä kemiat natsaa. Näiden treffien jälkeen, en koskaan ruvennut. ns seurustelemaan.
Olen tavannut elämäni miehet sattumalta ja pubissa. Se on ollut varmaankin seksuaalista viehätystä ja kiinnostusta ensin molemmin puolin ja sen jälkeen huomattu, että toisen kanssa on vieläpä mukava jutella.

Totta mut eikö "hoito" tue tuota?

Tarkoitat ehkä "hoidolla" lääkehoitoa. Lääkitys on varmasti paikallaan jonkin aikaa, varsinkin uni-ja kipulääkkeet. Mutta niillä vain otetaan oireet pois eikä poisteta oireiden aiheuttajaa. Ja siihen pitäisi enemmän panostaa eikä se ole helppoa. Miten saa työn hallintaan tai jos omassa elämässä on paljon henkisesti stressaavia juttua, pitää tehdä helvetisti töitä sen eteen.
Verenpainelääkkeistä ei välttämättä pääse pois vaikka stressi loppuisikin.

Piti käydä. nukkumassa välillä, työpäivä on edessä.
En mielestäni koe kateutta toisten hyvistä ajatuksista, koska sitä ajatusta voi aina kehittää yhdessä paremmaksi ja hyödyllisemmäksi. Mieheni on joutunut usein sanomaan; ai jaa... olitkin oikeassa asiassa. ( kun en ole viitsinyt ruveta älyttömästi vänkäämään vastaan) Ja silloin minä: niin... taidan olla.. mumisen perää... olisit vaan uskonut minua.
Olen käynyt treffeillä, oltiin vaan kirjoiteltu toisillemme. Jännitti toki. Kirjoittelut ja tapaaminen/tyyppi eivät sitten välttämättä ollenkaan kohtaa eikä kemiat natsaa. Näiden treffien jälkeen, en koskaan ruvennut. ns seurustelemaan.
Olen tavannut elämäni miehet sattumalta ja pubissa. Se on ollut varmaankin seksuaalista viehätystä ja kiinnostusta ensin molemmin puolin ja sen jälkeen huomattu, että toisen kanssa on vieläpä mukava jutella.
Joo mulla sama et oon tavannut ne tyypit sattumalta jossain ni se on sitten johtanut toiseen. Oon ollut sellaisilla virallisilla treffeillä ja oon ollut sitten pingottunut eikä niistä ole tullut mitään kummempaa. Se on muuten jännä et toisen kaa voi tulla hyvin juttuun kirjoittelemalla. Mut sit kun tapaa livenä näin ei olekkaan. Mistäköhän tämä juttu johtuu?.

Ah oot löytänyt hyvän miehen kun pystyy myöntämään olleensa väärässä. Moni ei vaan vänkää perjaatteesta vastaan. Toki itellä keskustelu ei ole kilpailu kuka oikees ja kuka vääräs. Tai jos se menee siihen ni rupeen pingottamaan et mun pitää tietää kaikki. Mut toi on hieno piirre et kun heitellää ideoita ja sit sitä kehitellää paremmaksi.

Hyvää työpäivää.

Joo mulla sama et oon tavannut ne tyypit sattumalta jossain ni se on sitten johtanut toiseen. Oon ollut sellaisilla virallisilla treffeillä ja oon ollut sitten pingottunut eikä niistä ole tullut mitään kummempaa. Se on muuten jännä et toisen kaa voi tulla hyvin juttuun kirjoittelemalla. Mut sit kun tapaa livenä näin ei olekkaan. Mistäköhän tämä juttu johtuu?.

Ah oot löytänyt hyvän miehen kun pystyy myöntämään olleensa väärässä. Moni ei vaan vänkää perjaatteesta vastaan. Toki itellä keskustelu ei ole kilpailu kuka oikees ja kuka vääräs. Tai jos se menee siihen ni rupeen pingottamaan et mun pitää tietää kaikki. Mut toi on hieno piirre et kun heitellää ideoita ja sit sitä kehitellää paremmaksi.

Hyvää työpäivää.

Niin se työpäiväkin meni...
Jotkut ihmiset toki voivat pohtia parisuhdeasiat järjellä ja suhde lähtee rauhallisesti ystäväpohjalla ja sitten parin kolmen vuoden päästä huomataan. Hups! ollaankin rakastuneita ja asiat siitä rullaavat eteenpäin hyvillä suunnitelmilla. Ehkä tällä ihmistyypille sopii kuukausien kirjoittelut toisen kanssa toiseen tutustuen ja sopeutuu paremmin vaikka treffeillä tavatessa ettei toinen olekaan ihan sen näköinen kuin oli kuvitellut tai valokuvassa.

Ja osa ihmisistä ihastuu toiseen muutaman sekunnin aikana toisen kasvoista, olemuksesta, tuoksusta ja se kemia kestää pitkään avioliittoon asti tai sitten onkin vain yhden yön juttu.
Itse kuulun tähän jälkimmäiseen ryhmään.
Vaikka tässä kirjoitan, että toiseen ihmiseen ihastuminen/rakastuminen lähtee kovin ulkokultaisista asioista mielestäni seksikkäintä on kuitenkin älykkyys. Ulkonäkö rapistuu, mutta älykkyys ei häviä mihinkään ikääntyessä.

Nykyinen mieheni on kyllä älykäs, mutta ei jaksa kovin pitkälle pohtia ja lääsätä erilaisista asioita. Toteaa vain; miksi pitäisi puhua itsestäänselvyyksistä ääneen. No.. vatvon asioita enemmän sisareni ja ystävien kanssa.

Yhteistyössä