Jone Nikula hommasi Ukrainasta kotiinsa kaksi teinityttöä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pitää nukkua silloin kun ehtii ja palstailla silloin kun siihen on aikaa. Kävin joskus päivällä ehkä minuutin ajan palstalla, enempään ei riittänyt aika. Kommentoin vain tärkeimpään eli Echon painoon :cool:

Te ootte ihan mahottomia!😂

Kohta alkaa puutarhahommat ni kaloreita palaa, ei painu enää tissiliivin naru olkapäähän eikä sullakaan pömpötä maha jos se nyt yleensä on edes koskaan turvoksissa.😁
Et oo kertonut. Ehkä sunkin pitäis vähän enemmän avautua, että Echo sais ees jotain millä antaa joskus takas.🤔😁

Te ootte ihan mahottomia!

Kohta alkaa puutarhahommat ni kaloreita palaa, ei painu enää tissiliivin naru olkapäähän eikä sullakaan pömpötä maha jos se nyt yleensä on edes koskaan turvoksissa.
Et oo kertonut. Ehkä sunkin pitäis vähän enemmän avautua, että Echo sais ees jotain millä antaa joskus takas.
Naiset avautuvat painostaan, koska kokevat sen niin usein ongelmaksi. Minulle on ihan sama jos tulee pari kiloa lisää tai pois. Ei tule edes kovin usein käytyä vaa'alla, olisinkohan kerran tänä vuonna.... :unsure:

Puutarha on parasta hyötyliikuntaa!

Naiset avautuvat painostaan, koska kokevat sen niin usein ongelmaksi. Minulle on ihan sama jos tulee pari kiloa lisää tai pois. Ei tule edes kovin usein käytyä vaa'alla, olisinkohan kerran tänä vuonna.... :unsure:

Puutarha on parasta hyötyliikuntaa!
Mulla sama, etenkin jouluna.

Haluaisin tietää mutta en ole vissiin kehdannu kysyä….minkä mittanen oot..?🥴

Tuleeko tänä vuonna puutarhasta jotakin uutta lajiketta suuhun pantavaks?

Mulla sama, etenkin jouluna.

Haluaisin tietää mutta en ole vissiin kehdannu kysyä….minkä mittanen oot..?

Tuleeko tänä vuonna puutarhasta jotakin uutta lajiketta suuhun pantavaks?
Olenhan minä tuon kertonut. Lyhyempi mutta paksumpi kuin talouspaperirullan hylsy. Sitähän kysyit? 😁

Joka vuosi on uusia lajeja ja lajikkeita kokeilussa. Voin muutamalla kuvalla kertoa tuloksista syksyllä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Olenhan minä tuon kertonut. Lyhyempi mutta paksumpi kuin talouspaperirullan hylsy. Sitähän kysyit? 😁

Joka vuosi on uusia lajeja ja lajikkeita kokeilussa. Voin muutamalla kuvalla kertoa tuloksista syksyllä.
No enhän minä nyt sellaisia ensimmäisenä, pois se minusta! 🤭
Mutta toki kun vuosia ollaan höpötelty niin joskus käy mielessä yhtä sun toista.😬

Nyt nukun. Hyvää yötä.

• Tykkää
Reactions: m1es
belly-fat-17633fe98870c9803bec907fcc55c0164e33ee7c-s600-c85.webp
:giggle:

• Rakkaus
  • Haha
Reactions: m1es ja Lispetti
Hieno kuva. Noin sen pitääkin mennä, minä laitan kuvia minun silmääni sopivista naisista, sinä sinulle sopivista miehistä.
Diogenestä jäljitellen: "vakka kantensa valitsee". (y)
Pyh. Toi on susta, talouspaperihylsymiehestä, otettu kuva. :sneaky:

• Haha
Reactions: Lispetti
Mites muuten m1es, jos sä otat pakolaisia (siis sä, vaimosi kun ei osaa sanoa mitään), niin hyväksytkö jos sieltä tulee tällaisia:

-40 v.arkisen näköinen mamma, 12-vuotiaan poikansa kanssa (ei, mä en ole arkisen näköinen, joten ei ole kateutta)
-65-vuotias eläkeläispari

Alkaako itku? Kato ku noi kelpais mulle, mut entä sulle - onko sulla oikeaa auttamishalua? :unsure:

Mites muuten m1es, jos sä otat pakolaisia (siis sä, vaimosi kun ei osaa sanoa mitään), niin hyväksytkö jos sieltä tulee tällaisia:

-40 v.arkisen näköinen mamma, 12-vuotiaan poikansa kanssa (ei, mä en ole arkisen näköinen, joten ei ole kateutta)
-65-vuotias eläkeläispari

Alkaako itku? Kato ku noi kelpais mulle, mut entä sulle - onko sulla oikeaa auttamishalua?
Tiedät että on.

Hänkin saisi apua. Kannattaa katsoa loppuun asti, vaikka videoista ei pitäisikään.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Echo
Haluat vihjailla, että minä olisin sinulle sopiva mies. :eek:o_O:eek:o_O:eek:o_O

Pidä vaan se entinen, kiitos!
Onnea, sait tehtyä sodanvastaista työtä, koska utopistinen ja surrealistinen ajatuksesi sai jopa hänet nauramaan:
putin-vladimir-putin.gif

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä