Suomalainen nainen on aikamoinen tuuliviiri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Kolumbiassa viihtyvä Kirsi Salo hehkuttaa maan avointa seksuaalisuutta – ”Jatkuvaa flirttailua, Suomi tuntuu tosi näivettyneeltä maalta!”" https://www.seiska.fi/Uutiset/Kolum...-avointa-seksuaalisuutta-Jatkuvaa-flirttailua
KOTIMAA | 18.07.2021 16:04 https://www.seiska.fi/kotimaa/kirsi...e=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
"Kirsi ei pidä mahdottomana, että jäisi Juvalle loppuelämäkseen. – Kaipaan rauhaa, saan valtavan tyydytyksen yksinkertaisesta elämästä. En usko, että nousen enää koskaan lentokoneeseen. Ei minulla ole enää tarve mennä yhtään minnekään."

• Haha
Reactions: Echo
"Tykkään Kolumbiassa luonnon monimuotoisuudesta, kosteudesta, matalalla roikkuvista pilvistä, viidakon apinoista ja siitä kaikesta."

Mä tykkäisin vaan tuosta ekasta. :o

Jos Kirsi viittaa viidakon apinoilla flirttaileviin miehiin?
Mulle tuli sama mieleen. Jos on karvainen, lyhyt mies ja Kirsillä kolumbialaista kokaiinia veressä, niin on voinu erehtyä nisäkäslajista. :unsure:

(Hyi mua)

Onkohan Juvalla tarpeeksi nyt flirttailijoita Kirsille. :unsure:
Tämä! :D Jos et voi muuttaa etelään, muuta etelä tänne. Se kai tässä monella monikulttuuriuskovalla on toiveena. Mutta Kolubiassakin naisen ainoa pääoma on olla nätti. Siellä flirttaillaan, koska nainen on lähtökohtaisesti vain nätti ja pantava olento. Kakusta ei voi poimia vain kirsin tavoin kirsikoita. Se tulee koko paketti :D

Tämä! Jos et voi muuttaa etelään, muuta etelä tänne. Se kai tässä monella monikulttuuriuskovalla on toiveena. Mutta Kolubiassakin naisen ainoa pääoma on olla nätti. Siellä flirttaillaan, koska nainen on lähtökohtaisesti vain nätti ja pantava olento. Kakusta ei voi poimia vain kirsin tavoin kirsikoita. Se tulee koko paketti
Tuleepa tuosta viestistäsi mieleeni taas nämä jo klassikoksikin muodostuneet toimittajan mainitsemat pelihetket. :D

Tämä! Jos et voi muuttaa etelään, muuta etelä tänne. Se kai tässä monella monikulttuuriuskovalla on toiveena. Mutta Kolubiassakin naisen ainoa pääoma on olla nätti. Siellä flirttaillaan, koska nainen on lähtökohtaisesti vain nätti ja pantava olento. Kakusta ei voi poimia vain kirsin tavoin kirsikoita. Se tulee koko paketti

Oot vaan kateellinen :D

Täällä sä härmässä vaan vietät elämääsi, jonka kohokohta on roikkua "mammapalstalla".

Mutta Kolubiassakin naisen ainoa pääoma on olla nätti. Siellä flirttaillaan, koska nainen on lähtökohtaisesti vain nätti ja pantava olento. Kakusta ei voi poimia vain kirsin tavoin kirsikoita. Se tulee koko paketti

No jopas on taas kommentti.

Luepas poika tästä vähän tietoa, ettei tartte pelkkiä mielikuvia esitellä. Aika noloa sulta, taas.

Oot vaan kateellinen :D

Täällä sä härmässä vaan vietät elämääsi, jonka kohokohta on roikkua "mammapalstalla".

Jep, niin olen. Olisi eri jännää asua jossain favelan hökkelikylässä ilman vettä ja sähköä. Odottaa että hakkaako tänään huumekartelli, poliisi vai naapuruston jenginuoret. Siinä tyhjiä pulloja elääkseen kerätessään voi sentään nähdä lihaksikkaan mánolon iskevän silmää ja kysyvän mihin aikaan ajattelin tänään mennä kaupungin hätäavun järjestämälle julkiselle suihkupaikalle.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mitähän siellä Kolumbiassa on tapahtunut?

Mitähän siellä Kolumbiassa on tapahtunut?
Aika monen bisnekset ovat kärsineet pandemian takia.
Olen joskus lukenut juttuja Kirsin hyvinvointiyrityksestä. Nainen innostuu herkästi uusista jutuista.
Liekö lukenut juttujani yksinkertaisesta elämästä. Viisasten kivi löytyy melko helpostikin.
Katson parhaillaan elokuvaa Pitsinnyplääjä.
Elokuva vaikutti minuun aikoinaan suuresti.

Aika monen bisnekset ovat kärsineet pandemian takia.
Olen joskus lukenut juttuja Kirsin hyvinvointiyrityksestä. Nainen innostuu herkästi uusista jutuista.
Liekö lukenut juttujani yksinkertaisesta elämästä. Viisasten kivi löytyy melko helpostikin.
Katson parhaillaan elokuvaa Pitsinnyplääjä.
Elokuva vaikutti minuun aikoinaan suuresti.

Kolumbia on myös melko vaarallinen maa.

Yhteistyössä