Jone Nikula hommasi Ukrainasta kotiinsa kaksi teinityttöä

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aika sairasta kuvitella jotain seksuaalista touhua kun toiset ovat paenneet sotaa henkensä edestä.
Luultavasti ovat menettäneet omaisiaan tai tulevat menettämään. Venäjältä on viety Siperiaan Gulagleireille jo ainakin 1000 ihmistä ja lisää yrittävät viedä. Uskoisin ettei näillä naisilla ole seksi mielessä vaan miettivät ihan muita asioita.
Radiossa Maahanmuuttoviraston asiantuntija sanoi; että pakokaisten kohtelua valvotaan. Ihmiskauppa ja seksuaalinen hyväksikäyttö ovat riskejä, joita yritetään estää keinoilla, joita meidän palstalaisten ei tarvitse tietää. Tällä palstalla kirjoittelee yksi tai useampi seksuaalisesti vinksahtanut tyyppi. Ohittakaa heidän viestit sujuvasti.

vierailija
Radiossa Maahanmuuttoviraston asiantuntija sanoi; että pakokaisten kohtelua valvotaan. Ihmiskauppa ja seksuaalinen hyväksikäyttö ovat riskejä, joita yritetään estää keinoilla, joita meidän palstalaisten ei tarvitse tietää. Tällä palstalla kirjoittelee yksi tai useampi seksuaalisesti vinksahtanut tyyppi. Ohittakaa heidän viestit sujuvasti.
Mitä seksuaalista vinksahtanutta näet rakastelussa?

Se croissantinostaja oli vaimo. Eli kyllä asioiden hoitaminen (mutta myös päättäminen) jäisi pääosin minun vastuulleni noiden sijoitettavien kanssa,
No sehän tässä oli just se juttu: ”kuin lapsen pistäis kauppaan”/”yksi lapsista haraisi varmaan vastaan”.

Tän piti olla vitsi mut jommalta kummalta meni ohi.:D

Sinne vaan puutarhahommiin sun kanssa kesäks niin saavat muuta ajateltavaa.👍❤

• Tykkää
Reactions: m1es
Löytyiskö Ukrainan sotaa pakenevia kiinalaisia naisia?
Aika epätodennäköistä ja pakenevat varmaankin takaisin Kiinaan. Mutta, Ukrainalla on naapureinaan entisen Neuvostoliiton osia, joissa väestöstä aika suuri osa on alkuperäistä keskiaasialaista. Tutustuin muutama vuosi sitten Suomessa opiskelemassa olleeseen kazakstanilaiseen nuoreen naiseen. Todella mukava, ahkera ja ylivoimaisen fiksu. Jos joskus tuonne onnistuisi matkustamaan, on majoitustarjous voimassa. :giggle:
Tuurilla voi siis Suomeen saapua myös kazakki- tai uzbekkitaustaisia.

Qpop-ryhmä Juzim toimikoon esimerkkinä ulkonäöstä.

• Haha
Reactions: Lispetti
Aika epätodennäköistä ja pakenevat varmaankin takaisin Kiinaan. Mutta, Ukrainalla on naapureinaan entisen Neuvostoliiton osia, joissa väestöstä aika suuri osa on alkuperäistä keskiaasialaista. Tutustuin muutama vuosi sitten Suomessa opiskelemassa olleeseen kazakstanilaiseen nuoreen naiseen. Todella mukava, ahkera ja ylivoimaisen fiksu. Jos joskus tuonne onnistuisi matkustamaan, on majoitustarjous voimassa. :giggle:
Tuurilla voi siis Suomeen saapua myös kazakki- tai uzbekkitaustaisia.

Qpop-ryhmä Juzim toimikoon esimerkkinä ulkonäöstä.
Tolle loppukaneetille hörönaurut!😂😂

(luulin että et viittiny laittaa kuvaa, mutta nyt tulikin vidio)

Ainiin kun te ootte siellä Japaniassa, jokos siellä kirsikkapuut kukkii? Täällä kohta.
En minä tällä hetkellä Japanissa ole, tuokin liittyi Echon toteamukseen aikatauluistani toisessa ketjussa.

Mutta kyllä pihallani olevien kirsikkapuiden kukkasilmut alkavat pikku hiljaa turvota. Onneksi eivät vielä ole auki, alkuviikosta pitäisi kai iskeä takatalvi myrskyn jälkeen. 🙁

• Tykkää
En minä tällä hetkellä Japanissa ole, tuokin liittyi Echon toteamukseen aikatauluistani toisessa ketjussa.

Mutta kyllä pihallani olevien kirsikkapuiden kukkasilmut alkavat pikku hiljaa turvota. Onneksi eivät vielä ole auki, alkuviikosta pitäisi kai iskeä takatalvi myrskyn jälkeen. 🙁
Juu, siitähän on jo vitsailtu pitkään ku täällä pöllönä hengaat. Saat ilmeisesti nukkua vähän pidempään kun me muut?

Elän toivossa, että Pekka taas vaan valehtelee lämpimikseen.

Oi miks mulle tuli yhtäkkiä mieleen Föhr nahkahousuissa!😧😂

Juu, siitähän on jo vitsailtu pitkään ku täällä pöllönä hengaat. Saat ilmeisesti nukkua vähän pidempään kun me muut?

Elän toivossa, että Pekka taas vaan valehtelee lämpimikseen.

Oi miks mulle tuli yhtäkkiä mieleen Föhr nahkahousuissa!
Pitää nukkua silloin kun ehtii ja palstailla silloin kun siihen on aikaa. Kävin joskus päivällä ehkä minuutin ajan palstalla, enempään ei riittänyt aika. Kommentoin vain tärkeimpään eli Echon painoon :cool:

• Haha
Mikä noista oli siis se iloa aiheuttanut loppukaneetti? Fksuus. Majoitustarjous. Ulkonäköesimerkki? :unsure:
Minulle ei näkynyt kuin osa linkistä ni ajattelin että et kehtaa tässä yhteydessä laittaa näkyviin.:D
Ihan hyvässä hengessä siis tässä sekoilen väsyneenä ja melko nauravaisena, jopa hysteerisenä.😂
Väsymys teettää välillä tällaista, huhhuh.

• Tykkää
Reactions: m1es

Yhteistyössä