nuo on niiin kovapäisiä että se päivä ei koita koskaanMilloin te ymmärräte, että minua kannattaa kuunnella
nuo on niiin kovapäisiä että se päivä ei koita koskaanMilloin te ymmärräte, että minua kannattaa kuunnella
Se on Fisumäään eikä Kalis.pyh, kalis osaa kyllä ihan itekki eikä sitä kalkkisten parane alkaa neuvomaan
Kalis ja Kalkkis...pyh, kalis osaa kyllä ihan itekki eikä sitä kalkkisten parane alkaa neuvomaan
Heitä se mirri parvekkeelleKissa riehuu!
Niin ja mikä ihmeen Kalis?? Fisumän se on!
Eiku houkuttelin sen just tohon omalle paikalleen ja aletaan kohta yöunilleHeitä se mirri parvekkeelle
Kyllä he tulevat nauramaan, ne tavat opitaan aika pitkälti vanhemmilta.Sisälukutaito.
Milloin mun lapset on nauranu muiden nimille?
Sinun oman todistuksesi mukaan palsta vilisee Jessicoita ja ehkä Micojakin, etenkin öisin, jolloin minä yleensä kommentoin. Käytit heidän haavoittuvuuttaan perusteena sille, että täysi-ikäinen nainen vihjailevasti hymyilevänä kuvana ei sovi palstalle. Vai onko meillä ne kuuluisat kaksoisstandardit kommentoinnissa?Hoh ja hoijaa.
Kuinka monta lasta on Kaksplussalla n.24 aikaan yöllä? Tääki ketju pullistelee 10-v.Micojen ja Jessicoiden tekstejä...
Piristystä Echolle. Tässä sama nainen perinteinen kiinalaisasu päällä, oikein katsottava video.Katsoisitko tuota videota, jos sillä olisi peittävä verkkapuku päällä?
Ja sisälukutaidon alkeiskurssin kertaus...Kyllä he tulevat nauramaan, ne tavat opitaan aika pitkälti vanhemmilta.
On jokseenkin sama miten kehoitat heitä toimimaan, esimerkki ratkaisee - myös asenteissa.
Jahas, sä alat vääntää tästä uudestaan, kun sä laahaat viiveellä jossain maapallon toisen puolen ajassa...tää asia käytiin läpi jo.Sinun oman todistuksesi mukaan palsta vilisee Jessicoita ja ehkä Micojakin, etenkin öisin, jolloin minä yleensä kommentoin. Käytit heidän haavoittuvuuttaan perusteena sille, että täysi-ikäinen nainen vihjailevasti hymyilevänä kuvana ei sovi palstalle. Vai onko meillä ne kuuluisat kaksoisstandardit kommentoinnissa?
Ervania Paska Indonesiasta poseeraa. Pitäisikö itkeä vai nauraa?
Alkaa olla pääsiäisfiilikset. Kukkokoriste pöydälle ja narsissien ostoon...
jokohan kohta pitäs ostaa lampaanviulu ettei vaan jää ilman
me vietetään pääsisäistä monta päivää niin siinä kerkiää syödä niin lammasta kuin kalaakinKannattaa!
Me taidetaan suosia kalaa tänä vuonna ku pääsiäinen on niin myöhään että luultavasti pääsee mökille ja merelle.
me vietetään pääsisäistä monta päivää niin siinä kerkiää syödä niin lammasta kuin kalaakin
PuhkaralliaJa välittömästi alkoi tehdä mieli rahkapullia
vaniljakastikkeellaJa mämmiä.
Jepvaniljakastikkeella
nam