Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hoh ja hoijaa.
Kuinka monta lasta on Kaksplussalla n.24 aikaan yöllä? Tääki ketju pullistelee 10-v.Micojen ja Jessicoiden tekstejä...:cautious:
Sinun oman todistuksesi mukaan palsta vilisee Jessicoita ja ehkä Micojakin, etenkin öisin, jolloin minä yleensä kommentoin. Käytit heidän haavoittuvuuttaan perusteena sille, että täysi-ikäinen nainen vihjailevasti hymyilevänä kuvana ei sovi palstalle. Vai onko meillä ne kuuluisat kaksoisstandardit kommentoinnissa? :sneaky:

Ervania Paska Indonesiasta poseeraa. Pitäisikö itkeä vai nauraa?

Viimeksi muokattu:
Sinun oman todistuksesi mukaan palsta vilisee Jessicoita ja ehkä Micojakin, etenkin öisin, jolloin minä yleensä kommentoin. Käytit heidän haavoittuvuuttaan perusteena sille, että täysi-ikäinen nainen vihjailevasti hymyilevänä kuvana ei sovi palstalle. Vai onko meillä ne kuuluisat kaksoisstandardit kommentoinnissa?

Ervania Paska Indonesiasta poseeraa. Pitäisikö itkeä vai nauraa?
Jahas, sä alat vääntää tästä uudestaan, kun sä laahaat viiveellä jossain maapallon toisen puolen ajassa...tää asia käytiin läpi jo.

-Itkeä pitäis, koska ko.muija joutuu keikistelemään biksuissa.

Saa tolle nimelle nauraa, samoin Oleg Deripaskan nimelle.

Mutta nykyajan hymistelijät pitää meitä naureksijoita aika tyhminä: ei me niin idiootteja olla, että kaikki meistä alkais viedä ajatusta eteenpäin eli sorsia jotakuta sen nimen perusteella.

Ei mun lapsetkaan ole niin tyhmiä, ettå me alkais erottelemaan ketään nimen perusteella, vaikka heitä huvittaa jonkun nimi.

Silti, sitä outoa nimeä kantava lapsi ei välttämättä iloitse nimestään.

me vietetään pääsisäistä monta päivää niin siinä kerkiää syödä niin lammasta kuin kalaakin

Hyvä on.

Voiskin tehdä. Sellaista missä on runsaasti valkosipulia ja chiliä. Ja voita. Ja vähän hunajaa ja pippuria ja balsamicoa ja suolaa toki ja lopuksi tuoretta persiljaa. Sit siihen voiseen liemeen on kiva kastaa vaaleaa leipää ja hörpätä punkkua perään. Joojoo! Joko pian on lounastauko?

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja Echo

Yhteistyössä