Joutsenia, kurkia, töyhtöhyyppiä, koskikara ja nokikanapariskunta bongattu liki kotia.
Kohta bongataa kesäisesti pukeutuneita naisia katukuvasta ja ajetaan peräänajoja. Pitääkäähän katse eteen päin autoillessa älkääkä liian kauan sivulle katsoko. Koskee myös naisia miesten suhteen.Joutsenia, kurkia, töyhtöhyyppiä, koskikara ja nokikanapariskunta bongattu liki kotia.
Jos näky on sopiva, höllätään vauhtia automaattisesti ja valveutuneimmat jopa antavat äänimerkin katseen kohteelle (esim. eräs hieman varttuneempi sukulaiseni, tekee noin myös silloin kun vaimo on siinä pelkääjän paikalla).Kohta bongataa kesäisesti pukeutuneita naisia katukuvasta ja ajetaan peräänajoja. Pitääkäähän katse eteen päin autoillessa älkääkä liian kauan sivulle katsoko. Koskee myös naisia miesten suhteen.
eikö tuo oo kootteri?Jos näky on sopiva, höllätään vauhtia automaattisesti ja valveutuneimmat jopa antavat äänimerkin katseen kohteelle (esim. eräs hieman varttuneempi sukulaiseni, tekee noin myös silloin kun vaimo on siinä pelkääjän paikalla).
Kevaripojat vasta opettelevat...
Mielestäni ei. Skootterissa on avoin lattiatila ja pienet pyörät eikä polttoainesäiliö ole samassa paikassa kuin mopoissa ja moottoripyörissä. Moottoripyörässä tai mopossa voi olla asennettuna edessä tuulisuoja.eikö tuo oo kootteri?
voiku sais tuollasen pappatunan mutta ton muovisen olukkorin tilalle puinenMielestäni ei. Skootterissa on avoin lattiatila ja pienet pyörät eikä polttoainesäiliö ole samassa paikassa kuin mopoissa ja moottoripyörissä. Moottoripyörässä tai mopossa voi olla asennettuna edessä tuulisuoja.
Tämän tyylinen oli joskus vanhan sukulaispapan tallissa.
Meidän olisi pitänyt käydä tämä keskustelu kymmenen vuotta aikaisemmin. Se mopo annettiin pois ensimmäiselle, joka sen halusi (ja itse asiassa toinen ei-ajokuntoinen varaosiksi).voiku sais tuollasen pappatunan mutta ton muovisen olukkorin tilalle puinen
tuulisuojaa en enää tartte
Ei.Eikös 9mm ole nainen?
OnEikös 9mm ole nainen?
Se (hän?) on luoti.Eikös 9mm ole nainen?
Kyllä sinulta tarkkuutta löytyy, kun asia on sopiva!tuo luoti kaliiberissa 380 auto on hippasen liian hoikka 9mm parabellumiin
380 auto on 0,355" kun 9x19 tykkää 0,356" vahvasta
on tullu ladattua muutampi 9x19 patruunaKyllä sinulta tarkkuutta löytyy, kun asia on sopiva!
No en kyllä. Siis oliko sillä siniset hiukset? Mikä siitä teki rennon?@9MM ! Ootko matkannu tässä viikon sisään junalla? Mä matkasin ja näin yhden ööö...hmmm...Sini moppisetti-hiuksisen äijän junassa ja sillä oli aika rento meininki.
Siis kasvoista sun näkönen (oon 1 kuvan susta nähny mut tarkkaan en muista), samanväriset hiukset oli sillä äijällä, se hymyili ja hyräili jotain biisiä. En muista, jammailiko kans.No en kyllä. Siis oliko sillä siniset hiukset? Mikä siitä teki rennon?
Ach siis olitko sä lähijunassa etelässä matkalla? Harmi mä en voi enään kuunnella musaa kuulokkeilla. Koska oikee korva tinnittää. Nyt se on rauhallisella äänellä ihankuin olisi tv kuvaputki auki koko ajan. Mut sitten kerran laitoin kuullokkeet ja kuuntelin vähän aikaa ni tinnitus ääni muuttui kahenviikon ajaksi sirkkeliksi. Jouduin luopuun siitä rakjaudesta. Ennen oli kuullokkeet koko ajan päällä. Ja joo tuli jammailtua musan tahtiin paljon. Nyt harmittaa kun esim imuroin ni kännyn musan ääni hukkuu meluun ja imurointi on puuduttavampaa. Mut tiskatessa sit asia eri. Kuunteletko sä kuulokkeilla musaa?Siis kasvoista sun näkönen (oon 1 kuvan susta nähny mut tarkkaan en muista), samanväriset hiukset oli sillä äijällä, se hymyili ja hyräili jotain biisiä. En muista, jammailiko kans.
Noo...siinä Vantaan kohdilla pyörin.Ach siis olitko sä lähijunassa etelässä matkalla? Harmi mä en voi enään kuunnella musaa kuulokkeilla. Koska oikee korva tinnittää. Nyt se on rauhallisella äänellä ihankuin olisi tv kuvaputki auki koko ajan. Mut sitten kerran laitoin kuullokkeet ja kuuntelin vähän aikaa ni tinnitus ääni muuttui kahenviikon ajaksi sirkkeliksi. Jouduin luopuun siitä rakjaudesta. Ennen oli kuullokkeet koko ajan päällä. Ja joo tuli jammailtua musan tahtiin paljon. Nyt harmittaa kun esim imuroin ni kännyn musan ääni hukkuu meluun ja imurointi on puuduttavampaa. Mut tiskatessa sit asia eri. Kuunteletko sä kuulokkeilla musaa?
Ach siis muut kanssamatkustajat joutuu kuunteleen sun musiikkia?. Mä kyl joskus kuuntelin junassa äänet päällä musaa. Mikäs on sun viimonen biisi mitä kuuntelit?Noo...siinä Vantaan kohdilla pyörin.
En käytä kuulokkeita, laitan kännykästä jonkun biisin vaan soimaan ja se on siinä.
Kävitkö Vantaalla Jeesus-opistolla?Noo...siinä Vantaan kohdilla pyörin.
En käytä kuulokkeita, laitan kännykästä jonkun biisin vaan soimaan ja se on siinä.