Mitä teen kun vajaa 3v haluaa koko ajan olla alasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
Poika riisuu kaikki vaatteet ja heiluu alasti pitkin kämppää, heiluttelee pippeliä ja pissailee pitkin. Oon sanonut että alastomuus on rumaa ja että pippeli katkeaa jos sitä heiluttaa, mutta ei auta. Mä oon ihan loppu! En jaksa koko ajan komentaa, pukea väkisin ja siivoilla pissoja! :(

meillä poika sai nakuilla,kun pienenä tykkäsi nakuna olla, Ei tosin pissannut lattioille tms. ja jos oli muita kuin oman perheen väkeä oli vaatteet tietty päällä. Söpöltä näytti,ei todellakaan rumalta.

mun ex-miehen tyttö halus kans aina olla alasti :/ se nyt sai muutenki tehdä just niinku lystäs, ei minkäänlaista lakia. mä itse en ole antanut omieni ilman vaatteita riekkua edes sillon kun ollaan omalla porukalla, musta se ei vaan oo soveliasta, en osaa selittää miks. eihän siinä tarvi kun tehdä lapselle selväksi että vaatteet pidetään päällä ja piste.

Alastomuus muka rumaa, voi jumalauta. Tekeepä hyvää lapsen kehonkuvalle tollanen... Meillä on säännöt, että pikkuhoususillaan saa oman väen kesken hyppiä niin paljon kuin huvittaa, mutta vieraiden tullessa puetaan päälle kohteliaisuussyistä. Lapsi malttaa upeasti pitää vaatteitaan silloin kun kuuluu ja vieraiden lähdettyä kuuluu usein riemastunut toteamus "Nyt lähti auto pihasta, minä otan vaatteet pois"

Meilläkin poika on aina nakkena. Kuulemma tulee vaatteissa kuuma ja se on aina liikkeessä ja tosiaan tarkenee. Kotiväen kesken saa olla miten on mut vieraiden aikaan ja muualla ei alasti saa olla. Ei minusta tollasen natiaisen alastomuudessa oo mitään pahaa. Toi pissailu toki täytyy saada loppumaan.

Tyhmä provo.

Jos olisi totuuden siementäkään, niin sanoisin, että anna hillua. Pissaaminen asia erikseen, jos ei usko kieltoja, niin laita vaippa.

Meillä kolmevee olisi varsinkin kesällä nakuna aina.

Tiedän että tämä on vanha ketju mutta on pakko kommentoida että ei kai kukaan enää 2000-luvulla uhkaile poikaa että pippeli tippuu pois jos sitä koskettelee? Luulisi että sellainen uhkailu olisi jäänyt jonnekin 1900-luvun alkupuolelle kun itsetyydytystä vielä pidettiin syntinä tai sairautena. Silloin kun pikkulapsiakin uhkailtiin että sukuelimiin ei saa koskea koska sitäkin pidettiin itsetyydytyksenä.

Alastomuus on kaunista
Mulla on 4 vee poika juoksee aina alasti kotona ja ulkona asutaan maalla
Poikani ei kuse lattialle käy aina puun juurella pitsalla talvisin käy potalla

Yhteistyössä