V
vierailija
Vieras
Tästähän ei ole näyttöä eikä tuomiota. Toimit näköjään syyttäjänä ja tuomarina...Tuolla oli näemmä Kankaanpääkin mukana. Olikohan kyseessä sama porukka, joka suunniteli jonkinmoista terrori-iskua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tästähän ei ole näyttöä eikä tuomiota. Toimit näköjään syyttäjänä ja tuomarina...Tuolla oli näemmä Kankaanpääkin mukana. Olikohan kyseessä sama porukka, joka suunniteli jonkinmoista terrori-iskua.
Vaadin kyllä jonkin todisteen siitä, että nuo linkkaamani iskut olisi todettu turvapaikanhakijoiden omiksi kepposiksi.
Miten voit syyttää minua kapeakatseisuudesta, kun en millään muotoa kiellä tuota asenteellista ongelmaa tietyissä kulttuureissa. Minä pyrin olemaan maahanmuuttokriittinen ilman rasismia, jonka puolelle se helpolla lipsahtaa. Mutta täytyy avata erikseen ketju oikealle rasismille Suomessa. Kai sellainen ketju tänne mahtuu?
Ukrainan pakolaisista olen täsmälleen samaa mieltä.
Jos minä olisin saanut päättää 1990, niin en olisi tänne yhtään somalia ottanut. 2015 en olisi myöskään päästänyt ketään maahan. Samaa hoin kun Venäjä/Valko-Venäjä järjesti Puolan rajalla Ukrainan sodan varjo-operaation. Mitäs sille porukalle muuten kuuluu.
Mutta miksi päästettiin ja olisiko se voitu välttää on sitten eri asia. Sitten jos päästetään, pitää porukkaa kohdella sivistysvaltion tavoin. Ja minulle sopii kyllä, että rikolliset karkoitetaan saman tien.
Niin on se nyt kumma jos minä tässä olen se pahin hyssyttelijä.
YLEnantoa...Ukrainan varjolla Yle kerjää sääliä... somaleille.
"Omerin mukaan hänen tuttujaan on mennyt takaisin Somaliaan ja saanut siellä surmansa, eli palaaminen ei olisi turvallista."![]()
Vuosia turvapaikkapäätöstä Suomessa odottanut Yasin Omer: "Kukaan ei ole toivottanut minua tervetulleeksi"
Ukrainasta paenneilla on mahdollisuus saada nopeasti oleskelulupa tilapäisen suojelun perusteella. Se on hämmentänyt osaa Suomeen aiemmin tulleista turvapaikanhakijoista.yle.fi
Myös Suomessa voi saada surmansa, esimerkiksi somalin tappamana.
Ukrainan varjolla Yle kerjää sääliä... somaleille.
"Omerin mukaan hänen tuttujaan on mennyt takaisin Somaliaan ja saanut siellä surmansa, eli palaaminen ei olisi turvallista."![]()
Vuosia turvapaikkapäätöstä Suomessa odottanut Yasin Omer: "Kukaan ei ole toivottanut minua tervetulleeksi"
Ukrainasta paenneilla on mahdollisuus saada nopeasti oleskelulupa tilapäisen suojelun perusteella. Se on hämmentänyt osaa Suomeen aiemmin tulleista turvapaikanhakijoista.yle.fi
Tässä kätevästi unohdetaan, että ukrainalaiset saavat väliaikaisen turvapaikan 1-3 vuodeksi.
Yasin myös arvelee, että kyse on ihoväristä.
Sonyan mielestä on epistä, että Eurooppalaiset ottaa avosylin Eurooppalaisia vastaan.
Minusta Yasin ja Sonya ei ota huomioon sitä, että nämä Ukrainalaiset haluavat takaisin kotimaahansa. Suurin osa heistä olisi jäänyt Ukrainaan, ellei lapsia olisi ja he tulevat palaamaan kotimaahansa pikimmiten. Lisäksi, he ovat naisia ja lapsia. Ei nuoria miehiä, joita houkuttelee ilmainen elatus.
Yasin todennäköisesti saisi toistaiseksi voimassa olevan turvapaikan, jos turvapaikan kriteerit täyttyisivät. Mutta miksi eivät täyty, se ei oikein käynyt ilmi jutusta.
Sitä parempaa...Ruotsissa kaduilla ampumiset ovat jo jokapäiväinen tapahtuma, enimmkseen ovat afrikkalaisten jälkeläisiä ne jotka toisiaan, ja joskus myös viattomia ohikulkijoita, ampuvat.
![]()
Ei juma, 7 vuotta ollu täällä, kyllä vähän nopeemmin, vaikka toisen kielteisen päätöksen jälkeen voisi vaikka tarjota kyydin lentokentälle. Varmaan koko ton ajan saanu ilmaiset ruuat ja majotuksen.
Ei juma, 7 vuotta ollu täällä, kyllä vähän nopeemmin, vaikka toisen kielteisen päätöksen jälkeen voisi vaikka tarjota kyydin lentokentälle. Varmaan koko ton ajan saanu ilmaiset ruuat ja majotuksen.
Miksi minua ei kiinnosta Israel ja Palestiina, Syyrian Aleppo, Jemenin tilanne, Irakin/Afganistanin/ you name it sodat?
Siksi, koska ne tapahtuvat niin kaukana ja ovat aivan eri kulttuuria kuin meillä.
Helsinki - Nuorgam 1300 km, Helsinki - Kiova 1500 km. Venäjä miehitti Ukrainan tuosta noin vaan, meillä yli 1000 km samaa rajaa Venäjän kanssa.
Turha itkeä että "kun muuallakin soditaan, miksi se ei kiinnosta". No siksi.
Minä en millään näe noita korstoina, aika lyhyitä ja kapealuisia ovat.Pakolaislapset ei tee mielenosoituksia kun riisi on niin pahaa. "17v" korstot tekee!
Zuvakit jo odottavat kieli pitkänä sankareitansa...Ukrainalaisia pakolaisia laitettiin Saksassa laivaan turvaan ja siellä sitten kaksi afrikkalaista "ukrainalaista" pakolaista r a i s kasivat yhdessä 18-vuotiaan ukrainalaistytön. Hän pakeni Puolaan eikä halua jäädä Saksaan.
Varokaa rajoilta tulee näitä yöntimoja jotka esittävät ukrainalaisia pakolaisia.