Jos hän halusiLauantaina oli ihme akka baarissa. Yritti iskeä mun miehen. Tiesi että on varattu.
Aina voi akka haluta mutta vois yrittää vapaata miestä.Jos hän halusi
Päivää, ai ai..AamuPÄIVÄÄ, nii-i...PÄIVÄÄ, poitsu nukkuu ja mulla on tylsää kun pitää olla shh shh...kuulu pitkin yötä kun naputteli kännyllään viestejä tytölleen ja nyt mun pitää olla hiljaa, reilu meininki?
No tein aikani kuluksi 2 testiä, toisen mukaan olen kesäkurpitsa ja toisen mukaan ''ex-nuorisolainen''
Jos ei ollut baarissa vapaita miehiä.Aina voi akka haluta mutta vois yrittää vapaata miestä.
Kyllä oli. Mun vakipaikka ei ole ainoa baari täällä. Niitä on monta täällä. Mutta en ihmettele että mies on haluttua seuraa.Jos ei ollut baarissa vapaita miehiä.
Vai niin, vai löysit herkkupalan, etkä anna toisten naisten nauttia hänestä.Kyllä oli. Mun vakipaikka ei ole ainoa baari täällä. Niitä on monta täällä. Mutta en ihmettele että mies on haluttua seuraa.
En anna. Hän on minun.Vai niin, vai löysit herkkupalan, etkä anna toisten naisten nauttia hänestä.
Vaihda kauppaa!!!Mä olen nuori nii kauan ku kaupassa edes kerran vuodessa kysytään paperit!
Tosin maskipakko on tonkin ilon tärvännyt. Ei kyselty viime vuonna eikä tänä keväänä.
Se on normi-ihmiselle flunssaJassåå. poika sai tekstiviestit kahdelta kaveriltaan, että ovat tänään saaneet positiiviset koronatulokset ja poika tapasi molemmat viikonloppuna...nyt sitte ollaan jännän äärellä ja toivotaan parasta ettei me muut saada sitä myös.
Mulla kaksi rokotetta, no jospa nuista joku teho löytyis...
Astmaatikolle ei välttämättä...Se on normi-ihmiselle flunssa
Mikä on ” flunssa” ja mikä on ”korona”?Se on normi-ihmiselle flunssa
Samanlainen kuin joka flunssa. Ilma kulkee vain persaukon kauttaAstmaatikolle ei välttämättä...
Flunssa on viruksen aiheuttama ylähengitystieinfektio. Korona on virus, joka aiheuttaa ylähengitystieinfektion. Korona=flunssa.Mikä on ” flunssa” ja mikä on ”korona”?
No muuttuuko flunssa koronaksi epänormaaleilla ihmisillä?Flunssa on viruksen aiheuttama ylähengitystieinfektio. Korona on virus, joka aiheuttaa ylähengitystieinfektion. Korona=flunssa.
Epänormaaleilla?No muuttuuko flunssa koronaksi epänormaaleilla ihmisillä?
KM sanoi, että korona on normaalilla ihmisellä flunssa. Siksi kysyin tuleeko flunssasta korona epänormaaleilla ihmisillä.Epänormaaleilla?
Riippuu paljolti vastustuskyvystä miten hyvin elimistö sitä virusta pystyy torjumaan ja kuinka ihmisen kunto sen kestää.
Normi-ihminen ei välttämättä ole normaali, mutta riippuu tietysti, kuka luokittelee mikä sitten on normaalia tai ei. Lisäksi on varsin ilkeää väittää Ekkoa epänormaaliksi...KM sanoi, että korona on normaalilla ihmisellä flunssa. Siksi kysyin tuleeko flunssasta korona epänormaaleilla ihmisillä.
Luulin, että flunssa on flunssa ja korona on korona, eikä suinkaan sama sairaus.
Tuotos ei ole pelkän kasvojenmuokkauksen tulos. Esim. tuo vääristymä peilin vasemmassa alakulmassa sen paljastaa.