Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
AamuPÄIVÄÄ, nii-i...PÄIVÄÄ, poitsu nukkuu ja mulla on tylsää kun pitää olla shh shh...kuulu pitkin yötä kun naputteli kännyllään viestejä tytölleen ja nyt mun pitää olla hiljaa, reilu meininki? 😌 :ninja:

No tein aikani kuluksi 2 testiä, toisen mukaan olen kesäkurpitsa ja toisen mukaan ''ex-nuorisolainen'':cautious:

• Tykkää
Reactions: Boobis
AamuPÄIVÄÄ, nii-i...PÄIVÄÄ, poitsu nukkuu ja mulla on tylsää kun pitää olla shh shh...kuulu pitkin yötä kun naputteli kännyllään viestejä tytölleen ja nyt mun pitää olla hiljaa, reilu meininki? 😌 :ninja:

No tein aikani kuluksi 2 testiä, toisen mukaan olen kesäkurpitsa ja toisen mukaan ''ex-nuorisolainen'':cautious:
Päivää, ai ai.. 🤭

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Jassåå. poika sai tekstiviestit kahdelta kaveriltaan, että ovat tänään saaneet positiiviset koronatulokset ja poika tapasi molemmat viikonloppuna...nyt sitte ollaan jännän äärellä ja toivotaan parasta ettei me muut saada sitä myös.

Mulla kaksi rokotetta, no jospa nuista joku teho löytyis...

• Surullinen
Reactions: Boobis
Jassåå. poika sai tekstiviestit kahdelta kaveriltaan, että ovat tänään saaneet positiiviset koronatulokset ja poika tapasi molemmat viikonloppuna...nyt sitte ollaan jännän äärellä ja toivotaan parasta ettei me muut saada sitä myös.

Mulla kaksi rokotetta, no jospa nuista joku teho löytyis...
Se on normi-ihmiselle flunssa

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Moikkelis kikkeli kukkuu.
Huoh,ei paljoo pystynyt yhellä kädellä töissä tekemään,mutta jotain sain tehtyä onneksi.
Kiva, pakkolepo jatkuu :(
Koko kroppa tuntuu kipeeltä,lämpöä oli äsken 37.9 ja tuntuu ehkä nousevan. Huominen typin kokous pitää siirtää. :(

KM sanoi, että korona on normaalilla ihmisellä flunssa. Siksi kysyin tuleeko flunssasta korona epänormaaleilla ihmisillä.
Luulin, että flunssa on flunssa ja korona on korona, eikä suinkaan sama sairaus.
Normi-ihminen ei välttämättä ole normaali, mutta riippuu tietysti, kuka luokittelee mikä sitten on normaalia tai ei. Lisäksi on varsin ilkeää väittää Ekkoa epänormaaliksi...

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tuotos ei ole pelkän kasvojenmuokkauksen tulos. Esim. tuo vääristymä peilin vasemmassa alakulmassa sen paljastaa.

Tuon oikeanpuoleisen "neidin" seurassa pelkäisin henkeni puolesta...

Kuvia/videoita on nykyisin yhä helpompi muokata. Kun kevyet virtuaalilasit + reaaliaikaiset fakevideo-ohjelmistot yleistyvät, voivat ihmiset halutessaan seurustella minkä tahansa näköisen kumppanin kanssa. Echo ja Boobis näyttäisivät silmissäni 25-v aasialaisilta palstatapaamisessa, Lissu kevytmieliseltä hoitsulta. :cool:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä