Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tämä ”nouseeko syke” on se mistä puhutaan:

En lähtisi rajaamaan noin karskisti että kun näen tässä kuvassa jotakin mitä en kannusta, että haluaisin kieltää seksin nuorilta, etkä sellaista väittänytkään.
Olemme seksuaalisia jo hyvin pienestä asti, mutta itse koen, että jos kuvassa on selkeästi erittäin nuoren näköinen (lapsenomainen) provosoimassa seksiin niin en koe sitä hyvänä asiana että tuollaista kannustetaan.

Ah. No joo. Toi kuva on jotenkin, joo. En tiedä, onko lapsen näköinen mutta ku en tykkäää siitä, että hoitajan ammatti yhdistetään vanhojen miesten seksuaalisen ponnettomuuden avustamiseen.

Plus että typyllä ei oo lihaksia. Yhtään.

Japanissahan on muuten kahviloita minne todella nuoret naiset menevät lolitamekkoihin ja vielä lapsenomaisempiin mekkoihin pukeutuneina viihdyttämään miesasiakkaita.
He pukeutuvat, meikkaavat itsensä ja puhuvat lapsenomaisella äänellä ja tietävät sellasen kiihottavan miehiä:sick:

Japanissahan on muuten kahviloita minne todella nuoret naiset menevät lolitamekkoihin ja vielä lapsenomaisempiin mekkoihin pukeutuneina viihdyttämään miesasiakkaita.
He pukeutuvat, meikkaavat itsensä ja puhuvat lapsenomaisella äänellä ja tietävät sellasen kiihottavan miehiä
Japani on pervojen paratiisi.

Onko muuten jotain tutkimustietoa, että onko Japanissa paljon pedofiliaa? Siis verrattuna esim. Suomeen. Eli jääkö vain fantasiointiin?

En ehdi ite kuuklettaa nytte

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Onko muuten jotain tutkimustietoa, että onko Japanissa paljon pedofiliaa? Siis verrattuna esim. Suomeen. Eli jääkö vain fantasiointiin?
Mä olen joskus lukenut jotain kulttuurijuttua Japanista niin siellähän myydään kaduillakin paljon jotain pedofiliasarjakuviakin ja insesti siellä on käsittääkseni aika yleistä, ainakin tietyillä alueilla.

• Vau!
  • Surullinen
Reactions: Echo ja Lispetti
Siis häh?

Eihän ni miehen linkkailemat naiset edes näytä lapsilta vaan nuorilta!

Tää maailma on jotenkin kallellaan, ku lähinnä kai halutaan kieltää alle kaksikymppisten seksi kokonaan vaikka mun isoäidin aikaan kilhlauduttiin viistoistakesäisinä koska jo silloin tiedettiin että siitä se seksielämä kuitenkin alkaa.

Ja miten niin seksihepenissä? Toikin pitsipusero näyttää lähinnä morsiushameen yläosalta. Konervatiivisen tylsältä moiselta vieläpä.
On eri asia, jos 15-v.kuolaa toista 15-vuotiasta ja sen näköstä.
Sit jos toisella osapuolella on 2 x enemmän ikää, niin voi jo miettiä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä olen joskus lukenut jotain kulttuurijuttua Japanista niin siellähän myydään kaduillakin paljon jotain pedofiliasarjakuviakin ja insesti siellä on käsittääkseni aika yleistä, ainakin tietyillä alueilla.
Mä just olin tulossa hehkuttamaan että olin tänään sushiravintolassa...no, oli se sushi silti hyvää, vaikka japanilainen kulttuuri on kyllä omituista.
Kireän seksististä.

Tämä ”nouseeko syke” on se mistä puhutaan:

En lähtisi rajaamaan noin karskisti että kun näen tässä kuvassa jotakin mitä en kannusta, että haluaisin kieltää seksin nuorilta, etkä sellaista väittänytkään.
Olemme seksuaalisia jo hyvin pienestä asti, mutta itse koen, että jos kuvassa on selkeästi erittäin nuoren näköinen (lapsenomainen) provosoimassa seksiin niin en koe sitä hyvänä asiana että tuollaista kannustetaan.

Kenelle kuva oli mielestäsi suunnattu?
Tuota kuvaa jo selvitin toisessa ketjussa - sinä kun linkkasit sen sinnekin. Vai lopetitko ketjun seuraamisen heti kun olit linkkauksesi tehnyt?

Siellä vierailija kommentoi saman naisen samassa kuvaussessiossa kuvattua kuvaa näin:
kaskas @m1es
kerrankin zainapimu jolla on lihaa luiden päällä ja jopa on aik. naisen näkönen
- Ja ihan joka ketjussahan täällä ollaan kaukana otsikosta hyvinkin pian

Yksittäinen kuva siis voi saada naisen näyttämään ikäänsä nuoremmalta tai vanhemmalta. Tuossa esiin nostamassasi kuvassa kameran optiikkaa vääristä raajojen mittoja, optiikan polttovälin merkitys ei kännykkäkuvaajille taida aueta. Miksi sitten valitsin tuon kuvan? Koska siinä oli kommenttiini sopien stetoskooppi! Vitsiäni voi pitää mauttomana, mutta ketjussa kyllä harrastetaan suorempaakin.

On omituista, että vaikka tiedät naisen olevan 26-vuotias, jaksat jankata lasten seksualisoimisesta, eli hyökkäät itse kuvittelemaasi olkiukkoa vastaan. Ei kai sinua vieläkin harmita, että haksahdit Venäjän trollaukseen ja Donbass-sekoiluun? :unsure:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: KalaMies

Toi alkaa kai olla jo aikansa vanaa tietoa.

Tai yhtälailla joku voisi kirjoittaa suomesta yksipuolisen artikkelin keskittymällä vain eräissä yhteisöissä ilmenneisiin lasten seksuaalisiin hyväksikäyttämisiin.

Niin ja jäähän suomessakin jatkuvasti kiinni pedofilirinkeihin kuuluvia jotka -pahempi kuin piirretyt kuvat ja kuvitelmat!- jakavat valokuvamateriaalia lapsista.

No itse en ole kyllä muista koskaan lukeneeni sellaista. Yritän kaivaa rikostilastot jossain vaiheessa
Mä luin siitä joskus kun keskimmäinen poika kertoi, pitää ettiä jostain youtube video missä sitä asiaa käsiteltiin myös.
Yksi amerikkalaisopiskelija (mies) asuu Japanissa ja kertoi noista lehtikojuista.

Tuollanen löytyi äkkiä etittynä, mutta tuo ei ollut se mitä etin...vaikkakin tuossa puhutaan samasta aiheesta tiivistettynä.
Hitsi kun en aikanaan ottanut sitä juttua talteen vanhalta koneelta ennenkun se meni ja kosahti.

• Surullinen

Tällasia löytyy, en millään saa mieleeni sen amerikkalaistyypin youtube kanavaa, mitä etsin, mutta jatkan etsintää...

• Surullinen

En löytänyt niitä mitä etin, mutta noissa linkeissä kerrotaan kyllä jo paljon niin pedofiliasta kuin noista bisneksistä tuolla missä nuori puetaan lapseksi jne...

• Surullinen
Käsittääkseni ei ole niin vanhaa, vuonna 2014 pedofilia toki kiellettiin Japanissa, mutta vielä 2017 se on ollut erittäin iso ongelma siellä ja lolitamaid kahvilat eivät ainakaan asiaa millään lailla helpota.

Onneksi, netin myötä, teito on levinnyt ja kansainvälinen sosiaalinen paine saa tilanteen muuttumaan nopeastikin.

Tuota kuvaa jo selvitin toisessa ketjussa - sinä kun linkkasit sen sinnekin. Vai lopetitko ketjun seuraamisen heti kun olit linkkauksesi tehnyt?

Siellä vierailija kommentoi saman naisen samassa kuvaussessiossa kuvattua kuvaa näin:
kaskas @m1es
kerrankin zainapimu jolla on lihaa luiden päällä ja jopa on aik. naisen näkönen
- Ja ihan joka ketjussahan täällä ollaan kaukana otsikosta hyvinkin pian

Yksittäinen kuva siis voi saada naisen näyttämään ikäänsä nuoremmalta tai vanhemmalta. Tuossa esiin nostamassasi kuvassa kameran optiikkaa vääristä raajojen mittoja, optiikan polttovälin merkitys ei kännykkäkuvaajille taida aueta. Miksi sitten valitsin tuon kuvan? Koska siinä oli kommenttiini sopien stetoskooppi! Vitsiäni voi pitää mauttomana, mutta ketjussa kyllä harrastetaan suorempaakin.

On omituista, että vaikka tiedät naisen olevan 26-vuotias, jaksat jankata lasten seksualisoimisesta, eli hyökkäät itse kuvittelemaasi olkiukkoa vastaan. Ei kai sinua vieläkin harmita, että haksahdit Venäjän trollaukseen ja Donbass-sekoiluun?
Ei kannata yrittää puolustautua vetämällä Donbassia tähän. Se saa sinut vaikuttamaan syylliseltä.

Usein käy niin, että en saa ilmoituksia palstalta vastauksista. Mutta, tosiasiassa - ei sekään ole olennaista tässä keskustelussa?

Ei tässä mitään olkiukkoa ole.
Tuossa sinun palstalle linkittämässäsi kuvassa on lapsen näköinen seksiasuun puettu nainen. Sinä päätit laittaa tuon kuvan tähän ketjuun vaikka kuvasuhteet saavat naisen näyttämään lapselta seksiasussa?

Et vastannut kysymyksiin mitä kysyin:

”Missä sinulla kulkee se raja, vai onko sitä?
Voisitko linkittää tyyliin eskaikäisen näköisiä seksihepenissä? (älä kiltti provosoidu kuitenkaan tässä kohtaa)

Jos et tietäisi kuvassa (jota jopa minä kritisoin) olevan ikää niin minkä ikäiseksi arvioisit hänet?
Eroaako tämän kuvan henki mielestäsi lolitakulttuurista?”

En yritä lietsoa mitään eripuraa, haluan vain ymmärtää, siksi kyselen.👍

• Tykkää
Reactions: Boobis
Ja humentapäivää taas!

Sitruunapuussa on jo viisi kukkaa! Ja tuoksu niin herkullinen! Varauksetta voin suositella bauhausin isompia sitruspuita <3
Tuossa Vantaan Bauhaussissa on aika ihana ”viherpiha”.
Ainakin ennen oli, en ole nyt hetkeen käynyt.

Siellä tuli haaveiltua pidempäänkin että mitä kaikkea sitä voisikaan haluta.

Innostuin ideasta muuttaa koti ”viidakoksi” ja tästä aiheesta löytyy aivan lumoavia ideoita esim youtubesta!❤😍

Edelleen vasta suunnitelmien tasolla, mutta hyvin suunniteltu työ on puoliks tehty!💪

• Tykkää
Reactions: Elena777
Tuossa Vantaan Bauhaussissa on aika ihana ”viherpiha”.
Ainakin ennen oli, en ole nyt hetkeen käynyt.

Siellä tuli haaveiltua pidempäänkin että mitä kaikkea sitä voisikaan haluta.

Innostuin ideasta muuttaa koti ”viidakoksi” ja tästä aiheesta löytyy aivan lumoavia ideoita esim youtubesta!

Edelleen vasta suunnitelmien tasolla, mutta hyvin suunniteltu työ on puoliks tehty!

Just sieltä ton ostin.

Täällä viidakoituminen on jo alkanut. Tän kevään aikana olen ostanut työ-yksiöön vasta kymmenen kasvia :D Lisää tulee heti ku saadaan keittiön sein'lle pari hyllyä.

Yhteistyössä