Relaatio 908 - Iijoki-saaga

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täydentäisikö joku ystävällisesti ihka oikealla sanalla tai vinkillä/lähdetiedolla?
Täydennänkin itse: kaksi löytyi!
1.2 Kajaanin kaup 13
2.1 pääsanasta 7
2.1 Hilikki "6+6" "sievä tytär" s. 271
2.1 Keisari 7
2.1 "8" vetasi jatko onnistui
2.1 10+10
2.1 Uitto 10 kelupaatti
3.3 pääsanasta 5+10 Manne vääräniemi
3.3. Jalavan kauppa 10+5
 
vierailija
Kiitos.

Joku pihtaaja täällä ainakin on, kun hetkeksi sijoitus putoaa sijalle 3 kunnes tämä pihtari huomaa uuden sanan ja taas ollaan sijalla 4. Tämä on nyt tapahtunut pariin otteeseen.

Muutoinhan tämä on mielestäni mennyt hyvässä hengessä, kun tässä relaatiossa ei ole kyse mistään "kuka oivaltaa ensin".

No, eipä ole enää kauheasti pihdattavaa... muutama sana kuitenkin.
 
vierailija
En tiedä mistä joku näitä viimeisiä sanoja on löytänyt, kokoajan yrittänyt itsekin etsiä, mutta mikään sana ei kelpaa ja nyt en enää tiedä mistä etsisin, voisiko saada vaikka linkkiä, voitaisiin kimpassa etsiä ja kokeilla sanoja?
 
vierailija
Kiitos.

Joku pihtaaja täällä ainakin on, kun hetkeksi sijoitus putoaa sijalle 3 kunnes tämä pihtari huomaa uuden sanan ja taas ollaan sijalla 4. Tämä on nyt tapahtunut pariin otteeseen.

Muutoinhan tämä on mielestäni mennyt hyvässä hengessä, kun tässä relaatiossa ei ole kyse mistään "kuka oivaltaa ensin".

No, eipä ole enää kauheasti pihdattavaa... muutama sana kuitenkin.
Joo sijalla 4 olen. Olen miettinyt olisko tuo Jalavan kauppa jotain Isä-herkko isä herkon 5. Kallehan oli Herkon mukanan lakkiostoksilla?
 
vierailija
Joo sijalla 4 olen. Olen miettinyt olisko tuo Jalavan kauppa jotain Isä-herkko isä herkon 5. Kallehan oli Herkon mukanan lakkiostoksilla?
Samoja miettinyt ja muita kolmekirjaimisia ennen tuota väliviivaa... Ala-Mantan, Aro-Villen, Oja-Paavon jne... mutta vaikea on löytää mitään, kun ei ole kirjaa. Isä-Herkon ostos olin kanssa jo aiemmin kokeillut.
 

Yhteistyössä